Ai, se tuntuu siis tältä :( Mies kieltäytyi seksistä.
Ensimmäistä kertaa meidän suhteessa ja ensimmäistä kertaa mun elämässäni mies sanoo, ettei halua. Me oltiin lenkillä, tultiin kotiin ja käytiin kaksin suihkussa. Mulla oli tosi energinen olo ja sen suihkuttelun olisi voinut käyttää muutenkin. Vaan kun ei voinut. Mies sanoi suoraan, ettei sitä nyt huvita. En ymmärrä. Alkaahan se huvittaa, kun sen aloittaa, ja aina voi toisen mieliksi tehdä kuitenkin. Mutta kun ei huvita. Ärsyttävää ja itsekeskeistä. Tästä ne jotkut naiset siis puhuu. Paska fiilis.
Kommentit (273)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 17:02"]
Ai murulla kesää seksikerta vaan 10 minuuttia, tää yllätti!
[/quote]
Ootko nyt vähän tyhmä?
[/quote]
No voi älyhoi. Muru itse on selittänyt hyvistä taidoistaan ja seksielämänsä tärkeydestä ja toimivuudesta kyllästymiseen saakka, kai sitä nyt saa heittää vitsin perään? Kuinka tiukalla se pipo on?
[/quote]
Taitohan sekin on tulla 10 minuutissa.
[/quote]
Kelle on, kelle ei. :)
Olen nainen, naimisissa yli kaksikymmentä vuotta, ei kuuna päivänä puolisoni kieltäytyisi seksistä, jotain olisi silloin vinossa ja pahasti. Ettei vaan olis toinen kierroksessa?
Ei mies joka rakastaa ja kiihottuu toisesta kieltäydy..en ole ikinä moista tavannut.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 16:29"]
Ketä kiinnostaa?
[/quote]
Sitä, joka avaa ketjun ja kirjoittaa siihen...
[/quote]
Avasin ketjun joka koski miltä tuntuu kun mies torjuu, en avannut ketjua joka koski murun abortteja ja kenelle hän mahdollisesti on ollut raskaana ja kuinka monta kertaa.
kysymys Murulle: mitkä on hyväksyttäviä syitä kieltäytyä seksistä puolison kanssa avioliitossa ?
T. Utelias
Ei muru nyt vastaa, koska katuu varmaan eilisiä paljastuksiaan. Toihan oli sen isoin salaisuus.
Huhuu? Olis hyvä kysymys vastattavaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 21:20"]
kysymys Murulle: mitkä on hyväksyttäviä syitä kieltäytyä seksistä puolison kanssa avioliitossa ?
T. Utelias
[/quote]
Sorruinpa taas tänne kurkistamaan, vaikka ei pitänyt. En voi luetella hyväksyttäviä syitä kuin itselleni ja omaan suhteeseeni. Muiden suhteet toimivat heidän ehdoillaan. Mä voisin kieltäytyä seksistä, jos olisin kovin sairas tai jos mulla olisi esimerkiksi tosi pahat kuukautiskivut. Tosin niihinkin monesti seksi auttaa. Väsymys harvoin on hyvä selitys, koska ketäpä rakastellessa nukuttaa:) Voihan sitä sanoa, että on väsynyt ja homma menee nyt matalalla profiililla. Mukavaa se sitenkin on. Tietysti silloin on pakko kieltäytyä, jos pitää olla jossain toisessa paikassa.
Oliko tämä riittävä selitys?
ap
Eli väsyneenä pitää antaa ja tavalliset menkat ei riitä syyksi. Miten sen silloin teet? Otat suihin?
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden alle 30.
ap
Siis näiden joidenkin vastausten lukeminen sattuu aivoihin.. Miksi miehen pitäs olla aina valmiina seksiin ja muuhunkin mitä nainen haluaa. Miksi mies ei saa olla väsynyt ja stressaantunut?
Tulee mieleen kun exä lopetti liikunnan ja alkoi sohvaperunaksi ja lihoi yli 20 kg sen lisäksi tietty vielä hygieniakin kärsi niin oli kyllä aika ykkössyy sille miksi omat halut lähti suurelta osin. Ei ole pinnallisuutta kyllä se jos toinen lihoo niin ettei näytä samalta henkilöltä mihin on tutustunut. Muutama kilo on ok puoleen ja toiseen mutta ei mitkään kymmenet kilot. Kukapa myöskään haluaa seksiä jos toisen henki ja hiki haisee vielä päälle. Naiset usein valittaa miesten huonosta hygistä vaan mites toistepäin ??? Sitten on myös olemassa se stressi ja huono nukkuminen joka vie halut eikä se johdu toisesta
Niin juuri että miksi miehen pitäs olla aina valmiina seksiin ja miksi mies ei saa olla väsynyt ja stressaantunut?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 17:02"]
Ai murulla kesää seksikerta vaan 10 minuuttia, tää yllätti!
[/quote]
Ootko nyt vähän tyhmä?
[/quote]
No voi älyhoi. Muru itse on selittänyt hyvistä taidoistaan ja seksielämänsä tärkeydestä ja toimivuudesta kyllästymiseen saakka, kai sitä nyt saa heittää vitsin perään? Kuinka tiukalla se pipo on?
[/quote]
Taitohan sekin on tulla 10 minuutissa.