Puolisosi noloin tapa, mitä hänessä häpeät?
Kommentit (98)
Jaarittelee ja kertoo iänikuisia lapsuusajan tarinoitaan, jotka on kuultu jo moneen kertaan.
miehen äiti ostaa sille lahjaksi "hassuja" printtikuteita, joissa lukee jotain tyyliin "fantsu frendi" tai "avohoidossa".
Ai hitto, tommonen FANTSU FRENDI -paita ois hilariöösi! =DD
Minulla on maailman paras mies - ainakin omasta mielestään. (On kyllä suurimmaksi osaksi minunkin mielestäni.) Eniten hänessä ärsyttää juuri tuo täydellisyyden kuvittelu ja sen varjolla minun ja lasten "opastus". Hän on myös "ylisosiaalinen" ja kun on esim. vieraita, puhuu koko ajan itsestään, työstään ja tekemisistään. Kaikkein hassuinta on, että hänellä on veljiä, jotka myös omille vierailleen kertovat tästä "ihmeellisestä veljestään" ja hänen tekemisistään!!! Sukuvika ja pienet kuviot!
Polttaa tupakkaa lähes ketjussa, erityisesti juuri sosiaalisissa tilanteissa. Että vituttaa se jatkuva röökiaskin kaivelu ja koko porukan savustaminen, etenkin sellaisessa paikassa jossa voi polttaa menemättä kovin paljon kauemmas.
Mies (kohta ex) on kahvi- ja ruokapöydässä ennen vieraita ja ottaa jo lisää ennen kuin muut ovat edes saaneet ensimmäistä palaa. Hänen poikansa on samanlainen. Ärsyttää ja on niin monta kertaa sanottu. Juuri sunnuntaina esim. jäin itse kokonaan ilman, kun toiset veti jättipalat piirakkaa, ja vieraille sitten vaivihkaa pistin valmiita pieniä paloja, että kaikille riittää ja riittikin sitten vieraille juuri ja juuri.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 13:20"]
Mies (kohta ex) on kahvi- ja ruokapöydässä ennen vieraita ja ottaa jo lisää ennen kuin muut ovat edes saaneet ensimmäistä palaa. Hänen poikansa on samanlainen. Ärsyttää ja on niin monta kertaa sanottu. Juuri sunnuntaina esim. jäin itse kokonaan ilman, kun toiset veti jättipalat piirakkaa, ja vieraille sitten vaivihkaa pistin valmiita pieniä paloja, että kaikille riittää ja riittikin sitten vieraille juuri ja juuri.
[/quote]
JOOH! Mun mies on kanssa ihan samanlainen :D ja se ei riitä, että se on ekana syömässä/hakemassa, ja ottaa isoja annoksia, mutta kun se on vielä niin pirun tarkka kaikesta! Eli huomauttaa kyllä jos on mautonta ja pyytää hemmetti mausteita emännältä ja ja.. en tiedä onko pahempi se, että juoksuttaa emäntää hakemassa sitä sun tätä, vai tilanteet jossa se on itse mennyt ominpäin toisten kaapeille :DDD
t.55
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 13:20"]
[/quote]
Tuohon on helppo ratkaisu- tekee niin paljon, että ei ole tarpeen kytätä kuka ottaa minkäkin verran. Meilläkin kävi noin, kunnes kyllästyin vahtimaan kenenkään syömisiä, ja aloin tehdä niin paljon tarjottavaa juhliin, että varmasti riittää. Siinä on sitten seuraavaksikin päiväksi syömistä omalle porukalle.
Tää oli pitkästä aikaa hauska ketju :)
MIkään ei hävetä, ei mun tartte toisen puolesta hävetä - hävetköön ite jos hävettää.
mutta ärsyttää, kun se puhuu huutamalla isossa ryhmässä, niin kovaa että mun / muiden puhe jää aina alle, eikä oikein anna muille puheenvuoroa. Sekä se on kova väittelemään (asiasta kuin asiasta) ja minua ei moinen kiinnosta.
Hävettää kun humalassa alkaa käyttäytyä itserakkaasti ja tietää kaiken kaikesta paremmin kuin muut. Onneksi on humalassa äärimmäisen harvoin... Muuten kyllä ihana eikä tarvitse hävetä :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 12:11"]
Samaa on myös pukeutuminen: salihousut vuodelta 94 on aivan passeli asuste kaupungille, kiskoo ne kainaloihinsa jos en ehdi väliin. Varsinkin pipot on ihan hirveitä, oikeasti ihan kauheita. Tässäkin osasyynä lienee geeniperimä, miehen äiti ostaa sille lahjaksi "hassuja" printtikuteita, joissa lukee jotain tyyliin "fantsu frendi" tai "avohoidossa".
[/quote]
Mun miehellä sama. Siis ymmärtäisin kylmällä säällä, että pitää pipoa. Mut kun se sama kamala kulahtanut sininen on aina ulos mennessä päässä. Mentiin sitten lenkille tai shoppailureissulle tai kyläilemään niin sisälläkin on pakko sitä pitää.
Tähän väliin huomauttaisin myös, että mieheni vaatevarasto on paljon laajempi (kolme kaapillista enemmän) kuin omani, koska se ei osaa luopua YHTÄÄN MISTÄÄN. Suurin osa kuteista on valitettavasti sellaisia, joita en haluaisi nähdä kuin korkeintaan jossain pihatalkoissa.
Ex oli pihi ja yritti saada minut maksamaan aina kaiken, ihan ruokaostoksista lähtien. Jouduin monta kertaa sanomaan, että eikös ole sinun vuoro maksaa, mutta ei mennyt millään jakeluun. Alkoi usein tekemään niin, että alle 10 euron kauppaostokset maksoi kiltisti ja sitten kun summa oli yli 50 euroa, käveli kassan ohitse "pakkaamaan" ja jätti minut maksumieheksi. Sähkölaskut ym. antoi aina minulle ja niistäkin jouduin huomauttelemaan, että sinäkin voisin maksaa. Samoin halusi kovasti matkustella ja laittoi minut aina varaamaan matkat ja siinäkin jouduin sitten monta viikkoa ruinaamaan, että maksaisi oman matkansa. Ravintolassa aina vinkui että minä tarjoaisin ja sitten tietysti tilasi kalliin annoksen. Kaverien seurassa esitti avokätistä eli silloin kyllä maksettiin minun kahvi. Huh, onneksi pääsin eroon ja Petrille terveisiä!
Itsekkyys miehessä ärsyttää eniten, se että vaikka vieraita mies olisi ihan itse kutsunut kylään, niin ruuat rohmuaa hän, eikä kukaan muu ja tämä sama ihan normaalistikin, isä syö aina enimmän osan ja jättää muille vain jämät. Ja sama koskee juomapuolta ja erityisesti alkoholia. Että vain hänellä juhlat ja muiden pitää ne tehdä ja katsoa vierestä sitä sikailua. Sekin ärsyttää, että jos mies on itse mokannut vaikka sitten juhlissa, niin syyt projisoidaan minuun ja näin aina. Munien kaivelu, nenän sormetus, ryystöäänet lusikoidessa tms. varsin pientä kuitenkin. Minor details nämä ja käytöksessä ylipäänsä rohmuaminen, itsekkyys ja ahneus, joiden takia todellakin häpeää tätä.
Hah. Tähän asti oli hiljaa hävettänyt, mutta ketjun luettunan helpotti. Kiitos.
Ex-miesystävä: söi seisaaltaan arkena, kahden kesken ollessamme kauhoi ruoan nopeasti kumara-asennossa, mutta istualteen, ei katsonut silmiin kippistäessä viiniä, vaan ilmeisesti hörppäs janoonsa (ois kannattanut juoda vettä), maksatti kaiken minkä vaan pystyi, peräsi jopa 40 euroa yli vuosi eron jälkeen, kun oli laskenut ihan oman logiikkansa mukaisesti hävinneensä tuon (tietysti oli muka oikeassa). Uskomaton juntti kyllä. En oikeastaan hävennyt häntä, vaan itseäni, mitä ihmettä tein tuon seurassa (oksentaa).
Kaivaa nenää, tosi syvältä ja antaumuksella. Kuvittelee, ettei tätä kukaan huomaa, jos ympärillä olijat eivät suoraan hänen kasvoihinsa katso.
Ahdistaa nähdä syrjäsilmällä se saatanan sormi taas siellä kärsässä, kun tietää että muutkin sen syrjäsilmällä näkevät tai muutaman metrin päästä. Ällöttävää.
Kotioloissa kaivelee jotakin munaskuiden seudulla, sitten työntää ne kaksi sormea kiinni nenänreikiin ja nuuhkaisee. Luulee etten huomaa. Välillä tuntuu, että tuo on jo niin refleksi, ettei itsekään tajua tekevänsä niin. Pelkään, että joskus epähuomiossa tekee sen isommassa porukassa. Hyi helvetti.
Kertoo itsestään toistuvasti samoja sankaritarinoita samalle yleisölle. Niissä tarinoissa kaikki muut ovat idiootteja ja hän on ässä ja kaikkien suosikki. Joskus näissä tarinoissa voi olla myös materiaalinen aspekti (uskomatonta kehua esim. jostain meidän kodin tai hänen autonsa ominaisuudesta), mutta yleensä ovat työaiheisia. Itsestään hän käyttää niissä persoonapronominia "meikäläinen", joten olen täysin allergisoitunut sille sanalle.
Älä hitto, onko mies vieläkin TV:ssä vai kauanko sarjan pyörimisestä on aikaa?