Puolisosi noloin tapa, mitä hänessä häpeät?
Kommentit (98)
syö sormia ja käsiään, ällööttää! nahanpalat suussa ja kädet kuolassa. ei auta vaikka kuinka valitan tavasta, joskus jopa suuttuu kun huomautan et ota sormet.
Puhuu huutamalla eikä suostu uskomaan että desibelejä on liikaa.
Ahmii ruokansa, eikä kyläillessäkään osaa hillitä itseään tuolla saralla (ahmimisen lisäksi syö suuria annoksia, useampia lautasellisia).
kulkee tahraisissa vaatteissa ja on epäsiisti. Siis käy suihkussa ja parturissa säännöllisesti, mutta ei kyllä yhtään katso millaissa vaatteissa astuu ovesta ulos. Aina on jotain rinnuksilla tai tahroja vaatteissa.
Mieheni on joskus hieman suorasukainen, kysyy kysymyksiä ihmisiltä jotka eivät aina tiedä mitä vastata. Kuten "No mikä tässä 'Pekassa' nyt viehätti kun halusit alkamaan seurustella hänen kanssa?" Kerran sanoi ystävälleni että hän on 'levennyt' (oli raskaana).
On humalassa to-del-la rasittava känniääliö, puhuu ihmisten päälle ja on epäkohtelias. Yleensä en edes jaksa lähteä hänen kanssaan mihinkään, missä on alkoholia tarjolla, koska häpeän hänen käytöstään liikaa.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 19:48"]
Tämähän on niin naisten tapaista. Juorutaan ja kieroillaan takanapäin. Ei taida housun takamukset kestää ottaa ukkoa kunnon puhutteluun.
Katsokaa suuria linjoja, älkää kuurniko hyttysiä.
[/quote]
Mites oli miesten huumorintajun laita?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 22:31"]
puhuu kaikesta niin kuin olisi jokaisen alan asiantuntija ja tietäisi kaiken kaikesta. Hän kyllä osaa paljon ja tietää paljon, mutta ei sentään hänkään kaikkea kaikesta!
[/quote]
Sama täällä, hävettää joskus kun jossain seurassa puhuu jostain asiasta todella fiksuna, vaikka ei tietäisi ko. asiasta mitään.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 18:34"]
Ex oli pihi ja yritti saada minut maksamaan aina kaiken, ihan ruokaostoksista lähtien. Jouduin monta kertaa sanomaan, että eikös ole sinun vuoro maksaa, mutta ei mennyt millään jakeluun. Alkoi usein tekemään niin, että alle 10 euron kauppaostokset maksoi kiltisti ja sitten kun summa oli yli 50 euroa, käveli kassan ohitse "pakkaamaan" ja jätti minut maksumieheksi. Sähkölaskut ym. antoi aina minulle ja niistäkin jouduin huomauttelemaan, että sinäkin voisin maksaa. Samoin halusi kovasti matkustella ja laittoi minut aina varaamaan matkat ja siinäkin jouduin sitten monta viikkoa ruinaamaan, että maksaisi oman matkansa. Ravintolassa aina vinkui että minä tarjoaisin ja sitten tietysti tilasi kalliin annoksen. Kaverien seurassa esitti avokätistä eli silloin kyllä maksettiin minun kahvi. Huh, onneksi pääsin eroon ja Petrille terveisiä!
[/quote]
Ei ju...a, minäkin olen kokenut romanssin samanlaisen Petrin kanssa :D!
mun mies koheltaa. on urheilullinen, mutta jotenkin kömpelö, ihan kuin joku iso koira, joka tiputtelee astioita lattialle ja sotkee paitansa ruokaan ym. ja kaikki toiminnot; aivastukset, pierut, nenän niistäminen kuuluu aina kilometrien päähän, tai siltä se tuntuu. varsinkin vieraisilla tämä on noloa. on myös aika hiomaton, juntahtava; epävarmuus puolitutussa seurassa purkautuu usein haluna provosoida ja tylyillä. ärsyttävää. vähän humalassa on, yllättävää kyllä, tosi kiva ja hauskaa seuraa, joten aina koitan juottaa miestä humalaan, kun mennään jonnekin :D.
Mieheni on epävarma sosiaalisissa tilanteissa ja "paikkailee" sitä turhankin itsevarmoilla kommenteilla. Antaa itsestään jotenkin kovismaisen vaikutelman kun ei osaa rentoutua. Noloa erityisesti mun vanhemmilla käydessä - ollaan kuitenkin oltu yhdessä jo 13v, eli ei olisi tarvetta jännittää enää..
Tämän lisäksi häipyy pihakävelylle (=tupakalle) pitkiksi ajoiksi. Arkena tämä on ok, vaikkakin voisi valita ajan paremmin, ei esim. kesken lasten iltarutiinien jättäisi mua hoitamaan kaikkea. Pahiten ottaa pattiin kun olemme kylässä tai meillä on vieraita - musta kun on tosi törkeetä häipyä vartiksi ulos kesken kuulumisten vaihdon. Yleensä syyksi ilmoittaa "mun täytyy nyt soittaa veljelle". HITTO se veli on siellä luurin päässä ihan koska tahansa onko pakko just nyt kun kerrankin on hyvää seuraa??
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 09:23"]
Mun mies kans "kouluttaa" auton ratissa muita jotka avaa päi helvettiä.. menee ajaa ihan vierelle ja tuijottaa tai tekee jtn käsimerkkejä tai muuta.. huoh. Tai sit ajaa ihan edessä olevassa matelijassa kiinni ja saa aina pelätä millo edessä oleva pistää jarrut kii ja me ajetaa perää. Oon raivonnu asiasta mut tiiän et tekee yksin enemmän..
Myös muutenkin tuo "poliisi" asenne jatkuu, kaupassa jos jonku kärry edessä keskellä ilmoittaa kovaan ääneen tai työntää sen rajusti sivuun, jos mummo tai joku muu hidastelee siitäkin ilmoittaa kovaan ääneen. Tai jos on muuten vaan levittäytyneenä tiellä niin ilmoittaa kovaan ääneen. Lapset jos metelöi ni hirvee haloo. Ja auta armias jos mamu seisoo hieman väärin siinä tiellä, N sanan saattelemina kertoo mielipiteensä opittavista käytöstavoista. Nolottaa ihan helvetisti ku tiedän jengin ajattelevan et mikä juntti. Turpaan ei ole vielä saanut mutta sitä odotellessa..
[/quote]
Voi herranjestas, toihan oon MINÄ. Vaikka olenkin nainen! Kuvailit juuri minun luonteeni. Ja tiedän kyllä olevani törppö, mutta muuksi en näköjään muutu. Oma ärhäkkä itseni...
Viuhahtaa aina kun vaan pääsee veden ääreen ja suinkin kehtaa. Viime kesäisen jälkeen sanoin jo sille että KUKAAN ei halua nähdä sun munia ja että en lähde sun kanssa enää mihinkään missä on muita ihmisiä ja vettä näköetäisyydellä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:16"]
ä.
Kotioloissa kaivelee jotakin munaskuiden seudulla, sitten työntää ne kaksi sormea kiinni nenänreikiin ja nuuhkaisee. Luulee etten huomaa. Välillä tuntuu, että tuo on jo niin refleksi, ettei itsekään tajua tekevänsä niin. Pelkään, että joskus epähuomiossa tekee sen isommassa porukassa. Hyi helvetti.
[/quote]
Miks tää nauratti mua hillittömästi :-D
Kaivaa nenää, tosi syvältä ja antaumuksella. Kuvittelee, ettei tätä kukaan huomaa, jos ympärillä olijat eivät suoraan hänen kasvoihinsa katso.
Ahdistaa nähdä syrjäsilmällä se saatanan sormi taas siellä kärsässä, kun tietää että muutkin sen syrjäsilmällä näkevät tai muutaman metrin päästä. Ällöttävää.
Kotioloissa kaivelee jotakin munaskuiden seudulla, sitten työntää ne kaksi sormea kiinni nenänreikiin ja nuuhkaisee. Luulee etten huomaa. Välillä tuntuu, että tuo on jo niin refleksi, ettei itsekään tajua tekevänsä niin. Pelkään, että joskus epähuomiossa tekee sen isommassa porukassa. Hyi helvetti.
[/quote]
YÄK.
Tulis ero.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:31"]
ä.
[/quote]
Miks tää nauratti mua hillittömästi :-D
[/quote]
mun exä teki samaa
Antaa keskustellessa itsestään ääliömäisen kuvan epävarmuudellaan ja ominaisilla maneerimaisilla "kuittauksillaan" joihin kuuluu jokin tietty sana sanottuna jollain useinmiten järkyttävän ärsyttävällä ja typerällä äänensävyllä.
Todella herkkäitkuinen ja herkkähermoinen ja nostaa usein vaikka kauppakeskuksessa hirveän shown jos joku asia kaipaa selvittelyä. Usein noloa.
Kamala määrä pakkomielteitä, esim. haarukat asetettava pöytään aina oikein eikä kukaan voi rentoutua ennenkuin asia on hoidossa. Ei voi unohtaa näitä edes esimerkiksi vieraiden vieraillessa, vaan värkkää näiden epämääräisyyksien kanssa eikä osallistu ajallaan esim. kahvitteluun.
Kännissä ihan sika.
Muuten on ihana ja ihan oikeasti tasapainoinen mies. :D
Sormien eli kynsien ja kynsinauhojen syönti ja repiminen ehdottomasti noloin ja mua henkilökohtaisesti eniten ärsyttävä tapa. Hyvänä kakkosena tulee ruoan ahmiminen ja muutenkin ällöttävä tapa syödä. Kolmantena vielä mainittava nuo tahrat vaatteissa ja muutenkin huomion kiinnittämättömyys pukeutumiseensa, esim pipo AINA päässä siten, että sauma on keskellä otsaa... Itsehän olen tietenkin täydellinen ja mussa ei ole mitään noloa :D
Aloittanut ruoka suussa puhumisen, ei siis ennen ole tehnyt sitä mitenkään paljon. Kamalaaa