Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisosi noloin tapa, mitä hänessä häpeät?

Vierailija
01.10.2013 |

Onko sellaisia?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskee aina mitä "voittoa" kaikesta jää. muutenkin äärimmäisen tarkka rahasta. jos minä maksan vaikka baarissa, selittää kaikille, että vaimo maksoi.

täydellisen pakkomielteinen suhtautuminen rutiineihin. sekoaa jos 2-vuotias ei aina nukahda heti puoli kahdeksan ja stressaa sitä puolille öin, et miten hirveä seuraavasta päivästä tulee kun lapsi ei ollut nukkumassa just heti puoli kahdeksan.

Vierailija
42/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näprää iPadia kahvipöydässä, kun vieraita on kylässä. Hävettää ihan tolkuttomasti ja nappaan aika usein sen hänen kädestä.. Silloin kun on vieraita käymässä, heidän kanssa seurustellaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eräässä tositv-sarjassa. Kuvittelee, että on suurikin tähti ja ihmiset tunnistavat hänet. Aina muistaa mainita, että on tv:stä tuttu, niin tutuille kuin tuntemattomille. Lisäksi sen verran noussut päähän, että kuvittelee naisten flirttailevan kanssaan. Eilen oltiin lapsen kanssa käymässä lääkärillä ja meille sattui naislääkäri, joka käyttäytyi ihan asiallisesti. Autoon kävellessä mies totesi, huomasinko, kuinka paljon nainen flirttaili hänelle.. justiinsa.

Vierailija
44/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukottelee jos on hermostunut, nenän kaivaminen, alapään rapsutus

Vierailija
45/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa sukulaisten kanssa puhua mistään muusta kuin omasta työstään ja kuinka on siinä niin erinomainen. Komentaa lapsia julkisilla paikoilla välittämättä minusta - esimerkiksi olen itse kieltänyt lasta kiipeämästä puuhun ja mies sanoo ylimielisesti "tietysti Petterin pitää saada kiivetä puuhun, älä ole hysteerinen". Tupakointi. 

Vierailija
46/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain maiskuttaa tai ryystää syödessään, yök. Maiskutus on pahempaa, jos ruoka on erityisen hyvää. Samoin nuolee kotona lautasen, jos on syönyt jotain herkkua. Ei itse edes tajua varsinkaan tuota maiskutusta ja ryystämistä. Onneksi ei sentään nuole lautasta muualla kuin kotona, yököttävä tapa. Maiskutus on ehdottomasti pahin noista ja olen kyllä huomauttanut asiasta jokusenkin kerran. Mua oikein hävettää, kun mietin, että maiskuttaako muuallakin kuin mun seurassa.

Vierailija
47/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkii. Aina, kaikesta ja kaikkialla. Eikä suostu uskomaan jos sanotaan ettei alennusta voi antaa. Kyllä mä joo ymmärrän että silloin tingataan jos ostetaan auto tai koko keittiön koneet tai jotain muuta isoa, mutta ei nyt sentään missään ruokakaupan kassalla.

Vierailija
48/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi iso pätemisen tarve. Joka asiassa. Tiedän että hän on fiksu (ollaan molemmat mensan jäseniä) mutta tarviiko sitä ihan joka tutulle mennä pätemään. Minä osaan jo lyödä leikiksi nämä pätemishetket, (esim. päde vaan kulta, minä olen silti oikeassa! tms.) mutta vieraat ei välttämättä ymmärrä hänen puheitaan. Antaa itsestään turhaan hieman snobin kuvan.. Oikeasti on tosi tavallinen, hieman vaan enemmän tietoutta aivoihinsa kerännyt, sivistynyt mies.

Hermostuu mielestäni liian herkästi lasten äänekkäisiin tai villeihin leikkeihin. Odottaa lapsilta hirmu hyviä käytöstapoja ja siisteyttä, vaikka minä mielellään välillä lepsuilisin ja antaisin periksi.

Vierailija
49/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan näytä oppivan käymään veskissä ennen kävelylle lähtöä...oikeasti mies on aikuinen ja AINA jos ollaan yhdessä yli puoli tuntia kestävällä ulkoilulla niin mies menee johonkin puskaan tarpeilleen, onneksi yleensä vain kuselle. Tekee tätä myös ihan kaupungin keskustassa jos hätä yllättää ) :

Vierailija
50/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä on monta... :D Hotkiminen hienoillakin illallisilla (kumartuu oikein lautasta kohti ja lusikoi (kauhoo) ruokaa vauhdilla suuhunsa), korvien putsaamattomuus + korvakarvojen nyppimättömyys, liian ylös kiskotut housut jne.

Vierailija
51/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa alkaa nyppimään finnejään/naamakarvojaan yleisillä paikoilla. Pipo/lippis aina päässä myös ravintolassa.

Vierailija
52/98 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin känniääliö, jonka pöydästä porukka alkaa aina pikkuhiljaa kaikota kun ääni nousee ja jutut alkavat mennä joko jankkaamiseksi, kaikkitietäväksi, vittuiluksi tai peräti riidan haastamiseksi.

Lienee tarpeetonta sanoa, että emme juurikaan käy viihteellä yhdessä.

Vierailija
53/98 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:15"]

Ei koskaan näytä oppivan käymään veskissä ennen kävelylle lähtöä...oikeasti mies on aikuinen ja AINA jos ollaan yhdessä yli puoli tuntia kestävällä ulkoilulla niin mies menee johonkin puskaan tarpeilleen, onneksi yleensä vain kuselle. Tekee tätä myös ihan kaupungin keskustassa jos hätä yllättää ) :

[/quote]

Siis käy joskus myös paskalla ulkona?!?

Vierailija
54/98 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun ihania mehiä meillä :D

Vierailija
55/98 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkii rasvaiset/likaiset kätensä vaatteisiin eikä itse huomaa tätä ;). Toimii siis ihan automaatiolla esim. ruokapöydässä. Lapset on alkanu matkimaan. Onneksi on pesukone, niin eipä tästä jaksa joka kerta sanoa :D.

Vierailija
56/98 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää sellaista kamalaa kurkkuääntä vessassa kun kuulemma nieluun kertyy limaa. Joskus muutenkin ja kiikuttaa sitten sen liman suussaan onneksi vessanpönttöön. tilaa ravintolassa aina tuopin maitoa. Vaikka hienon pihvin kanssa. Jne. 

Vierailija
57/98 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiistit vaatteet useassakin tilanteessa vaikka kaapista löytyisi kivemmatkin.ja ei honaa laihtumisensa johtaneen siihen että vaatteet on ku jotkut säkit sen päällä. ja omituinen tapa kertoa jotain omasta kropastaan...esim. alussa kertoi minulle kuinka hänen kantapäänsä ovat tosi kuivat ja niistä irtoo talvella lepeitä :D olin ihan että juu en tarvii noita tietoja :D

Vierailija
58/98 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin 'tapa' on se ominaisuus, junttius. Ei suostuta menemään lääkäriin, "ei ole mitään vikaa." Viimeksi oli kämmenessä luut murskana, ja mä en saanut miestä suostuteltua lääkäriin. Vasta ryhmäpaine ystäviltämme murskaantumista seuraavana päivänä sai hänet kääntymään päivystykseen. Kyseessä kuitenkin vielä se käsi, jolla hän tekee töitä... Mua nolottaa kun aikuinen mies ei pidä itsestään huolta. On eturauhasvaivaa, välillä on ollut jotain diabeteksen kaltaista oiretta, hammaslääkärissä ei ole käynyt 20 vuoteen... "antaa hampaiden pudota, laitetaan sitten proteesit" Niinpä niin.

Vierailija
59/98 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy paskalla ovi auki hirveän pieremisen kera ja pelaa samalla kännykkä pelejä. Joskus huutelee ja vitsillä kyselee haluanko tietää millainen koostumus tällä kertaa.

Monta kertaa olen sanonut kun vessaan menee että ovi kiinni mutta ei!

Plus ei meinaa millään muistuttamatta pestä käsiä. :S

Vierailija
60/98 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä miehiä. Mun miehellä ei mitään tällaista. Osaa pukeutua ja käyttäytyä siivosti. Syökin siististi ja osaa käyttää vessaa.

Se mitä häpeän joskus on hänen keskustelukyvyttömyytensä. Lapsista puhuu ja lasten kanssa puhuu. Mutta aikuisten kanssa on keskustelu vähän väkinäistä. Tarkoitan sellaisia vähänkin vieraampia aikuisia. Tuttujen kanssa keskustelee kyllä.