Puolisosi noloin tapa, mitä hänessä häpeät?
Kommentit (98)
Se ettei käytä dödöä, pese hampaitaan kuin kerran kuussa ja pesullakin kerran viikossa.
eipä tuolla oikein ole mitään ällöttäviä tapoja :) mitä nyt minusta on vähän outoa että yleensä käyttää samoja boxereita vähintään kaksi päivää putkeen. Minun kotonani on siis niin naisille kuin miehillekin opetettu että alushousut ja sukat tulee vaihtaa joka päivä puhtaisiin. Tämä taas saattaa viilettää samoissa pöksyissä perjantaista maanantaihin. Ja suihkussakin käy vaihtamatta pöksyjä.
puhuu kaikesta niin kuin olisi jokaisen alan asiantuntija ja tietäisi kaiken kaikesta. Hän kyllä osaa paljon ja tietää paljon, mutta ei sentään hänkään kaikkea kaikesta!
puhuu kaikesta niin kuin olisi jokaisen alan asiantuntija ja tietäisi kaiken kaikesta. Hän kyllä osaa paljon ja tietää paljon, mutta ei sentään hänkään kaikkea kaikesta!
Pissaa nostamatta wc-pöntön istuinrangasta ylös eli jäljiltään on aina keltaisia kusitippoja siinä istuimen reunalla.
Kylässä ollessa tai jos meillä on vieraita, häpeän mieheni puolesta, kun hänen jälkeensä joku menee vessaan ja ehkä toteaa roiskeet (tai sitten vahingossa istuu niihin..). Ja onhan se ihan hirveetä muutenkin, että aina on kotona kuset reisillä itsellä ja lapsilla, ellei muisteta pyyhkiä pois ensin.
Olen tästä jauhannut miehelle kohta 10 vuotta, mutta pitää mua niuhona (!?) eikä kuulemma muista tollaisia ihmesysteemejä (kyseessä muuten ihan fiksu mies, kaksi korkeakoulututkintoa). Kiitos vaan anoppi hyvästä vessakasvatuksesta..
Käsittämätöntä miten ystäväpariskuntien ollessa kylässä alkaa mies kehumaan omalla varustuksellaan ja rakastelutaidoillaan. Posket punottavat aikamoisesti kun parin viinilasin jälkeen alkaa elvistely sillä kuinka monta orgasmia onnistui saamaan minulle yhdynnässä. Onhan miehellä toki ihanan paksu ja pitkäkin mutta aikamoisen noloa mielestäni puhua moisesta muiden kuullen! Naisystävät ovatkin usein saunassa sitten kyselleet että miltä tuntuu saada kunnolla. Yritän kiemmurrella että ihan kivaahan se. Eniten ärsyttää yksi ex-paras kaverini, joka alkoi selvästi iskemään miestäni sen jälkeen kun oli kuullut tämän riikinkukon pörhistelyn.
Baareissa emme todellakaan käy enää yhdessä koska mies on alle minuutissa selostamassa samaa tarinaa lähimmälle viehättävälle blondille. Tämä tulee johtamaan eroon jos asia ei lopu pian...en olekaan pyytänyt lopettamista kuin neljä vuotta. Onneksi ei ole lapsia! Tuntuu välillä että on oikeasti 182 senttinen mul*ku kun pitää olla niin täynnä vehkeitään.
No huh 88, sori kun mua naurattaa ihan hirveasti.
Kertoo kyllä aika pahasta älyn ja tilannetajun puutteesta, jos syö jonkin tarjottavan loppuun miettimättä ollenkaan, ovatko kaikki jo saaneet. Huhhuh, miten kukaan aikuinen voi käyttäytyä noin, ja vielä toistuvasti?
Välillä mässyttää ruokaa, tosin nykyisin harvemmin kun olen sanonut siitä niin usein. Lisäksi skarppaa, jos on muitakin ruokaseurana eikä silloin mässytä ikinä.
Tömistelee kerrostalon rappukäytävässä todella paljon. On yksikerroksisen omakotitalon kasvatti, minä taas hissittömän kerrostalon kasvatti, eli tämäkin osaltaan selittää. Oikeastaan ainoa tilanne, jossa häpeän tuota tömistelyä on kun mennään kylään vanhempieni luo. Isä jaksaa joka kerta kuittailla siitä, että ei tarvitse ovikelloa soittaa, kun töminästä kyllä kuulee, kuka on tulossa.
Mies ajaa partansa vain kerran viikossa paitsi jos töissä on jokin korkeamman profiilin asiakastapaaminen tai meillä on sovittuna jokin juhlavampi tilaisuus. Parta on melko vaalea ja harva, mutta kasvaa nopeasti, sellainen tosi resuisen oloinen. Varsinkin ne karseat viikon aikana kasvavat amisviikset nolottaa. Olen yrittänyt monta kertaa puhua asiasta, mutta ei se partakone tartu käteen.
Muutoin kyllä käyttäytyy ja pukeutuu oikein mallikkaasti, että sen suhteen ei ole valittamista.
Humalassa saattaa välillä puhua kovaankin ääneen asioita, joita ei ehkä kannattaisi kovin huudella, tämä käytös aiheuttaa välillä kiusallisia tilanteita.
Mun mies on asunut englannissa ja on oppinut small talkkaan. Kavereiden miehet on suomalaisia jörriköitä ja oma mieheni tuntuu lähinnä turhan lässyttäjältä heidän rinnallaan :).
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 13:20"]
Mies (kohta ex) on kahvi- ja ruokapöydässä ennen vieraita ja ottaa jo lisää ennen kuin muut ovat edes saaneet ensimmäistä palaa. Hänen poikansa on samanlainen. Ärsyttää ja on niin monta kertaa sanottu. Juuri sunnuntaina esim. jäin itse kokonaan ilman, kun toiset veti jättipalat piirakkaa, ja vieraille sitten vaivihkaa pistin valmiita pieniä paloja, että kaikille riittää ja riittikin sitten vieraille juuri ja juuri.
[/quote]
Tuohon on helppo ratkaisu- tekee niin paljon, että ei ole tarpeen kytätä kuka ottaa minkäkin verran. Meilläkin kävi noin, kunnes kyllästyin vahtimaan kenenkään syömisiä, ja aloin tehdä niin paljon tarjottavaa juhliin, että varmasti riittää. Siinä on sitten seuraavaksikin päiväksi syömistä omalle porukalle.
[/quote]
Tämä ei toimi, koska usein kylään mennessä SIELLÄ on kuitenkin sivistyneesti laitettu tarjolle esim 6 pähkinäbebe-leivosta, jos kahvittelijoita on kuusi. Noin yleisesti kun oletetaan, että jokainen ottaa yhden. Enkä itsekään näe siinä mitään järkeä, että alkaisin mieheni brutaalin rohmumistavan vuoksi leipomaan kaksi juustokakkua tai ostamaan vaikka karjalanpiirakoita 40 kpl tarjolle tuttavapariskunnan tullessa käymään.
Sitäpaitsi minun mieheni pystyy toimimaan myös niin, että syö niistä tarjolle laitetusta kuudesta bebe-leivoksesta kolme, hotkien yhtenä suupalana. Ja kun emäntä sitten ihan vaikeana, mutta kohteliaasti, tarjoilee hänelle toiselta lautaselta keksiä tai pullaa tai piirakkaa, mies pudistelee päätään, jopa nyrpistää nenäänsä, ja toteaa ettei nyt välitä, ei oikein jaksa, "ku emmä oikeen yleensäkään välitä makeesta". Joo...
Mieheni bravuuri näissä tarjoilujen ottamisessa on nykyään (kun olen yrittänyt selittää, ettei niitä kuulu yhden ihmisen siinä kiireellä rohmuta, yleensä kaikille on yksi kutakin lajia) kytätä kärppänä sitä herkullisinta tarjoiluvatia, ja kun siitä on suunnilleen puolet pöydässä olijoista ehtinyt hiljalleen ottaa omansa, kohottaa itse vatia ja kovaäänisesti huudella, että "ottaako joku vielä?". Ja nopeasti ennen kuin kukaan ehtii edes vastata, mies toteaa, että ai ei vai, hänpä sitten santsaa vielä, nää on tosi hyviä. Kun muut ei myötähäpeässään kehtaa ihan heti siitä alkaa omaansa kohti ojentautumaan, näen syrjäsilmällä, kun mieheni nappaa jo kolmannen (myöhemmin puolustelee minulle, että "kun ei kukaan ottanu silloin").
Olen huomannut, että tämä periytyy lapsuudenkodistaan. Heille vierailut ovat nykyäänkin sitä, että se vaan suoritetaan äkkiä läpi. Anoppi ehtii hädintuskin tervehtiä, äkkiä puuhailee tarjoilut pöytään, siinä sitten sisarukset tarttuvat kuin hyeenat kiinni tarjoiluihin, hyvä kun ehtivät istua alas, kahvipöydässä ei paljon puhuta, mussutetaan kiireellä tarjoiluja ja hörpitään kahvia, tarjoiluja riittää niille jotka ovat nopeimpia ottamaan ja syömään, anoppi alkaa kerätä kuppeja ja lautasia pesukoneeseen, kun itse olen vasta kupposen puolivälissä ja juuri saanut jonkun keksin napattua lautaselta. Heidän suku oli meillä lapsen synttäreillä ja laitoin karkkeja pöytään. Mietin, että tuleeko siitä ongelma, jos lapset sitten vain niitä syövät. No ei tullut sitä ongelmaa, kun miehen sisko (32v) söi ne kaikki..
Yököttää, kun mies tekee samaa, mutta en nyt sen vuoksi erota ole ajatellut!
Eipä ole miehillä puolisoissaan mitään hävettävää, näemmä! Hyvä kun toinen puoli kansalaisista on niin priimaa...
Tämähän on niin naisten tapaista. Juorutaan ja kieroillaan takanapäin. Ei taida housun takamukset kestää ottaa ukkoa kunnon puhutteluun.
Katsokaa suuria linjoja, älkää kuurniko hyttysiä.
Katsoo puhuessa rintoihin, ei silmiin. Myös miehiä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:31"]
Katsoo puhuessa rintoihin, ei silmiin. Myös miehiä.
[/quote]
Olen nainen, mutta kyllä minäkin hieman katson jos miehelle on päässyt pahat moobsit kasvamaan.
Tuhlari, känniurpo, ei anna tarpeeksi, nauttii muiden naisten huomiosta vähän liikaakin, saattaa jättää parran viikoksi ajamatta jos ei mitään kriittisiä työjuttuja, ajaa liian kovaa, ei myönnä olevansa väärässä, karmeat krapulat (ja silloin kiukkuinen).
Ai niin, nää olikin mun viat
M-35