Miks buumerit vastustaa koronavilkkuu? en voi käsittää
Mitä negatiivista tässä muka on? Koko sovelluskin on avoin, joten ei todellakaan ole vaarallinen tai mikaan 1984 sovellus lol. Eikö teillä ole älypuhelimia vai mikä on? Pitääkö kaikesta pahoittaa mieli? Ehkä se kuitenkin on yleistä buumereille, että muista ei välitetä ja ollaan vaikka supertartuttajia, jotta minun ei tarvitse käyttää älypuhelin sovellusta...
Voin pahoin, kiitos tästä.
Kommentit (112)
No jos puhutaan oikeasti boomereista, eli 50l syntyneistä, niin mun molemmat vanhemmat lataisi varmasti mielellään. Ei ole kuitenkaan älypuhelinta, eikä sellaista ole ostolistallakaan. Äiti ei myöskään kanna puhelinta yleensä mukanaan asioillaan. Tuskin ovat ainoita. Sitä kun on tottunut elämään aikuisikään asti ilman nettiä, niin ei sitä sitten kokoaika kaipaa.
Sori mutta kännykkä on täynnä muita tärkeämpiä juttuja.
Täällä ihan oikeasti luullaan, että valtiota kiinnostaa jonkun yksittäisen matamin menemiset. Ei ketään kiinnosta joku kulahtanut harppu, joka työskentelee kunnallishallinnossa, käy keskiviikkoisin zumbassa ja keskittää ostokset bonuksien takia Prismaan. Voitte olla sen yksityisyyden osalta huoleti.
Dementiaharhoissa pelkää että isoveli valvoo.
En edes koskaan kanna puhelinta mukana, ja se puhelinkin on älytön.
En ymmärrä, miksi puhelinta kannetaan mukana. Siitä näkee kotona, jos joku on soittanut:)
Enkä oo ees puumeri.
Vierailija kirjoitti:
No jos puhutaan oikeasti boomereista, eli 50l syntyneistä, niin mun molemmat vanhemmat lataisi varmasti mielellään. Ei ole kuitenkaan älypuhelinta, eikä sellaista ole ostolistallakaan. Äiti ei myöskään kanna puhelinta yleensä mukanaan asioillaan. Tuskin ovat ainoita. Sitä kun on tottunut elämään aikuisikään asti ilman nettiä, niin ei sitä sitten kokoaika kaipaa.
Jos boomereilla tarkoitetaan suuria ikäluokkia, niin he ovat ennen 1950 syntyneitä. Minun tuntemani tuon ikäluokan edustajat kantavat kaikki älypuhelinta ja ovat varmaan ladanneet jo koronavilkun.
Kyselen tyhmiä. Jos app ei käytä puhelimen sijaintia niin miten se tietää ketkä on altistunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heseläisten kannattaa ainakin ladata äppi.
Puhukaa edes suomea, mitä on nää heseläiset, nuorisolaiset ja buumerit?
Yli lau ta laiset ovat opetelleet uuden stp:n mukaisen kielen, jossa puhutaan tarkoituksella väärin.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla 70-vuotiaalla tosiaan on älypuhelinta. Tai jos onkin, ei osaa päivittää sen softaa jne
Taas oikein yleistys. Itse en tunne yhtään yli 70-vuotiasta (omat vanhemmat, puolison vanhemmat, enot, tädit, sedät) joilla EI olisi älypuhelinta. Useimmat heistä on olleet poissa työelämästä vasta vajaan vuosikymmenen, joten nykyteknologia (ml. älypuhelin) on sitäkin kautta jo tuttua.
Itse olen ko. sovelluksen ladannut. Sovelluksen hyöty perustuu massaan, eli mahdollisimman monen kannattaisi höllätä vähän foliohattua ja ladata ko. sovellus.
Minulla ei ole älypuhelinta. Tablettiin sitä on turha laittaa, koska laite on aina kotona.
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin melko varmaa, että esimerkisi minun kanssani aamubussissa kulkevasta nuorisosta jonkun mielestä on hauska idea alkaa raportoida virheellisesti tartunnasta, koska onhan se nyt niin hauska pränkki hei.
Kuulin, että tartunnan ilmoittamiseksi sovellukseen saa lääkäriltä jonkun avainkoodin.
Miksi ihmeessä vanhempien ( tällä palstalla kaikki yli 35 vuotiaat ) , pitäisi ladata sovellus, käyttää maskeja jne?
Senkö takia että suojelisimme nuorempia koronalta? Miksi suojelisimme ihmisiä, jotka haukkuvat boomereiksi, ääliöiksi, setä/täti miehiksi ja muutenkin kuulemme pelkkää vittuilua nuorilta