Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielestänne tarkoittaa "herkkuperse"

Vierailija
29.09.2013 |

Mieheni mielestä se tarkoittaa herkullista persettä.

Minun mielestäni taas henkilöä, joka tykkää herkuista. Minullekin mummu sanoi aikoinaan, että olet tuollainen herkkuperse. Tuskin tarkoitti takapuoleni ulkonäköä?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlettakaa ja katsokaa kummassa merkityksessä on enemmän käytetty, minusta juuri siinä "hyvännäköinen perse" -merkityksessä.

Vierailija
22/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä henkilöä joka tykkää makeasta ja herkuista. En kyllä itse käytä sanaa, se on jotenkin 'rivo'. Puhun mielummin sokerihiirestä tai makeasta hampaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tykkää herkuista

Vierailija
24/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet tarkoittaa sillä pääsääntöisesti herkullista persettä.

Olen kyllä joskus miettinytkin, että sen voi kuulija käsittää väärin :D

Vierailija
25/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuista pitävää, onpa tyhmiä miehiä jos eivät tuota tiedä.

Vierailija
26/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se tarkoittaa molempia. En kyllä kehtaisi käyttää tuota sanaa just sen kaksoismerkityksen takia, koska ei voi tietää, miten kuulija sen tulkitsee. 

Vierailija
27/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha kansa käytti sitä lapsista, jotka olivat aina kinuamassa karkkia tai muuta makeaa. Lapsuudenkotini naapuriperheen isä sanoi usein oppikouluikäisestä tyttärestään, että "Tuo tyttö se on oikea herkkuperse!". Nykyään voisi tietysti kuulostaa insesti-isältä.

Vierailija
28/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuoli, josta roikkuu metrilaku.

Vierailija
29/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunista pyllyä tietenkin. En ole koskaan kuullut käytettävän missään muussa merkityksessä tai niin, että edes voisin käsittää väärin.

Vierailija
30/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:20"]

Tosi kaunista pyllyä tietenkin. En ole koskaan kuullut käytettävän missään muussa merkityksessä tai niin, että edes voisin käsittää väärin.

[/quote]

av:lla kuuluu täsmentää onko kyseessä etupylly vai takapylly

Vierailija
31/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuista pitävä ihminen. Herkkupeppuinen mies voisi teoriassa olla sellainen, jolla on hyvät perät, mutta itse en tuollaista luonnehdintaa käytä.

Vierailija
32/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen huvittava tilanne: Minä (nainen) otin kahvilasta suklaapatukan kahvin kanssa, ja takana seissyt työtoverini (mies) kommentoi, että jessus mikä herkkuperse. Hetken hiljaisuus ja änkytys, että "mä tarkotin siis tota sun suklaansyöntiä" Mä tuijotin sitä vielä hetken hiljaa, kunnes se änkytti lisää: "Ja mä en siis tarkoita, etteikö sulla olis hyvä perse..."

:-D :-D

Vierailija
33/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuperse on ehdottomasti ja ensisijaisesti hyvännäköinen naisenpylly. Sellainen jonkinverran sivullepäin suuntautunut, mutta vielä enemmän taaksepäin pömpöllään. Kiinteä mutta ihanan runsas. Ja niin taivaallinen kourittava!!!

Ps. olen mies. Oikea sika.

Vierailija
34/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:44"]

Herkkuperse on ehdottomasti ja ensisijaisesti hyvännäköinen naisenpylly. Sellainen jonkinverran sivullepäin suuntautunut, mutta vielä enemmän taaksepäin pömpöllään. Kiinteä mutta ihanan runsas. Ja niin taivaallinen kourittava!!!

Ps. olen mies. Oikea sika.

[/quote]

Saahan kauniista pyllyistä tykätä olematta sika, mutta käytät vanhaa hyvää termiä ihan väärin.:)

Vierailija
35/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:02"]

Munkin mielestä henkilöä joka tykkää makeasta ja herkuista. En kyllä itse käytä sanaa, se on jotenkin 'rivo'. Puhun mielummin sokerihiirestä tai makeasta hampaasta.

[/quote]

Ei tuo sokerihiiri yhtään sen kauniimpi nimitys ole.

Vierailija
36/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tod. ole sika, mutta kuka sen sanonnan on kiveen hakannu. Mulle se on kaunis, nimenomaan naisen pylly. Miehisistä vastaavista en tiedä kun en ole sillä silmällä katsellut. Ja eihän tät laiffii tarvii niin vakavasti ottaa.

Mies kuitennii, sika tai ei.

Vierailija
37/85 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piireissä se on enmpikin sellainen herkkujen mähtäämisestä omiin sfääreihinsä kasvanut laardipeppu. Mutta nimenomaan makeaa syömällä aikaansaatu.

Vierailija
38/85 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se tarkoittaa: White-Belgian-Chocolate

Vierailija
39/85 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää herkuista. En ole koskaan ajatellut että se tarkoittaisi muuta :D

Vierailija
40/85 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkuperse on herkuille perso.

Herkkuperso olisi siis osuvampi nimitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän