Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielestänne tarkoittaa "herkkuperse"

Vierailija
29.09.2013 |

Mieheni mielestä se tarkoittaa herkullista persettä.

Minun mielestäni taas henkilöä, joka tykkää herkuista. Minullekin mummu sanoi aikoinaan, että olet tuollainen herkkuperse. Tuskin tarkoitti takapuoleni ulkonäköä?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että rouvaa jolla tekonahat töissään niin vongataan ja langennutkin ;)

Vierailija
62/85 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuperse ja tekonahka legginsit niin kääntyy miesten päät varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Else Lautala, Johanna Halkoaho, monet naisurheilijat. Moni yrittää olla herkkuperse nostamalla takapuoltaan ja saamaan sen pyöreäksi ja pinkeäksi.

Vierailija
64/85 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että rouvaa jolla tekonahat töissään niin vongataan ja langennutkin ;)

Minä vielä... mitä ajattelette kun varatulla naisella, siis mun rouvalla joka näyttävä pitkäsäärinen ilmestys on usein töissään tekonahkahousut ?? ;)

Vierailija
65/85 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvalla näyttävällä....tyrkyllä ;)

Vierailija
66/85 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupylly?! :)

Voisiko myös olla etuselkä?

Vierailija
67/85 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu sanoi kerran humalassa, että sinun vaimosi on takaapantava. Juttu jäi jotenkin kesken. Hän ei kertonut enempää.

Tarkoittiko hän, että vaimoni perse saa himot keräämään vai hänestä vaimoani voi panna vain takaapäin, koska kiinnostus lopahtaa kun näkee etupuolen.

Vierailija
68/85 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotovalio peppu sen ihanuutta korostavassa housussa.

Vierailija
69/85 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu sanoi kerran humalassa, että sinun vaimosi on takaapantava. Juttu jäi jotenkin kesken. Hän ei kertonut enempää.

Tarkoittiko hän, että vaimoni perse saa himot keräämään vai hänestä vaimoani voi panna vain takaapäin, koska kiinnostus lopahtaa kun näkee etupuolen.

Muodokas takapillut, jos pillu hyvin tarjoilla. Kerjää oikein takaa panoa, koska pillun suunta sopii takaa panemiseen täydellisesti. Hyvä kehu vaimosi pepusta. 

Vierailija
70/85 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitä tietenkin että sinne (p. ers. -os:oon) työnnetään kaikkia: herkkuja! niiku esum. kurkkuja ja Kaulimia (oon nähny kuvissa).

Vierailija
71/85 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen kapea hyppyripylly.

Nam, nam.

Vierailija
72/85 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hajuihin, anteeksi tuoksuihin , ja makuihin liittyy. Herkkuperseellä ne ovat hyviä. Vastaavasti  ällöperse maistuu pahalta ja on järkyttävän hajuinen.

Vierailija
73/85 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun seudulla sanotaan kyllä "makkiapeppu" herkuista pitävästä henkilöstä. Tuo ei missään nimessä viittaa "herkkuperseeseen", jonka itse miellän hyvän takapuolen omaavaksi henkilöksi 😁

Vierailija
74/85 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuperse on sellaisen erittäin pantavan ja herkullisen näköisen perseen omistava henkilö.

Sellaisen kun välillä näkee, niin ei meinaa saada katsetta pois. Teksi mieli mennä riisumaan se ja puristella ja läpsiä sitä. Sekä valella koko herkkuperse öljyllä ja naida kunnolla.

Lahden prisman kassajonossa olen parhaan herkkuperseen nähnyt. Oli lopetettava omien ostosten teko ja mentävä sen taakse kassajonoon. Sen jälkeen suorinta tietä vessaan runkkaamaan.

Vierailija
75/85 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä käsitteiden uudelleen määritttely naisnäkökulmasta on tämän palstan pysyvä piirre, johon miehenä en varmaan koskaan totu.

Sama. Tämäkin ketju saa mut lähinnä epäilemään vaimoni fetissejä. Joskus sanonut että kiinnitti huomionsa ensimmäisenä silloin 19 vuotta sitten tavatessamme ensimmäistä kertaa herkkuperseeseeni. Nyt kun on vajaa 20 vuotta ollut ylpeä omasta perseestä, se onkin yhtäkkiä läskiperse. Voi v*ttu😭

Ymmärtäisin tuon "läskiperseeksi" haukkumisen lähinnä yritykseksi ärsyttää eikä se nyt niin kauhean pahasti sanottu oikeastaan ole muutenkaan. Vähän niin kuin sanoisi isoja rintoja utareiksi. Hyvä takamus on semmoinen, johon on kertynyt tukevasti läskiä, siis ihan kirjaimellisesti läskiperse. Jotenkin se, että sen pyllyn voi kuvitella olevan vähän niin kuin pehmeä on kiihottava ajatus.

Naisilla on itsellään jokin ihmeen fantasia mittailla sitä peppua ja mitä pienempi ja sievempi sitä tyytyväisempiä ollaan. Muutenkin naisten kauneus- ja tyyli-ihanteet istuvat erittäin huonosti miehen miellyttämiseen. Näitä löytyy paljon muitakin: hiusten värjääminen mustiksi tai muuten poikkeavan värisiksi, mustat tai siniset kynnet, kynsijatkeet, nypityt kulmakarvat, lyhyt poikatukka, osittain sängeksi leikattu tukka, tatuoinnit, korut ja lävistykset muualla kuin korvanlehdissä. Lista on loputon. Yäk!''

Mutta siis herkkuperse termin merkitys. Sana on tuttu kyllä lapsuudesta saakka siinä merkityksessä, että joku söi herkkuja enemmän kuin oman osansa. Nykyisin käyttäisin sitä vain kuvatakseni naisen takamusta ja silloin se tarkoittaa juuri pantavan hyvännäköistä enemmän tai vähemmän läskistä takapuolta. On muuten todella kauniisti sanottu naisesta, jos hänellä on "herkkuperse".

Vierailija
76/85 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Jos mummu sanoo lapsesta "pikku herkkupeppu" niin se tarkoittaa juuri makean perään olevaa lasta.

Kun Aleksi ja Samuli kuolaavat luokassa kirjoja laukusta kumartelevan Ellan "herkkupersettä" niin pojat kaipaavat kielelleen enemmänkin umamia kuin makeaa.

Vierailija
77/85 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahden prisman kassajonossa olen parhaan herkkuperseen nähnyt. Oli lopetettava omien ostosten teko ja mentävä sen taakse kassajonoon. Sen jälkeen suorinta tietä vessaan runkkaamaan.

Olen ajat sitten todennut että valitsen marketissa minkä tahansa jonon niin se on kuitenkin aina hitain.

Olen kääntänyt tämän voitoksi valitsemalla aina sen jonon jossa edellä on todellinen herkkuperse. Jono on edelleen hitain mutta nyt se tuntuu liikkuvan aivan liian nopeasti.

Vierailija
78/85 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tuota sanaa vuosikausia ilman että tulin edes ajatelleeksi sen kaksimielisempää vaihtoehtoista merkitystä. Toivottavasti muut ei tulkinnut väärin. Kun tämän tajusin jäi sana kokonaan käytöstä. Itselläni ei ole kummoinen ahteri eikä muiden kiinnosta sen enempää, eli minun maailmassani sellaisia ei edes ole.

Vierailija
79/85 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuperse on sellainen tiukka pyöreä herkullinen perse joka saa tykytystä aikaan lantiossa

Vierailija
80/85 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse sitä se tarkoittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä