Mitä mielestänne tarkoittaa "herkkuperse"
Mieheni mielestä se tarkoittaa herkullista persettä.
Minun mielestäni taas henkilöä, joka tykkää herkuista. Minullekin mummu sanoi aikoinaan, että olet tuollainen herkkuperse. Tuskin tarkoitti takapuoleni ulkonäköä?
Kommentit (85)
Olen kuullut molempiin assosioituna, mutta itse käyttäisin herkkupersettä henkilöstä, joka mättää herkkuja naamaansa.
Tämä käsitteiden uudelleen määritttely naisnäkökulmasta on tämän palstan pysyvä piirre, johon miehenä en varmaan koskaan totu. Ja siitä syystä en täällä jatkuvasti hengailekaan. Tämä "herkkuperse" on vain yksi esimerkki siitä. Perinteisesti herkkuperse on tarkoittanut naisen muodokasta takapuolta, joka näyttää herkulliselta eli syötävän hyvältä miehen silmissä. En ollut koskaan aikaisemmin kuullut tätä naisnäkökulman versiota, joka ei ole edes millään tavoin looginen. Eikö järkevämpää olisi puhua läskiperseestä, jos halutaan viitata siihen, että kyseisen takapuolen kantaja tykkää herkutella ja se näkyy hänen takapuolessaan?
Itseä ja siskoa mummo tykkäsi kiusoitella ja sanoa herkkuperseiksi kun vedettiin sen leipomaa pullaa.
Vaimon pyllyä kehunut alusta astien herkkupyllyksi. Ihan syystäkin. Otetaan JLOn pylly ja laiteaan vähän korkeampi häpykumpu ja n.5cm reisivako. Ekan tapaamisen jälkeen kun mentiin leffaan, niin asteli steissillä vastaan omatekemissä ihonmyötäisissä leveälahkeisissa tiukoissa housuissa. Komea kamelinvarvas loisti jo kauan keinuvasta lleveästä lanteesta. Näky paloi pysyvästi verkkokalvolle. Katsoi edestä tai takaa, alkoi heti seisomaan.
Herkuttelijaa sillä tarkoitetaan. Tiedän kyllä erään perseen, joka näyttää ja pesun jälkeen maistuu viereisen lähteen tavoin herkulliselle. Sellainen perse on herkullinen perse, ei herkkuperse.
Itse käytän mieluummin termejä hyvä perse ja huono perse. Yritän välttää naisia, joilla on huono perse.
Kehuin vaimon herkkupyllyä myös siitä syystä, että hän itse piti sitä liian isona. Jumalainen pylly ja sitä hänelle myös yritin vakuuttaa. Sitten alkoi uskonaan kun Shakira tuli muotiin peppunsa kanssa, samoin Beyonce ja JLO. Eikä vähiten 40 kymppisenä, kun meni tyttökaverinsa kanssa konserttiin ja nuoret kollit vihelsi ja kehui syystäkin jumalaiseksi tiukoissa farkuissa.
Vaimon peppua on hänen työkaverinsa sanonut kiimavittu herkkupepuks ja läiskässy tekonahkahousuille
Täytyy ollakin kiimavittu jos nainen töissä tekonahkahousuissa ;)
Meillä päin herkkuperse on hyvännäköinen perse ja makuperse on herkuille perso.
Herkkuperse = Nainen, joka tietää omistavansa hyvän näköisen perseen ja esittelee sitä mielellään vaikkapa menemällä töihin tiukoissa tekonahka housuissa.
Kyllä mun kiimavituks sanottu vaimo useinkin tekonahoissa töihin:)
Vierailija kirjoitti:
Tämä käsitteiden uudelleen määritttely naisnäkökulmasta on tämän palstan pysyvä piirre, johon miehenä en varmaan koskaan totu.
Sama. Tämäkin ketju saa mut lähinnä epäilemään vaimoni fetissejä. Joskus sanonut että kiinnitti huomionsa ensimmäisenä silloin 19 vuotta sitten tavatessamme ensimmäistä kertaa herkkuperseeseeni. Nyt kun on vajaa 20 vuotta ollut ylpeä omasta perseestä, se onkin yhtäkkiä läskiperse. Voi v*ttu😭
Kyllä mulla himot heräis jos työkaverilla olis tekonahkahousut
Miesystäväni ja äitini käyttävät kumpikin tuota sanaa minusta, tosin eri merkityksissä.