Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet luulevat että kuolleen kalan roikottaminen kuvissa saa naiset kiinnostumaan?

Vierailija
31.08.2020 |

Siis en ymmärrä. Melkein 90% 30-40 v miehistä on vähintään yksi kuva, jossa roikotetaan jotain kalaa peukalo pystyssä. Mitä romanttista tuossa pitäisi olla?

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tykkää kalastuksesta siksi heillä on kalastuskuvia. Monella miehellä on myös kuvia autoista tai moottoripyöristä koska monet miehet tykkää kyseisistä asioista. Ei ne kuvat ole naisten iskemistä varten vaan ne haluavat kertoa kuvilla mitkä asiat heitä kiinnostaa.

T:Kalamies

Toi on hassua koska mulle ainakaan suoraan sanoen miehen harrastuksilla ei ole niin väliä. On vaan niin monta muuta merkittävämpää asiaa kun ne harrastukset. Jos ne muut asiat vaan toimisi niin ihan sama rassaako autoa, kalastaako vai palstaviljelee.

Voit katsoa vaikkapa viestiä numero 70 niin ymmärrät miksi ne kalastus- ja metsästyskuvat siinä profiilissa ovat niin tärkeitä.

Viestissä johon vastasin puhuttiin autojen ja moottoripyörien kuvista ja tuttuja ovat ainakin Tinderissä, jopa ilman sitä ihmistä. Ettei edes voi tietää onko oma, haaveileeko sellaisesta vai mikä on pointti. Samalla ihmisestä itsestään ei välttämättä ole yhtään hyvää kuvaa saati tekstissä kummoistakaan kuvausta.

Vierailija
82/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastus ei useinkaan ole tavallinen harrastus vaan elämäntapa. Kalareissuilla vierähtää suuri osa miehen vapaa-ajasta. Haluan miehen, jolla on aikaa minulle.

Mitä tahansa voi harrastaa intohimoisesti tai sitten satunnaisesti. 

Mutta kuten aiemmin mainitsin (en muista numeroa) kuva toimii näköjään ihan hyvänä suodattimena. Jos reagtio on tämä jo pelkkaan kalastuskuvaan, niin eiköhän asia ole sillä selvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tykkää kalastuksesta siksi heillä on kalastuskuvia. Monella miehellä on myös kuvia autoista tai moottoripyöristä koska monet miehet tykkää kyseisistä asioista. Ei ne kuvat ole naisten iskemistä varten vaan ne haluavat kertoa kuvilla mitkä asiat heitä kiinnostaa.

T:Kalamies

Toi on hassua koska mulle ainakaan suoraan sanoen miehen harrastuksilla ei ole niin väliä. On vaan niin monta muuta merkittävämpää asiaa kun ne harrastukset. Jos ne muut asiat vaan toimisi niin ihan sama rassaako autoa, kalastaako vai palstaviljelee.

Mutta harrastuksista otetut tilannekuvat on parempia, kuin vessanpeiliposeeraukset.

Juu hyvät tilannekuvat on asia erikseen, harvemmin on vaan niistä kyse.

Vierailija
84/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oltaisiin vielä kivikaudella, niin ihastelisit pimpero märkänä. Nykyään pitäisi olla ongen koulussa nippu seteleitä.

Se kalan pyytäminen Lapista lohijoelta on kyllä vaatinut muutamankin setelin. Ja harrastukseen käytettyä aikaa myös. Eri asia kuin hakea norjan kassilohi prisman kalatiskiltä.

Vierailija
85/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on MIEHEKÄSTÄ. Sen sijaan jos naista kuvaa kalanraadon kanssa, tulee heti mieleen että lesbohan siinä. Samoin jos nainen on auton tai moottoripyörän kanssa.

Mutta miehethän haaveilee lesboista. Ajattelevat että kyllä sinne yksi mieskin väliin mahtuu. 😂

Saahan sitä haaveilla ja ajatella. Pointti ei kylläkään nyt ollut siinä.

Vierailija
86/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö profiilin tarkoitus ole tuoda esille millainen ihminen on, mistä on kiinnostunut tai mitä harrastaa ja siten potentiaalisesti löytää samanhenkistä seuraa? Eikö olisi kiva jos kalastajamies löytäisi jonkun kalastamisesta pitävän naisen? Ja elävät onnellisina veneillen. Vai onko tarkoitus vain kerätä mahdollisimman paljon mätsejä geneerisillä kuvilla, jotka eivät kerro mitään? Ja sitten mätsätä ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä?

Itse en siis harrasta kalastusta vaikka olenkin mies, mutta toivon että samankaltaiset ihmiset löytävät toisensa.

Vierailija
87/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootas kun alkaa metsästyskausi. Tai oikeastaan alkanut jo.

Sit nää samat roikottaa jotain sorsanraatoa tai virnistelee hirvensarvet kainalossa.

Joo, "kato miten kova jätkä mä oon kun uskalsin tappaa aseettoman eläimen ampumalla sitä kilometrin päästä piilosta tuliaseella".

Jos haluaa olla oikeasti kova niin käyköön "kaatamassa" sen karhun lähipainina aseena pelkkä puukko. Annetaan niille eläimille edes tilaisuus puolustautua. Piilosta etäisyyden päästä ampuminen on hiton raukkamaista.

Kalojen kiskominen vedestä huulesta tai nielusta roikottamalla tukehtumalla kuolemaan pelkän itsetehostuksenne vuoksi on raukkamaisuuden huippu. Voitte tunkea aunukseenne ne fisunraadot.

Kyllä. Karsii heti täysin yhteensopimattomat.

Huomaatteko miksi siitä on hyötyä?

Vierailija
88/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä tapa välttää punavirheiden, vegaanihörhöjen ja muiden sekopäiden tapailu. Jos naisella on jotain kalastusta vastaan, niin ei kalamies luonnollisesti sellaista halua tapailla.

Vierailija
89/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kalakuva kertoo: 'minua et tule sulan veden aikaan näkemään ja pilkkikaudellakin vain rajoitetusti'

Riippuu miehestä. Seurustelin lappalaisen kanssa pari vuotta, ja hän mielellään otti minut reissuun mukaan. Vietettiin mm. romanttisia öitä porontaljalla porokämpässä. Kauniita muistoja on kesä- ja talvikalareissuilta ja porohommista. 

Eihän heitä sanota lappalaisiksi. Sama kuin sanoisi lyhytkasvuista kääpiöksi.

Hän itse käytti sanaa lappalainen tyyliin me lappalaiset. Ei näkynyt pitävän sanaa loukkauksena. Hän oli puoliksi saamelainen. 

Vierailija
90/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on todella hyvä, että laitetaan harrastuskuvia. Ainakin minua kiinnostaa luonnosta ja ulkoilusta pitävät miehet. 

Vierailija
91/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kalakuva kertoo: 'minua et tule sulan veden aikaan näkemään ja pilkkikaudellakin vain rajoitetusti'

Just näin! Toisaalta ainakaan se ei ravaa kapakoissa joka viikonloppu. T. Kalamiehen vaimo

Vierailija
92/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies on tosimies, joka kaataa mammutinkin ja tuo sen ravinnoksi perheelleen. Aviomiesainesta siis.

Vierailija
93/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalankuvalla kerrotaan, että sormissa jo valmiiksi se haju

Vierailija
94/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kala kuin oluttölkki tai moottoripyörä.

Vierailija
95/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootas kun alkaa metsästyskausi. Tai oikeastaan alkanut jo.

Sit nää samat roikottaa jotain sorsanraatoa tai virnistelee hirvensarvet kainalossa.

Joo, "kato miten kova jätkä mä oon kun uskalsin tappaa aseettoman eläimen ampumalla sitä kilometrin päästä piilosta tuliaseella".

Jos haluaa olla oikeasti kova niin käyköön "kaatamassa" sen karhun lähipainina aseena pelkkä puukko. Annetaan niille eläimille edes tilaisuus puolustautua. Piilosta etäisyyden päästä ampuminen on hiton raukkamaista.

Kalojen kiskominen vedestä huulesta tai nielusta roikottamalla tukehtumalla kuolemaan pelkän itsetehostuksenne vuoksi on raukkamaisuuden huippu. Voitte tunkea aunukseenne ne fisunraadot.

Jep. Joo, tosi kovia jätkiä. Koira ajamaan hirveä gepsi-panta kaulassa kun nää sankarit istuu autossa kyttäämässä kännykästä missä koira menee. Sitten kun koira ja hirvi riittävän väsyksissä, ajetaan se toyotan neliveto johonki metsäautotielle ja ehkä just ja just noustaan autosta ja rätkitään se väsyksiin juoksutettu hirvi sitten siihen.

Meidän kylällä on just näitä autometsästäjiä :D En nyt siis tietenkään hirvijahtia näe, mutta esim. jänista jahtaavat ajelemalla autolla ympäri kylää. Kerran viiletti pupu kauheaa kyytiä pihan poikki, ja kohta tuli ukko perässä kyselemään, minnepäin jänö meni. Näytin eri suuntaan ja sanoin, että jonnekin tuonne se vissiin juoksi :D

Missä päin metsästäjät juoksevat aseiden kanssa muiden pihoilla?

Vierailija
96/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen elämä on saavutuksia ja tekoja. Naisen mahdollisimman kauniilta näyttämistä ja arkisia ongelmia, niin kuin palstaltakin havaitsee.

Vierailija
97/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kauhistus on pleikkarimies. Mun kiinnostusta voi herättää lähes mikä tahansa päinvastaista ilmentävä. Voisin tulkita, että kalastaja on pienemmällä todennäköisyydellä videopeleistä kiinnostunut mies, vaikka eihän nämäkään asiat toisiaan poissulje, vaan ensivaikutelmista ja mielikuvista on vasta kysymys. Eli joo, mun kanssa voi päästä jatkoon kalaa roikottamalla, vaikka se kala itsessään ei viehätä.

Vierailija
98/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies innostui kalastuksesta ihan täysillä silloin, kun odotin meidän toista lasta. Kaikki vapaa-ajat meni harrastuksen parissa. Olin odotusajan yksin, vastasyntyneen kanssa yksin ja kaikki kotona kaatui minun niskaan taaperon ja vauvan hoidon lisäksi. Kun vauva oli 2 kk vanha, mies lähti kaverinsa kanssa Lappiin yli kahdeksi viikoksi. Sitä ennen oli luonnollisesti isyysloman ja juhannuksen kokonaan pois kotoa viikonloppujen lisäksi. Ero oli hyvin lähellä tuossa vaiheessa.

Sittemmin aloin olla oman hyvinvoinnin suhteen itsekkäämpi vaikkei mies siitä tykännyt. Jos meille tulee ero, en halua kumppania, jonka tärkeysjärjestyksessä harrastukset ja kaverit tulee minun edelle. Ennemmin olen yksin.

Vierailija
99/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin metsästäjät juoksevat aseiden kanssa muiden pihoilla?

Porvoon puistoissa kuulemma parhaat metsästysmaat.

Vierailija
100/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat näin viestittää että kylmä lahna kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi