Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet luulevat että kuolleen kalan roikottaminen kuvissa saa naiset kiinnostumaan?

Vierailija
31.08.2020 |

Siis en ymmärrä. Melkein 90% 30-40 v miehistä on vähintään yksi kuva, jossa roikotetaan jotain kalaa peukalo pystyssä. Mitä romanttista tuossa pitäisi olla?

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä näitä on 90%:lla miehistä ikäluokassa 40-50v... kaikki nämä lentää vasemmalle

Mulle taas kalamies kelpaisi tosi hyvin. Mikäs parempaa kuin tuore kala paistettuna. Lähtisin mielelläni myös kalareissulle mukaan. 

Haluaako kalamies sinne naista mukaan? Eiköhän nuo ole miesten reissuja ja omaa laatuaikaa.

Minä olin eksän kanssa paljonkin kalareissuissa mukana. Käytiin ongella, uistettiin, pilkittiin ja laitettiin verkot vesiin. 

Vierailija
62/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootas kun alkaa metsästyskausi. Tai oikeastaan alkanut jo.

Sit nää samat roikottaa jotain sorsanraatoa tai virnistelee hirvensarvet kainalossa.

Joo, "kato miten kova jätkä mä oon kun uskalsin tappaa aseettoman eläimen ampumalla sitä kilometrin päästä piilosta tuliaseella".

Jos haluaa olla oikeasti kova niin käyköön "kaatamassa" sen karhun lähipainina aseena pelkkä puukko. Annetaan niille eläimille edes tilaisuus puolustautua. Piilosta etäisyyden päästä ampuminen on hiton raukkamaista.

Kalojen kiskominen vedestä huulesta tai nielusta roikottamalla tukehtumalla kuolemaan pelkän itsetehostuksenne vuoksi on raukkamaisuuden huippu. Voitte tunkea aunukseenne ne fisunraadot.

Et olisi noin ahdistunut, jos söisit enemmän lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit nää samat roikottaa jotain sorsanraatoa tai virnistelee hirvensarvet kainalossa.

Joo, "kato miten kova jätkä mä oon kun uskalsin tappaa aseettoman eläimen ampumalla sitä kilometrin päästä piilosta tuliaseella".

Jos haluaa olla oikeasti kova niin käyköön "kaatamassa" sen karhun lähipainina aseena pelkkä puukko. Annetaan niille eläimille edes tilaisuus puolustautua. Piilosta etäisyyden päästä ampuminen on hiton raukkamaista.

Kalojen kiskominen vedestä huulesta tai nielusta roikottamalla tukehtumalla kuolemaan pelkän itsetehostuksenne vuoksi on raukkamaisuuden huippu. Voitte tunkea aunukseenne ne fisunraadot.

Huomaatteko miksi siitä on hyötyä?

Onneksi olen nainen ja hetero. Tulisin hulluksi jos pitäisi yrittää naisista löytää seuraa. 😂

Vierailija
64/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on kova jätkä jos pystyy kilometriin ampumaan riistalaukauksen. Tuohon pystyy ammattisotilaistakin vain ehkä promillen murto-osa.

Vierailija
65/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tykkää kalastuksesta siksi heillä on kalastuskuvia. Monella miehellä on myös kuvia autoista tai moottoripyöristä koska monet miehet tykkää kyseisistä asioista. Ei ne kuvat ole naisten iskemistä varten vaan ne haluavat kertoa kuvilla mitkä asiat heitä kiinnostaa.

T:Kalamies

Toi on hassua koska mulle ainakaan suoraan sanoen miehen harrastuksilla ei ole niin väliä. On vaan niin monta muuta merkittävämpää asiaa kun ne harrastukset. Jos ne muut asiat vaan toimisi niin ihan sama rassaako autoa, kalastaako vai palstaviljelee.

Vierailija
66/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai haluat, että eläimet tapetaan hitaasti puukolla iskien. Eikö armeliaampaa ole vaan ampua, ettei ihan turhaan kärsisi. 

Vierailija
67/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tykkää kalastuksesta siksi heillä on kalastuskuvia. Monella miehellä on myös kuvia autoista tai moottoripyöristä koska monet miehet tykkää kyseisistä asioista. Ei ne kuvat ole naisten iskemistä varten vaan ne haluavat kertoa kuvilla mitkä asiat heitä kiinnostaa.

Toi on hassua koska mulle ainakaan suoraan sanoen miehen harrastuksilla ei ole niin väliä. On vaan niin monta muuta merkittävämpää asiaa kun ne harrastukset. Jos ne muut asiat vaan toimisi niin ihan sama rassaako autoa, kalastaako vai palstaviljelee.

Mutta harrastuksista otetut tilannekuvat on parempia, kuin vessanpeiliposeeraukset.

Vierailija
68/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Joo, tosi kovia jätkiä. Koira ajamaan hirveä gepsi-panta kaulassa kun nää sankarit istuu autossa kyttäämässä kännykästä missä koira menee. Sitten kun koira ja hirvi riittävän väsyksissä, ajetaan se toyotan neliveto johonki metsäautotielle ja ehkä just ja just noustaan autosta ja rätkitään se väsyksiin juoksutettu hirvi sitten siihen.

Vierailija
69/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näillä kuvilla viestitään myös sitä, että kyseinen henkilö viihtyy myös ulkoilmassa, eikä ole jumittunut sisälle telkkarin ja kännykän näytön ääreen. 

Vierailija
70/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa jos luulee että kaikki kuvat on jotain herutusta varten. Mies vain näyttää kuvan asiasta joka on itselle tärkeää ja haluaa jakaa sen kavereilleen.

Vierailija
71/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen esimies oli innokas kalamies ja hän kävi joka kesä Tenolla. Yksi kesä hän oli saanut ison lohen ja tietenkin siitä oli pitänyt ottaa kuva. Kuvassa mies poseerasi yläkroppa paljaana kala käsivarsillaan. No, ei siinä vielä mitään, mutta mies halusi, että kuva liitetään mukaan asiakkaille ja yhteistyökumppaneille lähetettävään joulutervehdykseen. Mies melkein suuttui minulle, kun sanoin, että itsestä puolialastoman kuvan laittaminen ei ole soveliasta. Intti vain, että siinähän on se lohi, kaikkihan sen haluaa nähdä. Juu, eivät nähneet.

:D

Vierailija
72/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit katsoa vaikkapa viestiä numero 70 niin ymmärrät miksi ne kalastus- ja metsästyskuvat siinä profiilissa ovat niin tärkeitä.

Vierailija
73/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Joo, tosi kovia jätkiä. Koira ajamaan hirveä gepsi-panta kaulassa kun nää sankarit istuu autossa kyttäämässä kännykästä missä koira menee. Sitten kun koira ja hirvi riittävän väsyksissä, ajetaan se toyotan neliveto johonki metsäautotielle ja ehkä just ja just noustaan autosta ja rätkitään se väsyksiin juoksutettu hirvi sitten siihen.

Meidän kylällä on just näitä autometsästäjiä :D En nyt siis tietenkään hirvijahtia näe, mutta esim. jänista jahtaavat ajelemalla autolla ympäri kylää. Kerran viiletti pupu kauheaa kyytiä pihan poikki, ja kohta tuli ukko perässä kyselemään, minnepäin jänö meni. Näytin eri suuntaan ja sanoin, että jonnekin tuonne se vissiin juoksi :D

Vierailija
74/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen esimies oli innokas kalamies ja hän kävi joka kesä Tenolla. Yksi kesä hän oli saanut ison lohen ja tietenkin siitä oli pitänyt ottaa kuva. Kuvassa mies poseerasi yläkroppa paljaana kala käsivarsillaan. No, ei siinä vielä mitään, mutta mies halusi, että kuva liitetään mukaan asiakkaille ja yhteistyökumppaneille lähetettävään joulutervehdykseen. Mies melkein suuttui minulle, kun sanoin, että itsestä puolialastoman kuvan laittaminen ei ole soveliasta. Intti vain, että siinähän on se lohi, kaikkihan sen haluaa nähdä. Juu, eivät nähneet.

:D

Vierailija
75/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on MIEHEKÄSTÄ. Sen sijaan jos naista kuvaa kalanraadon kanssa, tulee heti mieleen että lesbohan siinä. Samoin jos nainen on auton tai moottoripyörän kanssa.

Vierailija
76/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on MIEHEKÄSTÄ. Sen sijaan jos naista kuvaa kalanraadon kanssa, tulee heti mieleen että lesbohan siinä. Samoin jos nainen on auton tai moottoripyörän kanssa.

Mutta miehethän haaveilee lesboista. Ajattelevat että kyllä sinne yksi mieskin väliin mahtuu. 😂

Vierailija
77/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kalakuva kertoo: 'minua et tule sulan veden aikaan näkemään ja pilkkikaudellakin vain rajoitetusti'

Riippuu miehestä. Seurustelin lappalaisen kanssa pari vuotta, ja hän mielellään otti minut reissuun mukaan. Vietettiin mm. romanttisia öitä porontaljalla porokämpässä. Kauniita muistoja on kesä- ja talvikalareissuilta ja porohommista. 

Vierailija
78/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kannattaisi sitten näyttää valmista savustettua kalaa niin ehkä jollain edes ruokahalut heräisi.

Vierailija
79/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kalakuva kertoo: 'minua et tule sulan veden aikaan näkemään ja pilkkikaudellakin vain rajoitetusti'

Riippuu miehestä. Seurustelin lappalaisen kanssa pari vuotta, ja hän mielellään otti minut reissuun mukaan. Vietettiin mm. romanttisia öitä porontaljalla porokämpässä. Kauniita muistoja on kesä- ja talvikalareissuilta ja porohommista. 

Eihän heitä sanota lappalaisiksi. Sama kuin sanoisi lyhytkasvuista kääpiöksi.

Vierailija
80/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset luulevat että joku mies roikottaisi kuollutta kalaa kuvassa sen vuoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi