Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet luulevat että kuolleen kalan roikottaminen kuvissa saa naiset kiinnostumaan?

Vierailija
31.08.2020 |

Siis en ymmärrä. Melkein 90% 30-40 v miehistä on vähintään yksi kuva, jossa roikotetaan jotain kalaa peukalo pystyssä. Mitä romanttista tuossa pitäisi olla?

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole loppujen lopuksi siitä että meillä kaikilla on jonkinlainen tarve tuntea itsemme hyväksytyiksi ja arvostetuiksi.

Yksi poseraa kalan kanssa. Toisella on kuvassa pari ämpärillistä mustikoita tai sieniä. Kolmannen kuvassa ollaan kaukomatkalla. Joku esittelee hauista..autoa..venettä..tissivakoa..itse tehtyjä sukkia. Kissakin kantaa tappamansa päästäisen sun sänkyyn..

Itse en kyllä laittaisi tälläistä ns saalispönö kuvaa mihinkään profiiliin. Jotenkin poseeraaminen ruumiin kanssa ei miellytä. Toki niistä isomuksista pitää kuva ottaa mutta sen voi näyttää vain kysyjille tai muille harrastajille.

-Kalamies, joskus saanutkin jotain.

Vierailija
122/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastuskuva on ainakin rehellinen kuva eikä mikään yläviistosta otettu selfie aurinkoa päin siiderilasi kädessä, jolla saadaan oma olemus näyttämään 30 kiloa kevyemmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastuskuva on ainakin rehellinen kuva eikä mikään yläviistosta otettu selfie aurinkoa päin siiderilasi kädessä, jolla saadaan oma olemus näyttämään 30 kiloa kevyemmältä.

No miksei ne sitten ole kalastuskuvia vaan poseeraamista saalin kanssa? Mistäs sitä tietää, onko tyyppi käynyt ostamassa sen kalan?

Vierailija
124/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies metsästi nuorena, ja kalassa kävi vielä vanhempanakin. Enää se ei halua lähteä tappamaan mitään huvin vuoksi. Joskus verkoilla kuhaa, ja se syödään, mutta paino/pituus/kalastusta ei harrasta ollenkaan. Tuli siihen tulokseen kun alkoi tämä vouhotus, että otetaan kaloja ylös, mitataan ne, ja hetietään takaisin.

En mä tiedä, mun mielestä se on kuuma, vaikka ei enää haluakaan tappaa.

Eikös hän juuri halua tappaa jos lopetti kalastuksen siinä vaiheessa kun Catch and release -kalastus yleistyi?

Tosin tuo Catch and release on älytöntä kidutusta ja suurin osa kaloista kuolee joka tapauksessa. Ne saavat haavoja suuhun jotka tulehtuu ja monesti suuret kalat väsytetään niin poikki, että kuolevat siihen jos eivät saa ravintoa heti.

Kala on muuten asiallista tappaa ennen kuin syö ne.

Vierailija
125/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että olen itse aivan lapsellisen ylpeä siitä uistimella joelta saamastani 9 kilon lohesta, että kaikille vähänkään kiinnostuneille siitä tuli kuvaa esiteltyä. Ei varmaan kaikkia miellytä, mutta eihän kaikkia voikaan mitenkään miellyttää. Eikä kannata yrittääkään.

Vierailija
126/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn tätä nyt täällä siksi, että näitten kalojen, juomien, kulkuneuvojen esittely mitä ilmeisemmin tärkeämpää kuin itse ihminen.  Kyseessä siis ei ole mikään yksittäistapaus vaan ihan selvä massapsykoosi koskee ainakin 45-55 v miehiä. 

Eikä ole ketään tuttua miestä jolta kysyä.

Ne miehet joiden tinderkuvissa esiinty lapsi tai nainen ovat vielä paljon tyhmempiä, niistä nyt ei kannata puhuakaan. 

Mitä siinä kuvassa sitten pitäisi olla, jos kaikki tuntuu olevan väärin? 

Sehän vinkaattiin jo tässä ketjussa :D Esim. auringonlasku ja mies siellä jossain hämyssä taustalla. Ei sillä itse miehellä niin väliä kunhan on luvassa romantiikkaa ja palvontaa vähäntääkin päivätyön verran.

Vierailija
127/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei ne sitten ole kalastuskuvia vaan poseeraamista saalin kanssa? Mistäs sitä tietää, onko tyyppi käynyt ostamassa sen kalan?

Niin, mistäpä sen tietää, jos ei tunnista miten vasta pyydystetty villikala eroaa kylmäketjussa pari päivää kulkeneesta Norjan kirjolohesta.

Vierailija
128/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että olen itse aivan lapsellisen ylpeä siitä uistimella joelta saamastani 9 kilon lohesta, että kaikille vähänkään kiinnostuneille siitä tuli kuvaa esiteltyä. Ei varmaan kaikkia miellytä, mutta eihän kaikkia voikaan mitenkään miellyttää. Eikä kannata yrittääkään.

Jokainen joka vähänkin kalastusta harrastaa tietää, että tuo on sen oman harrastuksen kohokohtia.

Harvalta mieheltä löytyy itsestään tuhansia kuvia ja sitten laitetaan se itselleen tärkeä kuva.

Vierailija
129/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamies tuo kotiin ruokaa. Haluaa esitellä kuinka hyviä saaliita hän saa 😊

Vierailija
130/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan ei ole tarkoitus hurmata naista, vaan kertoa miehestä. Hän harrastaa kalastusta ja tulee varmaan harrastamaan sitä jatkossakin.

Vierailija
131/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakuvia laitetaan samasta syystä kuin matkakuvia. Joku on halunnut siellä kalareissulla ottaa kuvan. Ei jokaisella ole sataa harkittua poseerauskuvaa itsestä.

Vierailija
132/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on MIEHEKÄSTÄ. Sen sijaan jos naista kuvaa kalanraadon kanssa, tulee heti mieleen että lesbohan siinä. Samoin jos nainen on auton tai moottoripyörän kanssa.

Et ole tainnut katsoa Eränkävijät -ohjelmaa? Siinä mukana olleet metsästävät ja kalastavat naiset eivät ole kovin miehekkäitä ja ihan heteroita tuntuvat olevan.

En tiennyt, että tässä arvostellaan nyt dokumenttiohjelmia, luulin että oli kyse profiilikuvista ja vastaavista.

Vierailija
133/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oikein 90%

Kainuussako sä olet? ja kaikki 9 ehdokasta on tullut jo koeajettua?

Vierailija
134/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mistäpä sen tietää, jos ei tunnista miten vasta pyydystetty villikala eroaa kylmäketjussa pari päivää kulkeneesta Norjan kirjolohesta.

Hölmö. Paikalliset kauppaavat kaloja ihan pyytämättä. Kalan voi saada myös kaverilta lainaan kuvaa varten. Kyllä minä tiedän nämä metkut :)

Vierailija
135/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katso, pystyn ruokkimaan meidät myös sivilisaation romahdettua."

"Todiste siitä, että teen muutakin kuin töitä ja istun sohvalla katsomassa Netflixiä."

"Tämä kuva saa sinut ajattelemaan penistäni, eikös."

Mit vit? Luuleeko naiset oikeasti, että mies miettisi tuollsia asioita, jos laittaa kuvan kalasaaliista?

Vierailija
136/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on MIEHEKÄSTÄ. Sen sijaan jos naista kuvaa kalanraadon kanssa, tulee heti mieleen että lesbohan siinä. Samoin jos nainen on auton tai moottoripyörän kanssa.

Et ole tainnut katsoa Eränkävijät -ohjelmaa? Siinä mukana olleet metsästävät ja kalastavat naiset eivät ole kovin miehekkäitä ja ihan heteroita tuntuvat olevan.

En tiennyt, että tässä arvostellaan nyt dokumenttiohjelmia, luulin että oli kyse profiilikuvista ja vastaavista.

Ei arvostella ohjelmaa vaan siinä esiintyneitä naisia. Näyttivätkö sinusta miehekkäiltä?

Vierailija
137/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän etsii selkeästi kalastuskumppania.

Vierailija
138/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnostuisin enemmän kalastukuvasta kuin vaikka sellaisesta peilin kautta otetusta "olen ilman paitaa, tässä mun mun lihakset, katso" -kuvasta

Vierailija
139/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kalastaessa ei ole mietitty deittiprofiileja. Deittiprofiileja luotaessa sitten valitaan niistä kuvista mitä kamerassa sattuu olemaan.  Itse olenkin ottanut erilaisen lähestymisen ja pyytänytkin kaveria tai lapsiani ottamaan kuvia itsestäni, jotta minulla olisi muutakin kuin selfietä valikoimassa.

Vierailija
140/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala on ainut asia mitä mies voi ylpeästi esitellä.

Ei ole kallista kämppää.

Ei ole kallista autoa.

Ei ole kallista moottoripyörää.

Ei ole kallista purjevenettä.

Ei ole kuvia kalliilta maailmanympärimatkalta.

Mitäs laitetaan? No kuva kalasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän