Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet luulevat että kuolleen kalan roikottaminen kuvissa saa naiset kiinnostumaan?

Vierailija
31.08.2020 |

Siis en ymmärrä. Melkein 90% 30-40 v miehistä on vähintään yksi kuva, jossa roikotetaan jotain kalaa peukalo pystyssä. Mitä romanttista tuossa pitäisi olla?

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on MIEHEKÄSTÄ. Sen sijaan jos naista kuvaa kalanraadon kanssa, tulee heti mieleen että lesbohan siinä. Samoin jos nainen on auton tai moottoripyörän kanssa.

Et ole tainnut katsoa Eränkävijät -ohjelmaa? Siinä mukana olleet metsästävät ja kalastavat naiset eivät ole kovin miehekkäitä ja ihan heteroita tuntuvat olevan.

Vierailija
102/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi, en yhtäkään kalastus enkä metsästyskuvaa ole ottanut koko elämäni aikana, minusta se on häpeä tuoda kuvissa julki saalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet viestittävät, etteivät pelkää sitä kamalaa kalanhajua.

Vierailija
104/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kalakuva kertoo: 'minua et tule sulan veden aikaan näkemään ja pilkkikaudellakin vain rajoitetusti'

Just näin! Toisaalta ainakaan se ei ravaa kapakoissa joka viikonloppu. T. Kalamiehen vaimo

Meikäläisen kaveripiiri ainakin menee kesäisin metsään ryyppäämään ja virvelit on mukana lähinnä näön vuoksi. Monella miehellä vaimo ei anna juoda kotona.

Vierailija
105/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittemmin aloin olla oman hyvinvoinnin suhteen itsekkäämpi vaikkei mies siitä tykännyt. Jos meille tulee ero, en halua kumppania, jonka tärkeysjärjestyksessä harrastukset ja kaverit tulee minun edelle. Ennemmin olen yksin.

Pitäisikö deittiprofiilissa sitten olla kuvia eksän kanssa osoittamassa tärkeysjärjestystä? Yleensähän ihmiset profiileissaan esittelevät itseään ja kiinnostuksiaan, jotta löytyi ihminen kenen kanssa olisi yhteistä. 

Vierailija
106/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raatoja haaliva mies houkuttaa lähinnä raatoja, ei naisia.

Miehet on niin liikuttavan putkiaivoisia. Kuin kolmivuotiaat, jotka näyttää, miten hieno kakka tuli pottaan.

Vierailija
107/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet luulevat että kalasaalis, tuoppi, drinkki, pullo, paljas pinta (yleensä läski, mutta toisaalta liialliset lihaksetkin), auto, mp, vesijetti tms moottorikulkuneuvo herättäisi aidosti naisten kiinnostuksen.

Miksi miehet eivät ole löytäneet matkustelun sijasta muuta sisältöä elämäänsä puolessa vuodessa? Eli ilmoitetaan harrastukset: matkustelu, tykkään reissata, lentokoneen kuvia jne.

Tätä olen miettinyt.

Vierailija
108/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin vetoaa vissiin paremmin kuva villapaita päällä espressokupin kanssa pikkurilli suorana.

Vierailija
109/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kalakuva kertoo: 'minua et tule sulan veden aikaan näkemään ja pilkkikaudellakin vain rajoitetusti'

Just näin! Toisaalta ainakaan se ei ravaa kapakoissa joka viikonloppu. T. Kalamiehen vaimo

Meikäläisen kaveripiiri ainakin menee kesäisin metsään ryyppäämään ja virvelit on mukana lähinnä näön vuoksi. Monella miehellä vaimo ei anna juoda kotona.

Vierailija
110/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää kalan hajusta.

Vierailija
111/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn tätä nyt täällä siksi, että näitten kalojen, juomien, kulkuneuvojen esittely mitä ilmeisemmin tärkeämpää kuin itse ihminen.  Kyseessä siis ei ole mikään yksittäistapaus vaan ihan selvä massapsykoosi koskee ainakin 45-55 v miehiä. 

Eikä ole ketään tuttua miestä jolta kysyä.

Ne miehet joiden tinderkuvissa esiinty lapsi tai nainen ovat vielä paljon tyhmempiä, niistä nyt ei kannata puhuakaan. 

Vierailija
112/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet luulevat että kalasaalis, tuoppi, drinkki, pullo, paljas pinta (yleensä läski, mutta toisaalta liialliset lihaksetkin), auto, mp, vesijetti tms moottorikulkuneuvo herättäisi aidosti naisten kiinnostuksen.

Miksi miehet eivät ole löytäneet matkustelun sijasta muuta sisältöä elämäänsä puolessa vuodessa? Eli ilmoitetaan harrastukset: matkustelu, tykkään reissata, lentokoneen kuvia jne.

Tätä olen miettinyt.

Oletko katsellut minkäverran naisten profiileja? Suosittelen vilkaisemaan, niin saatat huomata että harva profiilivalitus on oikeasti sukupuolisidonnaista.

Vierailija
113/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiin vetoaa vissiin paremmin kuva villapaita päällä espressokupin kanssa pikkurilli suorana.

Niin että kuolleen kalan ja espressokupin väliin ei mahdu mitään?

Vierailija
114/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn tätä nyt täällä siksi, että näitten kalojen, juomien, kulkuneuvojen esittely mitä ilmeisemmin tärkeämpää kuin itse ihminen.  Kyseessä siis ei ole mikään yksittäistapaus vaan ihan selvä massapsykoosi koskee ainakin 45-55 v miehiä. 

Eikä ole ketään tuttua miestä jolta kysyä.

Ne miehet joiden tinderkuvissa esiinty lapsi tai nainen ovat vielä paljon tyhmempiä, niistä nyt ei kannata puhuakaan. 

Mitä siinä kuvassa sitten pitäisi olla, jos kaikki tuntuu olevan väärin? 

Vierailija
115/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset luulevat, että teki mies mitä tahansa hän yrittää saada naisen kiinostumaan itsestään?

Nyt kai oli kyse kuvasta, jota käytetään heterojen seuranhakupalvelussa?

Vierailija
116/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raatoja haaliva mies houkuttaa lähinnä raatoja, ei naisia.

Miehet on niin liikuttavan putkiaivoisia. Kuin kolmivuotiaat, jotka näyttää, miten hieno kakka tuli pottaan.

Oletko muuten hetero?

Vierailija
117/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittemmin aloin olla oman hyvinvoinnin suhteen itsekkäämpi vaikkei mies siitä tykännyt. Jos meille tulee ero, en halua kumppania, jonka tärkeysjärjestyksessä harrastukset ja kaverit tulee minun edelle. Ennemmin olen yksin.

Pitäisikö deittiprofiilissa sitten olla kuvia eksän kanssa osoittamassa tärkeysjärjestystä? Yleensähän ihmiset profiileissaan esittelevät itseään ja kiinnostuksiaan, jotta löytyi ihminen kenen kanssa olisi yhteistä. 

Jokainen laittakoon mitä kuvia haluaa. Jos kuvia on paljon ja kaikissa on sama sisältö, niin silloin on helppo jättää se tyyppi väliin mikäli omat toiveet ovat jotain muuta.

Vierailija
118/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootas kun alkaa metsästyskausi. Tai oikeastaan alkanut jo.

Sit nää samat roikottaa jotain sorsanraatoa tai virnistelee hirvensarvet kainalossa.

Joo, "kato miten kova jätkä mä oon kun uskalsin tappaa aseettoman eläimen ampumalla sitä kilometrin päästä piilosta tuliaseella".

Jos haluaa olla oikeasti kova niin käyköön "kaatamassa" sen karhun lähipainina aseena pelkkä puukko. Annetaan niille eläimille edes tilaisuus puolustautua. Piilosta etäisyyden päästä ampuminen on hiton raukkamaista.

Kalojen kiskominen vedestä huulesta tai nielusta roikottamalla tukehtumalla kuolemaan pelkän itsetehostuksenne vuoksi on raukkamaisuuden huippu. Voitte tunkea aunukseenne ne fisunraadot.

Huomaatteko miksi siitä on hyötyä?

Nooo, eiköhän tässäkin ketjussa ole naisia jotka näiden kala-ja metsämiesten kanssa jo seurustelleet ja osaavat jo kiertää sen lajin kaukaa.

Vierailija
119/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen laittakoon mitä kuvia haluaa. Jos kuvia on paljon ja kaikissa on sama sisältö, niin silloin on helppo jättää se tyyppi väliin mikäli omat toiveet ovat jotain muuta.

Eli mitään ongelmaa ei siis ole? Ellei nainen kiinnostu minusta kuvieni pohjalta, niin säästämme molemmat aikaamme. En minäkään tykkää kuvattomista tai kenen kuvat eivät kiinnostustani herätä tai kenellä kuvissa jotain turn off juttuja.

Vierailija
120/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies metsästi nuorena, ja kalassa kävi vielä vanhempanakin. Enää se ei halua lähteä tappamaan mitään huvin vuoksi. Joskus verkoilla kuhaa, ja se syödään, mutta paino/pituus/kalastusta ei harrasta ollenkaan. Tuli siihen tulokseen kun alkoi tämä vouhotus, että otetaan kaloja ylös, mitataan ne, ja hetietään takaisin.

En mä tiedä, mun mielestä se on kuuma, vaikka ei enää haluakaan tappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi