Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet luulevat että kuolleen kalan roikottaminen kuvissa saa naiset kiinnostumaan?

Vierailija
31.08.2020 |

Siis en ymmärrä. Melkein 90% 30-40 v miehistä on vähintään yksi kuva, jossa roikotetaan jotain kalaa peukalo pystyssä. Mitä romanttista tuossa pitäisi olla?

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkäisin itsekkin lähteä soutelemaan ja virvelöimään, mutta haluaako miehet että nainen lähtee sinnekkin mukaan?

Miksei haluttaisi? Kun elämässä pitäisi olla aikaa parisuhteelle, perheelle, kavereille ja harrastuksille, niin paketti pysyy paremmin kasassa, jos jotan näitä voi yhdistää. Kuten vietää parisuhdeaikaa myös harrastuksissa. 

Vierailija
42/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehelleä pitänyt olla intohimon kohteita ja harrastuksia? 

Ai niin, vain jos niistä on jollain tapaa hyötyä naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen esimies oli innokas kalamies ja hän kävi joka kesä Tenolla. Yksi kesä hän oli saanut ison lohen ja tietenkin siitä oli pitänyt ottaa kuva. Kuvassa mies poseerasi yläkroppa paljaana kala käsivarsillaan. No, ei siinä vielä mitään, mutta mies halusi, että kuva liitetään mukaan asiakkaille ja yhteistyökumppaneille lähetettävään joulutervehdykseen. Mies melkein suuttui minulle, kun sanoin, että itsestä puolialastoman kuvan laittaminen ei ole soveliasta. Intti vain, että siinähän on se lohi, kaikkihan sen haluaa nähdä. Juu, eivät nähneet.

Vierailija
44/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä, olen nähnyt kuvia mitkä joku toinen on ottanut siitä kun mies on siinä kalastustilanteessa. Heittää perhoa tai virvelöi auringonlaskussa. Tällainen kuva voisi toimia paremmin kuin se saaliin kanssa poseeraaminen. Niissä kuvissa on ihana tunnelma ja siihen mielellään kuvittelee itsensä johonkin lähettyville.

Vierailija
45/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkäisin itsekkin lähteä soutelemaan ja virvelöimään, mutta haluaako miehet että nainen lähtee sinnekkin mukaan?

Meillä kalastus on yhteinen harrastus, mutta meillä on myös molemmilla se oma juttunsa.

Vierailija
46/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oltaisiin vielä kivikaudella, niin ihastelisit pimpero märkänä. Nykyään pitäisi olla ongen koulussa nippu seteleitä.

Jos minä laitan kuvan itsestäni kutomassa sukkaa ja ompelemassa kangasmaskeja, niin sinä käyt kierroksilla miten siinä nainen pitää perheen lämpimänä ja terveenä.

Vierailija
47/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on pakko ottaa, koska muuten väittäisivät tarinaa kalavaleeksi. Tai ilman todistetta saaliista vaimot/avopuolisot luulisivat, että miesporukka lähti metsään ryyppäämään. Niinpä tuollaisia kuvia kertyy muistikorteille. Miehet eivät turhaan kuvia itsestään ota.

Vierailija
48/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on loistava tapa karsia porukasta asennevammaiset, kalastuksen sivutuotteena syntyy parasta ruokaa.

Jos nainen suhtautuu kalastukseen innolla tai muuten asenteellisesti, on case closed.

Vierailija
49/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä, olen nähnyt kuvia mitkä joku toinen on ottanut siitä kun mies on siinä kalastustilanteessa. Heittää perhoa tai virvelöi auringonlaskussa. Tällainen kuva voisi toimia paremmin kuin se saaliin kanssa poseeraaminen. Niissä kuvissa on ihana tunnelma ja siihen mielellään kuvittelee itsensä johonkin lähettyville.

Vinkkinä, jos et halua näitä prinsessoja jotka katsoo sitä maailmaan vaaleanpunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi ottakaa kuva siitä kalastamisen todellisuudesta, verta, likaa ja sisälmyksiä paatin pohjalla :D

Vierailija
50/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä varmaan kiinnostuisin, jos olisin vapaa ja etsisin miestä. :) Esim. verkoilla tai ongella käyminen voi olla romanttista. :)

Jos kuva on siis totta ja mies oikeasti kalastaa eikä roikota vain kaverinsa saamaa saalista. Ne metsästyskuvat, joissa pidetään jalkaa saaliin päällä, ei taas iske, vaikka en mestästystäkään sinällään vastusta.

Sama täällä. Pidän kalasta ja miehistä, jotka harrastavat kalastusta. Rauhallisia, maanläheisiä, hyviä kokkeja... usein introverttejä myös, kalastus ei ole erityisen sosiaalista. 

Vierailija
51/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä, jos et halua näitä prinsessoja jotka katsoo sitä maailmaan vaaleanpunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi ottakaa kuva siitä kalastamisen todellisuudesta, verta, likaa ja sisälmyksiä paatin pohjalla :D

Eihän sitä kalaa yleensä edes tule. Ja kyllä sitä sitten rakastuneena kestää ne hyttyset ja iilimadot ja muut, mutta tunteiden pitää ensin herätä.

Vierailija
52/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aina hakeneet miehistä "turvaa".

Ennen vanhaa miehen piti osata metsästää, sitten keskiajalla miehen piti osata remontoida/korjata asioita, miehen piti ennen tuoda taloudellista turvaa.. jne mutta nykyään nuo asiat on turhia ja miehen pitää vain näyttää hyvälle.

Vierailija
53/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on sängyssä lahnoja. Mies haluaa kuvalla kertoa, että on kalankäsittelytaitoinen.

Vierailija
54/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus ei useinkaan ole tavallinen harrastus vaan elämäntapa. Kalareissuilla vierähtää suuri osa miehen vapaa-ajasta. Haluan miehen, jolla on aikaa minulle.

Vierailija
55/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas kun alkaa metsästyskausi. Tai oikeastaan alkanut jo.

Sit nää samat roikottaa jotain sorsanraatoa tai virnistelee hirvensarvet kainalossa.

Vierailija
56/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikotettu kala on kuollut sen takia, että elävän kalan roikottaminen olisi eläinrääkkäystä.

Vierailija
57/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit nää samat roikottaa jotain sorsanraatoa tai virnistelee hirvensarvet kainalossa.

Joo, "kato miten kova jätkä mä oon kun uskalsin tappaa aseettoman eläimen ampumalla sitä kilometrin päästä piilosta tuliaseella".

Jos haluaa olla oikeasti kova niin käyköön "kaatamassa" sen karhun lähipainina aseena pelkkä puukko. Annetaan niille eläimille edes tilaisuus puolustautua. Piilosta etäisyyden päästä ampuminen on hiton raukkamaista.

Kalojen kiskominen vedestä huulesta tai nielusta roikottamalla tukehtumalla kuolemaan pelkän itsetehostuksenne vuoksi on raukkamaisuuden huippu. Voitte tunkea aunukseenne ne fisunraadot.

Vierailija
58/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, "kato miten kova jätkä mä oon kun uskalsin tappaa aseettoman eläimen ampumalla sitä kilometrin päästä piilosta tuliaseella".

Jos haluaa olla oikeasti kova niin käyköön "kaatamassa" sen karhun lähipainina aseena pelkkä puukko. Annetaan niille eläimille edes tilaisuus puolustautua. Piilosta etäisyyden päästä ampuminen on hiton raukkamaista.

Kalojen kiskominen vedestä huulesta tai nielusta roikottamalla tukehtumalla kuolemaan pelkän itsetehostuksenne vuoksi on raukkamaisuuden huippu. Voitte tunkea aunukseenne ne fisunraadot.

Huomaatteko miksi siitä on hyötyä?

Vierailija
59/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutaan näyttää naaraalle saalista.

Suurin osa miehistä ei ole päässyt näyttämään miehisyyttään ja toteuttamaan metsästysviettiään ampumalla esim hirven (ison kiven takaa piilosta isolla pyssyllä), joten kuva kuolleesta kalastakin on tyhjää parempi.

Piiloja ei todellakaan tehdä maan tasalle, eikä etenkään minnekään kivikkoihin kimmokevaaran takia. Taas joku geelikynsiprinsessa koittaa päteä asioista joista ei ymmärrä yhtään mitään.

Vierailija
60/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä näitä on 90%:lla miehistä ikäluokassa 40-50v... kaikki nämä lentää vasemmalle

Mulle taas kalamies kelpaisi tosi hyvin. Mikäs parempaa kuin tuore kala paistettuna. Lähtisin mielelläni myös kalareissulle mukaan. 

Haluaako kalamies sinne naista mukaan? Eiköhän nuo ole miesten reissuja ja omaa laatuaikaa.

Meillä ainakin mökillä mies käy myös minun kanssa kalassa ja välillä kavereiden kanssa. Kalastus on myös tapa saada tuoretta kalaa pöytään. Luulen, että aika moni kalamies on tyytyväinen jos saa tarvittaessa myös tyttöystävän/vaimon avuksi ja seuraksi kalahommiin; eihän se sitä tarkoita, etteikö välillä voi mennä yksin tai kavereiden kanssa.

Itse asiassa tuo kalakuva on aika fiksu veto (vaikka oikeasti monella ei vain ole muita kuvia...), koska saattaa paremmin löytää itselle sopivaa seuraa. Itse en ole kiinnostunut autoista/automiehistä, joten autokuvat ei Tinderissä iskisi, mutta kalakuvat kyllä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi