Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet luulevat että kuolleen kalan roikottaminen kuvissa saa naiset kiinnostumaan?

Vierailija
31.08.2020 |

Siis en ymmärrä. Melkein 90% 30-40 v miehistä on vähintään yksi kuva, jossa roikotetaan jotain kalaa peukalo pystyssä. Mitä romanttista tuossa pitäisi olla?

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tykkää kalastuksesta siksi heillä on kalastuskuvia. Monella miehellä on myös kuvia autoista tai moottoripyöristä koska monet miehet tykkää kyseisistä asioista. Ei ne kuvat ole naisten iskemistä varten vaan ne haluavat kertoa kuvilla mitkä asiat heitä kiinnostaa.

T:Kalamies

Vierailija
22/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siellä karkoittamassa ap:n kaltaiset nirppanokkaprinsessat jotka eivät voi osallistua mihinkään missä saattaa rakennekynsi katketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala on tinder-kulttuurissa koodi vehkeen koolle. Koska säännöt kieltävät dicpicit, keksivät miehet keinon esittää se ”salaa”. Fiksut naiset tietävät missä kalakuvissa on kyse.

Vierailija
24/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä näitä on 90%:lla miehistä ikäluokassa 40-50v... kaikki nämä lentää vasemmalle

Mulle taas kalamies kelpaisi tosi hyvin. Mikäs parempaa kuin tuore kala paistettuna. Lähtisin mielelläni myös kalareissulle mukaan. 

Vierailija
25/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamiehet on kuumia.

Ylipäätään on plussaa jos mies harrastaa jotakin järkevää.

Vierailija
26/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä näitä on 90%:lla miehistä ikäluokassa 40-50v... kaikki nämä lentää vasemmalle

Mulle taas kalamies kelpaisi tosi hyvin. Mikäs parempaa kuin tuore kala paistettuna. Lähtisin mielelläni myös kalareissulle mukaan. 

Haluaako kalamies sinne naista mukaan? Eiköhän nuo ole miesten reissuja ja omaa laatuaikaa.

Vierailija
27/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama :D Kiinnostuisin melko varmasti miehestä, jos on kalakuva. Lähtökohtaisesti kertoo siitä, että tosiaan on muutakin tekemistä kuin istua sohvalla. Toki monet, monet muut asiat vaikuttaa myös, mutta lähtökohtaisesti kiinnostukseni heräisi!

Vierailija
28/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on isäni kanssa kuva, jossa roikotamme yli kahtakymmentä kuollutta kalaa yhdessä. Toinen pitää laudan toisesta päästä kiinni ja toinen toisesta ja kalat on  naulattu.

nainen

Vierailija
29/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kalakuva kertoo: 'minua et tule sulan veden aikaan näkemään ja pilkkikaudellakin vain rajoitetusti'

Vierailija
30/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako kalamies sinne naista mukaan? Eiköhän nuo ole miesten reissuja ja omaa laatuaikaa.

Mun mielestä nää sukupuolitulkit on jänniä. He pystyvät suvereenisti puhumaan siitä, mitä joku toinen ihminen haluaa vain siksi, että heillä on samat pissavärkit housussa.

Vierailija
31/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa sen kuvan pitäisi olla romanttinen?

Vierailija
32/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne haluaa, jos nainen kalastaa ja ottaa sen kalan itse myös hengiltä.

N43, kalastaja

Vierailija
33/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan näyttää naaraalle saalista.

Suurin osa miehistä ei ole päässyt näyttämään miehisyyttään ja toteuttamaan metsästysviettiään ampumalla esim hirven (ison kiven takaa piilosta isolla pyssyllä), joten kuva kuolleesta kalastakin on tyhjää parempi.

Vierailija
34/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ihmisillä sukupuolesta  riippumatta usein harrastuskuvia. Joku salilla, toinen lenkillä, kolmas kalassa, neljäs suppaamassa jne. Kuvilla halutaan kertoa itsestä ja tekemisistään. Onpa tullut eteen ihmisiä, jotka hakevat esimerkiksi kalakaveria tai ylipäänsä seuraa johonkin harrastukseen.

Vierailija
35/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkäisin itsekkin lähteä soutelemaan ja virvelöimään, mutta haluaako miehet että nainen lähtee sinnekkin mukaan?

Vierailija
36/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nää sukupuolitulkit on jänniä. He pystyvät suvereenisti puhumaan siitä, mitä joku toinen ihminen haluaa vain siksi, että heillä on samat pissavärkit housussa.

Jos nää kalamiehet on niin kuumia ja haluttuja, luulis että heidät poimittaisiin treffipalveluista nopeasti pois

Vierailija
37/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nää kalamiehet on niin kuumia ja haluttuja, luulis että heidät poimittaisiin treffipalveluista nopeasti pois

Mites toi nyt liittyykään siihen, mitä kommentoin?

Vierailija
38/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne haluaa, jos nainen kalastaa ja ottaa sen kalan itse myös hengiltä.

N43, kalastaja

Eikö nyt mies voi sen kalan kolkata? Mä voin tehdä siitä kyllä ruokaa sitten.

Vierailija
39/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kalastan, mutta ei tulisi mieleenkään laittaa kalakuvia näytille (en tosin ole nyt Tinderissäkään). Jos nuo todella on noin yleisiä niin luulen sen johtuvan:

a) miehet itse mieltää sen miehekkääksi. Käsittääkseni harrastuskuvat toimivat hyvin, mutta samalla täytynee olla oikeat harrastukset?

b) itse kyllä tunnen myös sellaisia miehiä, että tuo voi olla ihan harkittua. Jos kalakuvatinderissä johtaa hylkäämiseen, niin sittenhän se toimii vain suodattimena. Jos hakee elämänkumppania samoilla arvoilla/ harrastuksilla, niin oikea info profiilissa säästää aikaa kaikilta. Vai?

Vierailija
40/180 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa sen kuvan pitäisi olla romanttinen?

Kuvan pitäisi herättää sen naisen kiinnostus ja millä se herätetään...vinttihuoneen teiniprinsessa pilvenhattara unelmilla<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä