Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko selkäsaunoja tms sinä 60-70 -luvulla syntynyt?

Vierailija
25.09.2013 |

Meillä isä antoi monta kertaa remmistä, repi housut kinttuun ja nöyryytti. Lisäksi hakkasi sateenvarjolla joskus.

Näin teki sekä minulle, että veljelleni. Veli kosti aikuisena isälle ja veti sitä kuonoon. Minulle tuosta seurasi huono itsetunto, alemmuuden tunto ja auktoriteettien pelko.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ja ihan syystä.

Vierailija
82/87 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ja ihan syystä.

Ketään ei saa pahoinpidellä mistään syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään ruumiillista kuritusta. Mukavat vanhemmat silloin ja nyt.

t. vm 1976

Vierailija
84/87 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin selkäsaunoja. Joskus äiti läpsi takapuolelle, mutta enimmäkseen tukistamista, tukkapöllyä, luunappeja ja teininä vielä joskus korvapuusteja. Ja syntymävuosi 1960 ja olen mies.

Vierailija
85/87 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran sain tukkapöllyä ja sitäkin isäni eli tukkapöllyn antaja häpesi loppuikänsä.

- 75

Vierailija
86/87 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt 1978. Mies olen. Äitini piiskasi minua todella paljon. Ihan pienestä asti. Tuskin vauvana mutta niin kauan kuin omat muistikuvat riittää piiskaa tuli melkeen kerran viikossa. Viimeisen kerran ollessani 21-vuotias. Piiskaa tuli aina paljaalle ja ihan kunnolla. Itkin joka kerralla myös viimeisellä. Kipu oli aivan kauheaa. Oma vyö piti aina riisua ja antaa äidille piiskaus välineeksi. Onneksi nuo ajat on ohi. No äiti oli mielen vikainen. Pahinta se oli kesäaikaan ulkona pihalla kun serkkutytöt ja vanhempansa kuuli ja luultavasti halutessaan näkikin tapahtuman. Heillä oli mökki meidän pientilan mailla ihan pusikon takana.

Miten on mahdollista että äiti pystyy piiskaa maan 21-vuotiaan miehen?

Vierailija
87/87 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain remmiä ja tukkapöllyä. muistan kiitollisuudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme