Voiko mies käyttää sukkahousuja
Olen hulluna sukkahousuihin ja olen pitänyt niitä vuosia. Onko se naisten mielestä epänormaalia? Pidän 40 ja 20p denierin mustia. Ensinnäkin ne lämmittää ja ovat käytännölliset ja lisäksi ne lisää seksuaalista nautintoa. Vaimoni ei oikein jaksa niitä katsella. Onko se väärin?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Melko homoa hommaa, sukkahousut "miehellä". Ette voi olla tosissanne?
Tähän se johtaa kun testot tippuvat, miehet muuttuvat naisellisiksi homostelijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko homoa hommaa, sukkahousut "miehellä". Ette voi olla tosissanne?
Tähän se johtaa kun testot tippuvat, miehet muuttuvat naisellisiksi homostelijoiksi.
No voi juku. Se joka sanoo on itse
EI VOI! Ne ovat naistenvaatteita!
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua höpönassu. Näinkö huonosti olet informoitu?
Jos miehet ei voisi käyttää sukkahousuja, niin miksi miehille valmistettaisiin sukkahousuja?
Suomestakin löytyy jo useampia sukkien erikoisliikeitä, jotka myy myös miesten sukkahousuja. Miesten sukkahousuja valmistaa euroopassa useampikin yritys ja useat valmistajat kaupittelevat tuotteitaan unisex versioina. Kyllä se, että sukkahousuja pidetään vaan naisten vaatteena, on vähitellen väistymässä. Esim. Probambun sivuillahan noista heidän sukkahousuistaan sanotaan, että heidän miespuolinen tiiminjohtajansakin on ottanut nuo käyttöönsä.
Muuta syytä siihen, miksi mies ei voisi käyttää sukkahousuja, ei ole kuin ennakkoluulot. Siitähän nuo on hyvät, että jos on niin heikko itsetunto, että pelottaa se, että vehkeet tippuu jos vetää sukkahousut jalkaansa, niin ei ne ainakaan pääse hukkumaan. Sukkahousuissa ne pysyy kuitenkin tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten sukkahousut ovat naisten vaatteita ja miesten sukkahousut miesten. Yksinkertaista.
Minulle riittää pitkät ohuet lämpöset kalsarit. Ne miehiset sukkahousut tyyliin ehkä superhessu. kokovartalokalsarit peräluukulla. ja tietty etuluukulla ja napeilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja pitkät kalsarit ovat miestenvaatteita! Naisilta on niiden käyttö kielletty!
Sukkahousuthan ovat olleet perinteisesti miehen asuste korostamaan aatelismiesten pohkeita 1700-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Odotan melkein innolla syksyn saapumista ja sukkahousukelejä. Tykkään pitää sukkahousuja shortsien kanssa ja sitten tietysti pitkien housujen alla, kotona paksummat sukkikset toimivat oloasuna. Suosin muutenkin pehmeitä ja kestäviä peittävämpiä sukkiksia. Valitsen tummempia sävyjä tai maanläheisiä värejä
Nyt se syksy sitten on tullut, ja koleat aamut. Viikon verran on saanut pitää sukkahousuja farkkujen alla, ettei jaloilla olisi epämiellyttävän kylmä. Jostain syystä varsinkin reisiä tahtoo paleltaa jos ei ole sukkahousuja jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan melkein innolla syksyn saapumista ja sukkahousukelejä. Tykkään pitää sukkahousuja shortsien kanssa ja sitten tietysti pitkien housujen alla, kotona paksummat sukkikset toimivat oloasuna. Suosin muutenkin pehmeitä ja kestäviä peittävämpiä sukkiksia. Valitsen tummempia sävyjä tai maanläheisiä värejä
Nyt se syksy sitten on tullut, ja koleat aamut. Viikon verran on saanut pitää sukkahousuja farkkujen alla, ettei jaloilla olisi epämiellyttävän kylmä. Jostain syystä varsinkin reisiä tahtoo paleltaa jos ei ole sukkahousuja jalassa.
Samat kokemukset minulla. Tänään erehdyin lähtemään ulos ilman sukkahousuja. Se oli virhe, joka ei toistu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se, että sukkahousuja pidetään vaan naisten vaatteena, on vähitellen väistymässä. Esim. Probambun sivuillahan noista heidän sukkahousuistaan sanotaan, että heidän miespuolinen tiiminjohtajansakin on ottanut nuo käyttöönsä.
Näitä bambusukkahousuja olen minäkin nyt käyttänyt jo jonkin aikaa. Toki käytän välillä muitakin sukkahousuja, mutta nämä bambut ovat kyllä sukkahousujen parhaimmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Lauantai-iltaa vietetty vaimon kutomassa lämpimässä villapaidassa, jalassa paksut sukkahousut. Ihan paras kotiasu.
No mikä ettei. Varsinkin mustat sukkahousut voisi sopia miehelle oikein hyvin.
Käytän sukkahousuja ja ei se vaate ole yksistään naisten ja en siitä huolimatta ole homo.Kaytän sukkahousuja tukemassa virtsankarkailu suojaa.sillä minulla on inkotenssi.
No jos on homo ja/tai pedofiili niin varmaan ne tykkää niitä käyttää. Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi että mieheni pitäisi naisten sukkahousuja. Miesten pitkät kalsarit ok. Oma mies käyttää talvella pilkillä yms eräretkillään ihan miehille suunnattuja lämpökalsareita.
Miksi sinä pidät housuja sitten? Ne on miesten vaate. Ihan samallalailla se sinäkin t r a n s u olet :D
Voit nyt manuaalisest inhota itseäsi ja poikkeavuuttasi.
Voi kunhan ei laita pikkareita alle.
Aika lailla samat ajatukset minullakin. Shortsien kanssa sukkahousuja tulee kuitenkin käytettyä aika harvoin.