Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies käyttää sukkahousuja

29.08.2020 |

Olen hulluna sukkahousuihin ja olen pitänyt niitä vuosia. Onko se naisten mielestä epänormaalia? Pidän 40 ja 20p denierin mustia. Ensinnäkin ne lämmittää ja ovat käytännölliset ja lisäksi ne lisää seksuaalista nautintoa. Vaimoni ei oikein jaksa niitä katsella. Onko se väärin?

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin täällä pääkaupunkiseudulla talvikelit ovat nykyään niin leutoja, ettei mitään tukalia puuvillakalsareita viitsi jalassaan pitää. Itse olen siirtynyt melkein pelkästään sukkahousuihin. Sukkahousuista löytyy miehellekin paljon sopivampia paksuuksia päällyshousujen alle silloin kun pelkät lyhyet alkkarit tai bokserit ei riitä. Esim tällaisilla pikkupakkasilla 40 denierin sukkikset ovat tosi hyvät. 

Ja jos niistä joku saa vielä eroottiset kiksit, niin sehän on vaan pelkkää plussaa :)

Vierailija
82/160 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikana kotoa käsin työskennellessä vedin joskus vaimon sukkikset jalkaan kun ne oli paremmat kuin ainaiset pieruverkkarit. Totuin niihin niin että hankin omia pareja. Nykyisin pidän niitä myös toimistossa, päällyshousujen alla tietenkin. M44

Se on kanssa hyvä, että sukkahousuja voi ostaa suunnilleen joka kaupasta tai kioskista. Kalsariostokset on pakko mennä tekemään johonkin vaatekauppan tai tavarataloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voi. Itse pidän välillä miehen alushousuja ja hän minun, sukkahousujen kanssa tai ilman. Sehän on vain hauskaa!

Vierailija
84/160 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin pitkät kalsarit sukkahousuihin jo vuosia sitten. Kun on löytänyt itselleen sopivankokoiset sukkahousut, niin sen parempaa alusvaatetta ei olekaan. Erityisesti tykkään siitä, kun sukka on yhtä kappaletta housun kanssa. Koskaan ei jää paljasta rakoa sukan ja kalsarin lahkeen väliin tai sitten paksua kohtaa siihen, missä kalsarin lahje ja sukka menevät päällekkäin.

Ja sitten tietysti sukkahousuissa on erinomaista se, että sopivan paksuuden voi valita säätilan mukaan.

Käytän sukkahousuja vain lämmittävänä alusvaatekerroksena pitkienhousujen alla. Shortsien kanssa en ole sukkiksia kokeillut, ja hameita en käytä.

Nyt viime aikojen pakkasilla olen käyttänyt farkkujen alla bambuviskoosi sukkahousuja. Suosittelen varauksetta, ovat todella mukavat jalassa. Ei malttaisi riisua pois yöksikään :)

Vierailija
85/160 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän 20 den sukkahousuja päivittäin farkkujen alla. On kivat. 

Vierailija
86/160 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän 20 den sukkahousuja päivittäin farkkujen alla. On kivat. 

Sama täällä, jos vain keli sallii. Nyt talvella on kyllä pitänyt käyttää paksumpia, jotta tarkenee. Yleensä semmoiset 40-80 denieriä on tarvinnut. Mutta kun kevät etenee, niin 20 den sukkahousut ovat kyllä ihanat ja kevyet jalassa.

Vierailija
87/160 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi

Vierailija
88/160 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
89/160 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös itse sukkahousuja,20 den ihan parhaat ja kärkivahvikkeella , ihan parhaat talvella ja kesällä.

Vierailija
90/160 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka sukkikset on myös totella hyvät, käytän niitäkoin ja mikä ihana tunne kun käyn niitä ostamassa 😍

Vierailija
91/160 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin pervoa. Isäpuolellani oli tapana käveleskellä naisten sukkahousuissa kotosalla, samoin myös naisten alushousuissa. 

Vierailija
92/160 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka sukkikset on myös totella hyvät, käytän niitäkoin ja mikä ihana tunne kun käyn niitä ostamassa 😍

Näin on, Pirkka on hyvä perussukkahousu. Hinta/laatu-suhde on kohdallaan, ja niitä on helppo käydä hakemassa ihan tuosta lähikaupasta kun tarve yllättää. Värivaihtoehtoja olisi kiva olla enemmän, mutta näilläkin pärjää, kun sukkahousut ovat minulla kuitenkin enimmäkseen alusvaatekäytössä farkkujen alla. Eniten käyttämäni sukkahousut taitavat olla juurikin 40 denierin Pirkat. Mukavat ja kestävät.

Vierailija
93/160 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ja liukkaria pyllyssä myös.

Vierailija
94/160 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää 🤣🤣🤣

Vierailija
95/160 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Ja liukkaria pyllyssä myös.

Miten tämä liittyy aiheeseen??

Vierailija
96/160 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun perin sukkahousut ovat miesten vaate.

Vierailija
97/160 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mel Brooks: Robin Hood - Sankarit sukkahousuissa

Vierailija
98/160 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan melkein innolla syksyn saapumista ja sukkahousukelejä. Tykkään pitää sukkahousuja shortsien kanssa ja sitten tietysti pitkien housujen alla, kotona paksummat sukkikset toimivat oloasuna. Suosin muutenkin pehmeitä ja kestäviä peittävämpiä sukkiksia. Valitsen tummempia sävyjä tai maanläheisiä värejä

Vierailija
99/160 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko homoa hommaa, sukkahousut "miehellä". Ette voi olla tosissanne?

Vierailija
100/160 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpsis. Se joka sanoo, on itse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi