Voiko mies käyttää sukkahousuja
Olen hulluna sukkahousuihin ja olen pitänyt niitä vuosia. Onko se naisten mielestä epänormaalia? Pidän 40 ja 20p denierin mustia. Ensinnäkin ne lämmittää ja ovat käytännölliset ja lisäksi ne lisää seksuaalista nautintoa. Vaimoni ei oikein jaksa niitä katsella. Onko se väärin?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä sukkahousumiehiä vedä polkupyörillä keskellä autotietä kaiket kesät?
Sankarit sukkahousuissa :D
Oon alkanu jo kyllästyä naismaisiin miehiin. Kiitos ei mulle.
Liian tiukat housut vie miehiltä siitoskyvyn, koska kivesten pitää olla ihoa kylmemmässä ja miehistä tulee hoo- moja.
Erilaiset seksuaalisuuden muodot on nykyaikana jo ihan Ok. Ihmiset on jo vähän suvaitsevampia.
Itse rakastan ulosteleikkejä. En tiedä ihanampaa kuin kuuma kakka kasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset seksuaalisuuden muodot on nykyaikana jo ihan Ok. Ihmiset on jo vähän suvaitsevampia.
Itse rakastan ulosteleikkejä. En tiedä ihanampaa kuin kuuma kakka kasvoilla.
Kakkapride on manskuntiellä 12 kesäkuuta. kakki mukaan !
Vierailija kirjoitti:
Liian tiukat housut vie miehiltä siitoskyvyn, koska kivesten pitää olla ihoa kylmemmässä ja miehistä tulee hoo- moja.
Eli parasta olisi olla ilman minkäänlaisia housuja ja käyttää esimerkiksi hametta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea täältä tuo kannustava kuvaus bambu sukkahousuista.
No näitähän piti kokeilla. Tilattiin tuollaiset vaimon kanssa. Vaimo otti toiset ja minä toiset, kun ollaan melkein saman kokoisia. Tosi mukavat sukkahousut, ehkä tilataan vielä lisääkin.
Nyt ovat näköjään alkaneet markkinoida Probambun sukkahousuja ihan avoimesti miehillekin. Ja ihan syystä, ovat nimittäin erittäin käyttökelpoinen ja mukava vaatekappale miehenkin käyttää. Voittaa pitkät kalsarit mennen tullen.
Nähty on sukkisääret sortseissa miehellä , tai polvisukatko lie. Eipä sen kummempaa, käyhän miehiä alusvaate ja sukkahousu osastollaki
Käytän kanssa sukkahousuja päivittäin.20-40den eri värisiä.
ihanat jalassa ilman pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Käytän kanssa sukkahousuja päivittäin.20-40den eri värisiä.
ihanat jalassa ilman pikkareita.
Sukkahousut minullakin päivittäisessä käytössä, mutta laitan kyllä lyhyet alushousut niiden alle.
MIehet pitäköön sukkahousunsa. Sen jälkeen kun kauppoihin alkoi tulla yleisesti legginsejä niin sukkahousuihin en ole koskenut kuin ehkä kerran vuodessa kun on jotkut juhlat. Sukkahousun jalkaterä on pkrleestä suoraan sanottuna. Ilman jalkaterää olevat legginsit ovat 1000 kertaa toimivammat.
Vierailija kirjoitti:
MIehet pitäköön sukkahousunsa. Sen jälkeen kun kauppoihin alkoi tulla yleisesti legginsejä niin sukkahousuihin en ole koskenut kuin ehkä kerran vuodessa kun on jotkut juhlat. Sukkahousun jalkaterä on pkrleestä suoraan sanottuna. Ilman jalkaterää olevat legginsit ovat 1000 kertaa toimivammat.
Minusta taas sukkahousut ovat toimivammat kuin leggingsit juuri siksi, että niissä on se jalkaterä. Tykkään kun on yhtenäinen vaate reisistä varpaisiin asti.
Musta se on kyllä hot. t.Domina
ps: Ja oikein, että miehetkin uskaltautuvat kokeilemaan, saavat hiottaa muniaan nailoneissa. Mieluiten kesäkuumalla.
on väärin
miksei mieskin voi käyttää
mä käyttänyt varmaan kymmenen vuotta
Miksikäs ei. Käytännöllinen ja mukava vaatekappale pitkien housujen alle miehellekin.
Vierailija kirjoitti:
Musta se on kyllä hot. t.Domina
ps: Ja oikein, että miehetkin uskaltautuvat kokeilemaan, saavat hiottaa muniaan nailoneissa. Mieluiten kesäkuumalla.
Miehille on kalsareiksi tarjolla enimmäkseen puuvillaisia, jotka hikoillessa kastuu ja pysyy märkänä todella kauan. Kyllä ne sukkahousut pitää munat paljon kuivempana, kunhan ne puuvillaiset jättää pois tai pukee sukkahousujen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksikäs ei. Käytännöllinen ja mukava vaatekappale pitkien housujen alle miehellekin.
Samalla pääsee eroon parittomien sukkien ongelmasta.
Kesän jälkeen on jo muutaman kerran tarvinnut sukkahousuja lämmikkeeksi farkkujen alle. Käytän sukkahousuja paljon mieluummin kuin pitkiä kalsareita.
Miten se liittyi sukkahousuihin?