Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies käyttää sukkahousuja

29.08.2020 |

Olen hulluna sukkahousuihin ja olen pitänyt niitä vuosia. Onko se naisten mielestä epänormaalia? Pidän 40 ja 20p denierin mustia. Ensinnäkin ne lämmittää ja ovat käytännölliset ja lisäksi ne lisää seksuaalista nautintoa. Vaimoni ei oikein jaksa niitä katsella. Onko se väärin?

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoudesta ollaan tekemässä uuttanormaalia, mutta musselit pistää tämän pian kuntoon.

Vierailija
122/160 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihdoin pitkät kalsarit sukkahousuihin jo vuosia sitten. Kun on löytänyt itselleen sopivankokoiset sukkahousut, niin sen parempaa alusvaatetta ei olekaan. Erityisesti tykkään siitä, kun sukka on yhtä kappaletta housun kanssa. Koskaan ei jää paljasta rakoa sukan ja kalsarin lahkeen väliin tai sitten paksua kohtaa siihen, missä kalsarin lahje ja sukka menevät päällekkäin.

Ja sitten tietysti sukkahousuissa on erinomaista se, että sopivan paksuuden voi valita säätilan mukaan.

Käytän sukkahousuja vain lämmittävänä alusvaatekerroksena pitkienhousujen alla. Shortsien kanssa en ole sukkiksia kokeillut, ja hameita en käytä.

Nyt viime aikojen pakkasilla olen käyttänyt farkkujen alla bambuviskoosi sukkahousuja. Suosittelen varauksetta, ovat todella mukavat jalassa. Ei malttaisi riisua pois yöksikään :)

Sukkahousuja olen käyttänyt koko loppusyksyn ja alkutalven farkkujen alla jalkojen lämmikkeenä. Pitkiä perinnekalsareita en ole vetänyt jalkaan vielä kertaakaan. Denierilukua on vain pitänyt kasvattaa ilmojen viiletessä. Tänään oli jalassa 100 den mustat. Mutta se on juuri se hyvä juttu sukkahousuissa kun paksuutta voi vaihdella säätilan mukaan. Teepä sama pitkien kalsareiden kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa

Vierailija
124/160 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki toi minulle kahdet lämpimät sukkahousut, yhdet merinovillaiset ja toiset 100 denierin Comfyt. Mitenkäs muilla? M64

Vierailija
125/160 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay upit on kivan seksikkäät.

Peräkammarinpoika

Vierailija
126/160 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 vuotta täyttänyt avioliitossa oleva nuorekas mies. Minulle pukki toi Cecilia De Rafaelin sukkahousuja ja yhdet stay-upit. Kiihottavaa kovasti kun laittaa nuo kiiltävät ja liukkaat sukkikset jalkaan. Olen murrosiästä lähtien pitänyt sekä kiihottunut kiiltävistä sukkahousuista. Nyt olen ruvennut salaa katselen kuvia missä myös miehet on pelkissä sukkahousuissa ja sekin ruvennut kiihottaan hmm. Suosittelen kaikkia miehiä ainakin kerran kokeilee nayloneita. Se voi itkettää, naurattaa tai kiihottaa😉

Vierailija
127/160 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 vuotta täyttänyt avioliitossa oleva nuorekas mies. Minulle pukki toi Cecilia De Rafaelin sukkahousuja ja yhdet stay-upit. Kiihottavaa kovasti kun laittaa nuo kiiltävät ja liukkaat sukkikset jalkaan. Olen murrosiästä lähtien pitänyt sekä kiihottunut kiiltävistä sukkahousuista. Nyt olen ruvennut salaa katselen kuvia missä myös miehet on pelkissä sukkahousuissa ja sekin ruvennut kiihottaan hmm. Suosittelen kaikkia miehiä ainakin kerran kokeilee nayloneita. Se voi itkettää, naurattaa tai kiihottaa😉

Käyttääkö puolisosikin sukkahousuja? Millaisia?

Vierailija
128/160 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää lähes päivittäin. Ihan normi marketista saatavia sukkahousuja. Intiimi hetkillä melkein aina kiiltäviä stay-up sukkia. Joskus crotchless sukkahousuja.

Vierailija
129/160 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras asuste! En jaksa ymmärtää, miksi naiset nillittää sukkahousuista tai niiden epämukavuudesta. Olen polkupyöräilijä läpi vuoden ja vasta muutama vuosi sitten löysin sukkahousut. Enkä luovu enää koskaan!!!

Vierailija
130/160 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole sukkahousuista mitään negatiivista sanottavaa. Ovat joustavat, istuvat hyvin farkkujen alle, ja sukat saa jalkaan samalla vaivalla. Lisäksi ovat aina juuri sopivan lämpöiset kun valitsee säätilaan sopivan paksuuden.

Se nillitys tulee varmaan siitä, että sukkahousut ovat jotenkin väärän kokoiset tai siitä kun ohuet sukkahousut saattavat rikkoutua niin helposti. Itse olen käyttänyt sukkahousuja jo niin pitkään, että osaan ostaa aina sopivan koon, ja toisaalta en käytä koskaan ohuempia sukkahousuja kuin 20 den. Nekin ovat tietysti aika ohuet, mutta eivät ne minulla koskaan ole hajonneet saman tien. Kun sukkahousut ovat sopivan kokoiset ja tilanteeseen sopivan paksuiset, niin eihän sen mukavampaa ja rennompaa vaatekappaletta olekaan. Pidänkin sukkahousuja ihan joka päivä, kotona ja töissä. 

Vierailija
131/160 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja käytän polan termosukkahousuja. Ihan parhaat alla talvella eikä sukat mene sylttyyn. Nytkin viininpunaiset alla, kotosalla ihan sukkiksissa ja t-paidalla. Vaimonikin nimittelee Robin Hoodiksi mutta on sanonut et ihan kiva katsella. Taputteleekin pyllyäni ohimennen ja silittelee kullia kun makoilemme sohvalla mikä johtaa kiihkeään seksiin. Rane 46.

Vierailija
132/160 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä tykkää käyttää sukkahousuja, mutta peppuvakoleggingsit on kivat myös miehellä.

Vierailija
133/160 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies voi käyttää pitkiä alushousuja, niin voi käyttää ihan yhtä lailla sukkahousujakin. Sehän on melkein sama asia. Se ero vaan että toisessa tulee sukat mukana ja toisessa ei.

Vierailija
134/160 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisessa kerrospukeutumisessa sukkahousut ovat ylivertaiset! Suosittelen varauksetta miestenkin käyttöön!

Vierailija
135/160 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän homo lanka. Vai vielä sukkahousut miehellä.

Vierailija
136/160 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti miehellä sukkahousut ! Päivällä istuin ostarin kahvilassa ja viereisessä pöydässä istui mies , jonka lahje nousi riittävän ylös , joten aivan selvästi näkyi mustat ohuet sukkahousut  /tai sukat .  

Vierailija
137/160 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietenkin voi käyttää, Samoin miehet käyttävät vaelluksilla alussukkina nailon polvisukkia. Ei tule hiertymiä. 

Vierailija
138/160 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietenkin voi käyttää, Samoin miehet käyttävät vaelluksilla alussukkina nailon polvisukkia. Ei tule hiertymiä. 

Yksi kaverini on melkein ammattilaistason retkeilijä ja hän käyttää ohuita sukkahousuja syysvaelluksilla välikerroksena retkeilyhousujen alla. Kevyet pitää eivätkä vie rinkassa paljon tilaa.

Vierailija
139/160 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä sukkahousumiehiä vedä polkupyörillä keskellä autotietä kaiket kesät?

Vierailija
140/160 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihokarvat oo ongelma sukkahousujen kanssaluulis et nipistelee koko ajan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan