Kenellä on säälittävin lauantai? Minä aloitan...
Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Kommentit (195)
Jouduin koronan vuoksi muuttamaan iäkkään isäni luokse. Omassa kämpässäni käyn kerran kuukaudessa, tarkistamassa tilanteen. Kökin vanhan isäni luona, tehden pihahommia, siivoan, hoidan kauppahommat. Olen erakkona, netti on ainoa väylä ulkomaailmaan. Täällä pimeällä terassilla kirjoittelen av-palstalle.
Huomasin kiinnostavan miehen kaupassa. Toiseen kertaan jo kiinnittänyt huomiota tähän mieheen. Ei puhuttu mitään ja hän tuskin edes huomasi. Säälittävää että vielä illallakin pyörii mielessä.
Katselin päivällä vanhoja valokuvia kuinka mukavaa elämä oli aiemmin. Oli perhe, kaunis vaimo ja lapset. Nyt imen halpiskaljoja jotka kohta loppuvat parveekkeella ja katson kaunista maisemaa ikkunastani. Leipää ja launtaimakkaraa vähän mutustin ruoakseni, vaikka olen kulinaristi ja pidän kokkailusta. Ei ole enää ketään jolle kokkailla. Ketään jota rakastella eikä ketään jolle jutella. Ei töitäkään. Itsepä itseni tähän pisteeseen sain. Turha enää katua menneitä tempauksiani.
Maanantaina työnhakuun ja miettien voisiko tästä tilanteesta vielä nousta jotenkin.
Onneksi on tämä palsta kuitenkin, lohduttaa ja pirisitää lukea muiden kokemuksia, ja mitä erikoisimpia juttuja :)
Jorma pullottaa alushousuissa. Itse keitän puuroa.
Makaan sohvalla, kuunnellen musiikkia ja join yhen oluen.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin koronan vuoksi muuttamaan iäkkään isäni luokse. Omassa kämpässäni käyn kerran kuukaudessa, tarkistamassa tilanteen. Kökin vanhan isäni luona, tehden pihahommia, siivoan, hoidan kauppahommat. Olen erakkona, netti on ainoa väylä ulkomaailmaan. Täällä pimeällä terassilla kirjoittelen av-palstalle.
Tuohan on toisaalta kivakin että vietät aikaa vanhan isäsi kanssa enemmän.
Mulla oli hyvä päivä, ulkoiltiin kaverin kanssa metsässä monta kilometriä, löydettiin kantarelleja ja käytiin ravintolassa syömässä. Mutta kun tulin kotiin niin mies oli ottanut viiniä ja oli niin ärsyttävä että sai mut raivoihini ja oli itsekin pakko hakea olutta ja siideriä. Nyt alkaa tuntua paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies humalassa yksin kellarissa :( Itkettää miten humalassa se on, näyttää ja kuulostaa juopolta ja rähisee myös siihen malliin. Aloitti tinttaamisen aamulla ja nyt tukevassa humalassa. Toivottavasti sammuis pian, onneksi lapset touhuilee omiaan toisessa kerroksessa.
Kiva lauantai :(
Repesin. En siksi että toi ois hauskaa (ei ole!) vaan siksi että toi kuvastaa niin hyvin omaa elämääni. Ainoo että meillä ei ole kellaria, mies kaljoittelee ihan tässä mun ja lasten näköpiirissä. Ja kun lapset on nukkumassa, vaimon pitäs olla valmis seksiin ja koska en tietty halua humalaisen kanssa touhuta, ni sit mökötetään.
Miehellä on hyväpalkkainen edustustyö, ok-talo hyvällä alueella ja muutenkin kaikki hyvin, mutta KALJA pilaa kaiken.
Sama täällä paitsi että minä olen mies joka kaljoittelee lasten nähden ja kiukuttelee.
Nyt olen laittanut korkin kiinni ja ollut kuivin suin pari kuukautta. Ihan jees meininki joten ei niin säälittävä lauantai-ilta.
Pienessä flunssassa olen koko päivän ollut yksinäni kotona. Lueskellut, katsonut telkkaria ja syönyt. Roskat vein ja pesukoneen puhdistin muuten olen vaan ollut. Oikeastaan ihan ok päivä, mutta hieman tylsää.
Vierailija kirjoitti:
sairaalassa makaan leikkauksen jälkeen
hei tsemppiä sulle sinne pedille, toivottavasti leikkaus meni hyvin ja saat siellä hyvää palvelua :)
Vierailija kirjoitti:
Heikottaa niin hemmetisti ja v*tuttaa kaikki maailman asiat. Tein kuukausia sitten lupauksen, että en enää juo väkeviä tuskaani, mutta nyt nappasin Alkosta pullon kotimatkalla. Nyt tässä puntaroin vaihtoehtoja. Taidan rasauttaa auki, kerranhan tässä eletään. Tuli luvattua, että olen huomenna eräässä paikassa iltapäivästä joten ei pysty vetämään ihan perseitä, hitto vie.
Ei ole olemassa ongelmaa jota ei voisi alkoholilla pahentaa
Makoilin koko päivän sohvalla seuraamassa Keskustan puoluekokousta vaikken edes äänestä ko. puoluetta. Nyt makoilen sohvalla syömässä jäätelöä. Välillä tuijotan puhelinta tulisiko yhden yön mieheltä viesti. No ei tietenkään ole tullut.
Makaan aseman sohvalla, kolmas työyö putkeen. Olen syönyt liikaa karkkia ja juonut jo nyt liikaa energiajuomaa. Turvottaa ja pissattaa koko ajan. Alkuilta ollut rauhallinen ja kokoajan odottelen milloin känniläiset alkaa kaatua ja pitää taas mennä. Ärsyttää ja vituttaa ja mietin miten pääsisi vaikka puutarhuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Makoilin koko päivän sohvalla seuraamassa Keskustan puoluekokousta vaikken edes äänestä ko. puoluetta. Nyt makoilen sohvalla syömässä jäätelöä. Välillä tuijotan puhelinta tulisiko yhden yön mieheltä viesti. No ei tietenkään ole tullut.
Sama! Tuijotin tuntikausia Keskustan puoluekokousta ilman mitään syytä. Surkeuden huipentuma. No, sai muutaman kerran nauraa kippurassa. Onneksi!
Lapsi lainasi viimeiset käteiseni bilettämiseen, mutta toi pari lonkeroa:) söpösti aateltu. En mä niitä rahoja olis tänä iltana tarvinnutkaan. Ei tosin ollut lonkerot mielessä, mutta maistui.
Minä taidan olla säälittävin; facessa ei kukaan tiennyt Thin Lizzya ja Lynottia. Olen oikeasti vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikottaa niin hemmetisti ja v*tuttaa kaikki maailman asiat. Tein kuukausia sitten lupauksen, että en enää juo väkeviä tuskaani, mutta nyt nappasin Alkosta pullon kotimatkalla. Nyt tässä puntaroin vaihtoehtoja. Taidan rasauttaa auki, kerranhan tässä eletään. Tuli luvattua, että olen huomenna eräässä paikassa iltapäivästä joten ei pysty vetämään ihan perseitä, hitto vie.
Ei ole olemassa ongelmaa jota ei voisi alkoholilla pahentaa
Vaikka hyvää tarkoitit, niin tämäkin kommentti alkoi sen verran ketuttamaan. että nyt riipaisen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs säälittävää tuossa on ap? Sulla on kaikki hyvin eikä esim. ketään paskamaista ukkoa kestettävänä. Aihe vapaa -foorumilla on mukava lueskella ihmisten juttuja.
Mukavaa lauantai-iltaa sulle 😊
No kyllä elämä on perseestä kaikilla meillä jotka täällä on. Tämä on surkimusten paskafoorumi, vain typerykset ja luuserit on täällä.
Ihanaa kun illat pimenee, tulee enemmän tunnelmaa myös tähän kotona löhöämiseen ja plösöämiseen