Kenellä on säälittävin lauantai? Minä aloitan...
Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Olin jo nukkumassa ja mies tuli myöhemmin nukkumaan kun oli kavereidensa kanssa ollut juhlimassa. No herään siihen että mies kakoo ja komennan vessaan ettei oksenna sänkyyn. Itse käännän kylkeä ja koitan jatkan nukkumista kunnes huomaan että mullahan on koko selkä märkä: mies oli jo kerennyt oksentaa mun päälle. :D
Saattoi mennä sunnuntain puolelle mutta ihan sama.
Ok, kyllä sä taisit voittaa tän skaban kevyesti! :D
Miksei aikuiset osaa juoda kohtuudella
Heräsin aamulla ennen kuutta, kun exä laittoi viestiä ja haukkui mut pystyyn. Kuulemma viihdytän muita miehiä jatkuvasti onlinepeleissä, instassa yms. ja mulla on varalle miehiä jonoksi asti.
Onlinepelit on kuulemma mun aito oikea rakkaus, enkä välitä mistään muusta.
Olen itkenyt kyseisestä viestistä saakka.
Onko tänä lauantaina kaikilla kaikki hyvin?
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.
Vietän yksin aikaa.
Käyn syömässä mäkissä ja palstailen.
Ei ole ketään kenen kanssa viettää aikaa.
Sain just cittarin ostokset lihiksiä , 4 marabou suklaalevyä , goudaa, emmentalia ,kermajuustoa , onneksi on 1 kaali. Just mietin hakisko kaljalaatikon. So sad.
Vierailija kirjoitti:
Mies humalassa yksin kellarissa :( Itkettää miten humalassa se on, näyttää ja kuulostaa juopolta ja rähisee myös siihen malliin. Aloitti tinttaamisen aamulla ja nyt tukevassa humalassa. Toivottavasti sammuis pian, onneksi lapset touhuilee omiaan toisessa kerroksessa.
Kiva lauantai :(
Repesin. En siksi että toi ois hauskaa (ei ole!) vaan siksi että toi kuvastaa niin hyvin omaa elämääni. Ainoo että meillä ei ole kellaria, mies kaljoittelee ihan tässä mun ja lasten näköpiirissä. Ja kun lapset on nukkumassa, vaimon pitäs olla valmis seksiin ja koska en tietty halua humalaisen kanssa touhuta, ni sit mökötetään.
Miehellä on hyväpalkkainen edustustyö, ok-talo hyvällä alueella ja muutenkin kaikki hyvin, mutta KALJA pilaa kaiken.
No nyt se on taas ja vasta viime viikolla oli. Menee näin nojatuolissa istuen ja palstaillen. Välillä siirryn vaihtelun vuoksi nojatuolin eteen lattialle istumaan, kun ei jaksa vaan lojua. Syön tietysti jotain pientä silloin tällöin, että jaksan
ap on palannut.
Tällä kertaa kuivahkon grandiosan kanssa. Tilanne saattaa vaatia lonkeron.
Trollaan täällä, hauskaa kun veget, feministit, eläintensuojelijat ja sosialistit häiriintyy. Tää on oikeasti hauskaa tai on meitä täällä muutama ja kilpaa keksitään juttuja.
Söin lounaaksi pussin sipsiä ja nyt juon olutta, viiniä ja kokista telkkarin ääressä. Viimeksi olen nähnyt livenä yhtäkään kaveria joskus viime vuoden heinä- tai elokuussa, en muista varmaksi. Edellinen kerta kun puhuin ääneen kenellekään oli pari viikkoa sitten (kaupan kassalle sanottua moita ja kiittiä ei lasketa).
Masentaa ja on yksinäinen ja arvoton olo, voisin vaikka kuolla tähän eikä kukaan varmaan huomaisi ennenkuin alkaisi haju vaivaamaan naapureita.
sairaalassa makaan leikkauksen jälkeen
Siivoilin tänään vaatehuonetta ja löysin puoli vuotta sitten menehtyneen mieheni "jäähyväiskirjeen"...Täällä jo monta tuntia yksinäni itkenyt ikävää...aivan järjetöntä ikävää...Eikä tähän ole edes mitään lääkettä olemassa. Koko päivä meni ihan vituiksi ja ulkonakin vaan sataa ja on synkkää.
Yksin menee kuten kaikki muutkin päivät. Kävelyllä, sauna ja vege-tortilloita tein iltapalaksi.
Juon siideriä ja kuuntelen paikallisradiota. Illalla saunaan, kylpytynnyriin ja syödään hodarit. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Mies, lapset löytyy. Mäkään sohvan nurkassa ja mietin miksei mikään tunnu enää miltään. Vihaan itseäni ja elämääni. Olen luuseri.
sinulla sentään on perhe, arvosta sitä. On paljon yksinäisiä, jotka haluaisi puolison ja lapsia, mutta ei kuitenkaan jostain syystä saa.
Vierailija kirjoitti:
Juon siideriä ja kuuntelen paikallisradiota. Illalla saunaan, kylpytynnyriin ja syödään hodarit. Siinä se.
Okei. Mitä säälittävää tässä on?
Olin jo nukkumassa ja mies tuli myöhemmin nukkumaan kun oli kavereidensa kanssa ollut juhlimassa. No herään siihen että mies kakoo ja komennan vessaan ettei oksenna sänkyyn. Itse käännän kylkeä ja koitan jatkan nukkumista kunnes huomaan että mullahan on koko selkä märkä: mies oli jo kerennyt oksentaa mun päälle. :D
Saattoi mennä sunnuntain puolelle mutta ihan sama.