Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on säälittävin lauantai? Minä aloitan...

säälihoito
29.08.2020 |

Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon miehen kaljoja ja katon Macgyveriä sohvalla. Ukko lähti jo päivällä omiin rientoihinsa, palaa huomenna. Piti puuhata vaikka mitä mutta en ole saanut aikaiseksi. Vessat pesin ja vaatekappia vähän järjestin. Lapset pelanneet videopelejään lähes koko päivän, tauottaa vain jos komennan. Miten kukaan jaksaa tuijottaa ruutua koko päivän!?! Tylsistyttää ja ärsyttää, kun joka ilta on samanlaista notkumista. Pitäisi ryhdistäytyä.

102/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hyvä lauantai. Siivosin koko kämpän katosta lattiaan ja nyt ryystän punkkua.

Mitä muuta tässä enää kaipaa!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin onko Sanna Marin ja Henry Paperi T sukua toisilleen. Leveet kasvot?

Niissä muuten oikeesti on jotain samaa!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
104/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän yksin aikaa.

Käyn syömässä mäkissä ja palstailen.

Ei ole ketään kenen kanssa viettää aikaa.

Toi oli suunitelmani, mutta miten menikään lopuksi...

Lähdin kotoa fillarilla ja matkan aikana molempiin silmiini lensi pari ötökkää (vähänkö kipeät silmät ollut tänään).

Kävin ostoksilla ja sen jälkeen ajattelin mennä mäkkäriin, mutta paikka oli aivan täynnä, joten en mennytkään.

Sitten alkoi sataa kaatamalla ja tulin litimäräksi. Matkan varrella kännykin alkoi sekoilee (avasi itsekseen eri sovelluksia).

Porukoitten kämpille päästyäni, ei ollut vaihtaa vaatteita, joten laitoin saunan lämpenee ja vaatteet kuivumaan sinne.

Olin yksin porukoitteni kämpillä, kun he ovat mökillä. Onnekseni he olivat jättäneet loput ruuantähteet minulle eiliseltä.

Söin, saunoin, katsoin pari elokuvaa syöden sipsiä (Inside ja Kummituskopla elokuvat).

Saunomisen jälkeen vaatteeni olivat vielä kosteat. Olen vielä heidän kämpillään ja pitäisi polkea fillarilla takaisin kotiin. Siellä on pilkko-pimeää ja märkää. Toivottavasti ei enää sada. Kiva kulkea metsäpolkua pitkin kotiin näin pimeään aikaan.

Vierailija
105/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei ole tarvinnut tehdä koko päivänä mitään.

Vierailija
106/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkumassa. Sitten söin iltapalan vaimon kanssa. Emme puhuneet mitään toisillemme, kuten emme ole puhuneet ainakaan vuoteen. Nyt vähän aikaa palstailua, sitten nukkumaan. Ja huomenna sama uusiksi.

Vierailija
107/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen koronatesteissä ja viikonloppu ainakin tulee vietettyä karanteenissa. Piti perua sen vuoksi tämän päiväiset suunnitelmat kaverien kanssa. Lisäksi yöllä en saanut nukuttua ja nukahdin sitten päivällä, niin siinä meni suunnitelmat kämpän siivoamisesta ja kouluhommien tekemisestä. Illalla tullut lähinnä röhöttyä puhelimen äärellä itsesäälissä velloen.

Itsesääli tosin ylitti ärsyttävän rajan ja päätin tehdä jotain hyödyllistä. Kasvomaskien pesu kumihanskat kädessä ei ollut kyllä yhtään hohdokkaampaa, mut ainakaan ei tee enää mieli sääliä itseään. Seuraavaksi keitän teetä ja rupean kattomaan jotain sarjaa, ja esitän et mun suunnitelma oli alunperinkin viettää rauhallista koti-iltaa. Eiköhän tää tästä ja tsemppiä muillekin säälittäviin lauantai-iltoihinne!

Vierailija
108/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän telkkaria päällä, että tuntuis kuin olisin jossain ihmisten keskellä. Puhun itsekseni ääneen siitä kuinka kiva olisi jos olisi joku ystävä jolle puhua. Koirat on hyviä kuuntelijoita mutta vastailee aika harvakseltaan...

Oma syy ettei ole ystäviä, joten ei saisi valittaa. Mies sentään on että oikeestaan mulla on kaikki hyvin.

Vierailija
109/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten saisin verenpaineen kohoamaan:on salmiakkia,lakritsaa ym.mutta mikä olisi terveellisin vaihtoehto....no kohta nukkumaan,sitten taas aamulla paineet ylös jollakin...

Vierailija
110/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v yksinäinen sinkku, tilasin juuri kaksi pizzaa yksin vain minulle. Katson kauhuleffaa Netflixistä.

Vierailija
111/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut tänään töissä, pessyt pyykkiä ja kylppärin lattian. Mun rakastaja jätti mut alkuviikosta, join äsken yksinäni yhden siiderin ja katsoin Areenasta jotain norjalaista nuoret tulee kaapista ulos -dokkarisarjaa. Olen itkenyt niin paljon tällä viikolla, ettei enää edes itketä. Suren vain. Olin tilannut paperikuviksi meidän yhteisen kesälomareissun kuvat (jo ennen kuin hän jätti minut ja ne tulivat postissa ironisesti juurikin jättöpäivänä). Olen 40 ja yksin.

Vierailija
112/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miten saisin verenpaineen kohoamaan:on salmiakkia,lakritsaa ym.mutta mikä olisi terveellisin vaihtoehto....no kohta nukkumaan,sitten taas aamulla paineet ylös jollakin...

Natriumia purkista

Vierailija
113/195 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pessy koko päivän pyykkiä, äsken kävin ostamassa 3 kassillista ruokaa ja itkin kantaessani niitä parkkipaikalta sisälle. Hain pyykit kuivaushuoneesta ja vollotin siellä salaa vähän lisää. Vein roskat ja mietin kuolemaa. Nyt syön sushia, joka ei ole edes hyvää.

Vierailija
114/195 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS SE ON LAUANTAI!

Oma lauantain on mennyt mökillä, tahtomatta kummiskaan mukaan.

Syynä oli laiturin nosto maihin, johon

tarvittiin apuani.

Täällä mökillä on satanut jatkuvasti

ja kastuttu on. Jalatkin on tosi kipeät

nyt, kun askeleita ottaa.

On täällä hyvätkin puolensa:

Herkulliset ruokailu-hetket.

Järvessä uiminen on nyt todella virkistävää.

Saunominen ja oluen nauttiminen.

Ilta pimeys on täällä tavattoman kaunista, sillä kuvitelkaa tilanne:

Olen valaistussa mökissä ja ulkona vallitsee piki-pimeys. Luonto ympärillä ja ääretön hiljaisuus.

Vierailija
115/195 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko taas riennoissa, lapset taas laitteilla. Erona viime lauantaihin on, että tänään juon omat viinit. Kävin sentään kirjastossa, pakotin nuorimman mukaan. En löytänyt itselleni mitään luettavaa. Teinille lainasin Rehtori on h.mo ja opettajat hullui. Kuulosti hauskalle. Just tilasin pitsat kotiinkuljetuksella. Itselle vielä kebabin pitsan lisäksi. Ja laihikselle piti alkaa. Jos maanantaina? Ehdotin lapsille, että katsotaan Baywatchia, samalla kun syödään. Kyllä elämä on jännittävää.

Vierailija
116/195 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojun sohvalla kipsi jalassa, toista päivää. Ilmeisesti jalka ei koskaan toivu ennalleen. Pyysin miestä antamaan jätskiä mutta se ei suostunut, sanoen, että en saa napostella ollenkaan, koska ilman liikuntaa lihon valaaksi (olen normaalipainoinen). Mies toi mulle kyllä pyykit tuohon lajiteltavaksi, kun en pääse portaita yläkertaan.

Vierailija
117/195 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen oksennuspyykkiä pesty, join olutta.

Vierailija
118/195 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mukava lauantai. Kävin lapsen kanssa sateessa kävelyllä (lievää koristystä/lahjontaa jouduin häneen käyttämään) , sitten katsottiin Disney-elokuva Urhea. Nyt luen vanhaa kirjaa Luolakarhun klaani, hetkeksi karkasin av:lle.

Aamupala oli kahvia ja hedelmiä, lounas pizzaa. Hieman pyykkiä ja tiskejä hoidellut, mies koneella koko päivän. Ihana sadepäivä, tunnen olevani onnellinen.

Vierailija
119/195 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun lauantai on säälittävämpi. Mulle lauantai on yksi muiden päivien joukossa. Sinulle lauantai on selvästi osa viikonloppua, eli olet joko töissä tai opiskelemassa. Muuten et koko ketjua olisi tehnyt.

Vierailija
120/195 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 45 ja mun lauantai aamu alkoi pitkällä koiralenkillä, jonka aikana batlasin neljä pokemonsalia, kätsäsin muutaman poksun sekä kuuntelin Stephen Kingiä äänikirjana siinä samalla.

Sitten katselin Miehenpuolikkaita hulaten samalla 1,5kilon hulavanteella jonka jälkeen harjasin koiran ja leikkasin sen kynnet. Laitoin pesu- ja tiskikoneen päälle, äänikirjan uudelleen pyörimään ja siivosin kotini.

Nyt keitin kahvit, syön suklaata ja palstailen täällä av:lla. Tämän jälkeen lähden taas koiran kanssa pitkälle lenkille ja valloitan pokemonsalit takaisin niiltä peijakkailta, jotka ovat ehtineet ne tässä välissä minulta anastaa. Sitten onkin vuorossa suihku, teeveetä ja nukkumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi