Kenellä on säälittävin lauantai? Minä aloitan...
Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Kommentit (195)
No kun ajatttelee tätä omaa elämää niin edesä ei ole mitäään muuta kuin voitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lojun sohvalla kipsi jalassa, toista päivää. Ilmeisesti jalka ei koskaan toivu ennalleen. Pyysin miestä antamaan jätskiä mutta se ei suostunut, sanoen, että en saa napostella ollenkaan, koska ilman liikuntaa lihon valaaksi (olen normaalipainoinen). Mies toi mulle kyllä pyykit tuohon lajiteltavaksi, kun en pääse portaita yläkertaan.
Sinulla on hyvä mies, kun huolehtii ja sanoo suoraan! Itse olin sinkku kun jalka kipsissä (myöhemmin leikattiin jalka) ja lihoin supernopeasti koosta 36 kokoon 40...
Herkuttelin tylsyyteen ja pysähtyneisyyteen.
Myöhemmin tuli vielä lisää ja niitä kiloja pudotetaan vielä tänä päivänä (hitaasti mutta menestyksellä kuitenkin).
Riita tuli kun mies katsoo lasten kanssa Terminatorin.
Yksin kotona. Katson Viaplayta. Just söin pizzan.
Täysi-ikäinen lapsi omissa menoissaan.
Olisihan se kiva tässä kynttilänvalossa istua vaikka jonkun ihanan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin niin kuin aina. Minulla ei ole yhtään ystävää. Päivät menevät lähes aina samalla kaavalla ja en käy missään. En ole koskaan oikeastaan käynyt ja en edes muista, koska olisi ollut jotain erilaista ohjelmaa tai menoa muutenkaan. Tähän paljon syynä se ettei edes nuorempana ollut ystäviä ( kiusattiin) sekä se että jännitän kaikkea niin paljon. Mikään päivä ei paljon eroa edellisestä. Tosin eilen illalla tuli olo, että nyt t'pan itseni ( oli muutenkin ikävä päivä kiitos eräiden ihmistenkin) ja en enää jaksa. Ja mietin mitä järkeä tässä on. Vuosia vaan kuluu ja kaikki hukkaan. Siinä sitten itkin jonkin aikaa, mutta onneksi melko helposti pääsee siihen samaan oloon takaisin ja ajattelee, että kun nyt tämän päivän saan iltaan asti niin se riittää. Sitä välillä pelkää silti, että jos joskus se ei enää riitäkään ja on jossain paikassa yms missä olisi helpompi tehdä se ikävä päätös. Uskon silti ettei minusta ole siihen. En silti ajatellut, että elämäni menisi näin. Välillä sitä on vaikeaa ymmärtää. Sori valitus.
Toivon kaikkea hyvää sinulle elämääsi. 💖
Olen saanut panna viimeksi elokuussa 2010, siis yli 10 vuotta sitten. Joka päivä toivon, että jospa tänään saisin, mutta taas turhaan.
Lillun porealtaassa ja mies hieroo jalkoja. Nautin muutaman lasillisen black label viiniä. Suunnitellaan huomisia treffejä.
Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja nyt ero vaikuttaa olevan tulossa. Sanon vaikuttaa, koska olen siitä puhunut miehelle, livenä ja nyt tänään esimerkiksi viesteissä, eikä hän juurikaan vastaa mitään. Jokunen ”joo” viesti on tullut. Kuin eroaisi kummituksesta. Mies on niin passiivinen jopa tässä asiassa, että aivan kuin olisin eroamassa jostain omituisesta yksinäisyyden tilasta, enkä toisesta ihmisestä. Sata kertaa mielummin ottaisin vaikka huutoriidat kuin tällaisen mykkyyden.
Teillä kaikilla on unelmaelämä. Minä hoidan vanhaa pihia isääni täällä omakotitalossa. Pimeässä, kun sähköä täytyy säästää. Istun terassilla, juon viiniä, kun tämä on ainoa aika, kun voin olla yksin ja rentoutua.
Juon kaljaa ja pelaan videopelejä. Niin kuin nykyään joka viikonloppu eron jälkeen. Pitäisi lähteä viihteelle joskus mutta kun ei vaan jaksa kiinnostaa.
Mietin että katsoisin Wolf of Wall Streetin mutta varmaan sammun jo ennen yhdeksää.
Mies päihtyy sohvalla ja minä tuijotan tyhjää ruutua. Vahvat jssap vibat täällä nyt.
Leivoin pullaa. Ei siinä vielä mitään, mutta kun vaivasin taikinaa käsissäni, se alkoi tuntua niin pehmeältä ja houkuttelevalta, että huomasin jäykistyväni housuissani.
Vedin verhot keittiön ikkunan eteen ja laskin housuni alas.. Voisinko kokeilla? Pystyisikö..? Otin taikinan keittiönpöydälle.. hieroin sitä käsilläni ja alaston kullini oli tässä vaiheessa jo kivikova.
Työnnyin taikinan sisään ja huokaisin.. Se tuntui niin hyvältä. Aloin nussia taikinaa ja lopulta laukesin rajusti sen sisään.
En voinut antaa koko työn mennä hukkaan ja leivoin taikinasta pullat jokatapauksessa.
-kiltti mies
ap:n kuvailema päivä on unelma päiväni.
Kävin lenkillä ja kokeilin millaisen tuloksen saisin coopperin testissä. Hölkkäsin melko hitaasti koko matkan, mutta tulos oli vain 1500 m eli jonkun taulukon mukaan tällaisella 32 vuotiaalle huono tulos.
Tämän jälkeen söin lounasta, leikin lapseni kanssa ulkona. Nyt nukkuu päivä unia ja itse juon kahvia ja kirjoittelen aivopierujani av:lle.
Vierailija kirjoitti:
Leivoin pullaa. Ei siinä vielä mitään, mutta kun vaivasin taikinaa käsissäni, se alkoi tuntua niin pehmeältä ja houkuttelevalta, että huomasin jäykistyväni housuissani.
Vedin verhot keittiön ikkunan eteen ja laskin housuni alas.. Voisinko kokeilla? Pystyisikö..? Otin taikinan keittiönpöydälle.. hieroin sitä käsilläni ja alaston kullini oli tässä vaiheessa jo kivikova.
Työnnyin taikinan sisään ja huokaisin.. Se tuntui niin hyvältä. Aloin nussia taikinaa ja lopulta laukesin rajusti sen sisään.En voinut antaa koko työn mennä hukkaan ja leivoin taikinasta pullat jokatapauksessa.
-kiltti mies
Käy pyytämässä naapurin Tiina kylään pulla kahveelle
Maannut koko päivän sängyssä ja selannut av:ta.
Kylläpä teillä kaikilla menee huonosti.
Mulla menee kuitenkin vielä teitäkin huonommin...ja paljon.
En ole saanut naija nakuttoo moneen, moneen vuoteen, ainakin liki 7 vuotta on mennyt, niin ettei ole päässyt kastelemaan ehki kärkeä lemmenkirnussa.
Voi minnuu raiskaa.
Suunnittelen palstalle hopeakettujen aijaa-pohjaista kuvaketjua, joissa voidaan ylä- ja alapeukuttaa. Alan olla aika hyvässä tikissä ja uskon olevani Mr silverfox-ainesta palstamammojenkin mielestä.