Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen nauttii yksinolosta?

Vierailija
29.08.2020 |

Toiset kaipaa jatkuvaa seuraa muista ihmisistä kun taas jotkut viihtyvät hyvin yksin. Ihmiselle on kai luontaisempaa viihtyä muiden seurassa kuin yksinään, koska ihminenhän on laumaeläin.

Eli - Minkälainen ihminen nauttii yksinolosta enemmän kuin muiden seurasta?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti aspergerintrovertti atm.

Vierailija
2/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En tiedä millainen ihminen sitten olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti latautuu yksinolosta, ekstrovertti muiden seurasta.

Minkälainen ihminen keksii muista tavallisia ominaisuuksia joita sitten haukkuu.

Vierailija
4/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti latautuu yksinolosta, ekstrovertti muiden seurasta.

Minkälainen ihminen keksii muista tavallisia ominaisuuksia joita sitten haukkuu.

Kuka tässä on nyt haukkunut ja ketä?

Vierailija
5/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muiden ihmisten seurasta nauttii?

Vierailija
6/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti erityisherkkä asperger?

Vierailija
7/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen joka nauttii asioiden miettimisestä, lukemisesta, tutkimisesta ja musiikista. Ihminen, jolla on rikas sisäinen maailma.

Sellainen ainakin.

Vierailija
8/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit, autistit ja muut mielenterveysongelmista kärsivät ihmiskammoiset. Ne samat, jotka nyt ovat onnessaan koronan aiheuttamasta etätyöstä ja matkustusrajoituksista vaatien lisää eristystä.

Vierailija
9/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen.

Vierailija
10/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin nyt kun lapset on jo muuttanut omilleen. Ihanan hiljaista ja rauhallista.

Vierailija
11/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tällainen eläkeläinen (63), joka on tehnyt töitä 44 vuotta oppilaitosympäristössä keskellä jatkuvaa hälinää ja hyörinää.

Ihanaa tämä on.

Vierailija
12/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä ihminen, joka ei kestä tuntiakaan itsekseen oloa?

Vierailija
13/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertit, autistit ja muut mielenterveysongelmista kärsivät ihmiskammoiset. Ne samat, jotka nyt ovat onnessaan koronan aiheuttamasta etätyöstä ja matkustusrajoituksista vaatien lisää eristystä.

En ole. Menkää jumalauta töihin siitä, että saa päivällä taas nauttia rauhassa hiljaisista metsäpoluista!

Vierailija
14/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvinkin sosiaalinen ja tutustun helposti ihmisiin. Olen myös koko aikuisikäni löytänyt uusiakin ystäviä.

Vaikka viihdyn todella hyvin seurassa ja työtänikin teen hyvin paljon erilaisten ihmisten kanssa, niin minusta on myös ihanaa olla yksin.

Vierailija
15/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä saan jonkun kanssa rupattelusta tai seurustelusta, en niin mitään. Oma seura paras seura. T. Ihan terve kaikinpuolin.

Vierailija
16/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan! Ap?

Vierailija
17/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan! Ap?

Mä nautin yksinolosta.

Ap

Vierailija
18/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen olen, kun kohtaan ihmisiä osaan jutella heidän kanssaan, osaan myös olla hiljaa ja kuunnella. Olen 50v elämäni ensimmäistä vuotta elänyt elämää, jossa joka hetki toisilla ihmisillä on ollut jotain odotuksia minulta, ainakin olen kokenut niin.

Nyt on ihanaa kun ihmisvilkkaan työpäivän jälkeen pääsee hiljaiseen kotiin omaan rauhaan.

Vierailija
19/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen. En tarvitse jonkun hyväksyntää asioille mitä kotonani teen tai hehkutusta.

Koen ihmistapaamiset kilpailuna kuka on keksinyt parhaimman matkakohteen, kenellä fiksuimmat lapset, kenen ukko on typerin/fiksuin, jne, jne.

En koe tarvetta selostaa viimeisintä reissua ulkomaille yksityiskohtaisesti tai kodin sisustuksen parhautta.

Toivoisin tapaavani ihmiset ilman kilpavarustelua. Harva siihen pystyy.

Vierailija
20/69 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ja ekstrovertti ovat eri tavalla neurologisesti virittyneet. Jos olet itse ekstrovertti, mutta tunnistat joskus hetkiä, jolloin hälyä ja ihmisiä on ollut liikaa ja haluat hetken hengähtää ja kuunnella vain omia ajatuksiasi, niin kuvittelet vain sen olotilan mutta niin että se tulee sata kertaa helpommin. Ehkä sillä tavalla voit ymmärtää introvertin olotilaa. Introverttikin usein nauttii etenkin läheisten seurasta, mutta vastaavasti tarvitsee paljon palautumista, ja aikaa omien ajatustensa ja ideoidensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme