Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako joku myöntää että exä oli parempi kuin nykyinen?

Vierailija
28.08.2020 |

ts. nurmikko ei sitten ollutkaan vihreempää aitauksen toisella puolen?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkojen kanssa noin on käynyt melkein joka kerta. :(

Vierailija
22/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ja nyksä ovat niin erilaisia, että vaikea sanoa kumpi on parempi. En nyksälle sanoisi, että joissain tilanteissa tulee eksää ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eksä kaikessa huonompi kuin nyksä. Miksi vaihtaisi huonompaan?

Vierailija
24/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut parempi siihen mihin nykyisen mieheni hain eli perhe-elämään. Eri tyypit sopii eri elämäntilanteisiin nääs.

Vierailija
25/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka on jätetty, varmaan sanoo noin.

Vierailija
26/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rumempi kuin yksikään miehen existä mutta hän onkin luonteen takia

Vierailija
27/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein ainahan se näin on. Harvemmin onnistuu parempaan suuntaa. Itsellä eka exän jälkeen oli ISO pettymys, mutta kolmas on sitten parempi kuin nuo kaksi yhteensä.

Olin kiltti ja nössö nuori nainen, varsinainen kynnysmatto. Kävin kriisit ja terapiat läpi, aloin treenata ja nyt olen paljon terveempi. Tällaisia kasvutarinoita on varmaan muillakin.

En ikinä voi käsittää miten pystyin olemaan kiusaajaexien kanssa.

Nykyisessä suhteessa ei ole valta-asettelua, en uskonut mitään näin hienoa olevankaan. Eli nykyinen on parempi.

Miksi kukaan huonompaan vaihtaisi?

Vierailija
28/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vakaampi, tasainen, turvallinen.. vaihdoin ns. Jännämieheen.. Hänen kanssaan meno on ollut kaikkea muuta kuin exän kanssa. Kieltämättä välillä pahimpien nykyisen ryyppyputkien aikana miettiny että mitäs läksit ja sitä saa mitä mitää jne.. Suhde kuitenkin tähän jännempään tapaukseen kestänyt 7 vuotta, että enpä enää tästä läksisi. Exä nykyään hyvä ystävä.

Vierailija
29/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt huonomman ottaisi? Mulla on periaatteena että vain paras on tarpeeksi hyvä.

Et sitten eka kerralla muistanut periaatettasi? Vai etkö vaan osaa valita? Monesko on jo kierroksessa? Taidat olla kiertopalkinto!?

Minä valitsin heti hyvän. Ei ole tarvinnut katua, liittoa takana liki 45 vuotta.

Vierailija
30/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vakaampi, tasainen, turvallinen.. vaihdoin ns. Jännämieheen.. Hänen kanssaan meno on ollut kaikkea muuta kuin exän kanssa. Kieltämättä välillä pahimpien nykyisen ryyppyputkien aikana miettiny että mitäs läksit ja sitä saa mitä mitää jne.. Suhde kuitenkin tähän jännempään tapaukseen kestänyt 7 vuotta, että enpä enää tästä läksisi. Exä nykyään hyvä ystävä.

Miten ihminen viitsii juomaa miestä (tai naista) katsella. Menee oma elämäkin ihan hukkaan.

Vierailija
31/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt huonomman ottaisi? Mulla on periaatteena että vain paras on tarpeeksi hyvä.

Et sitten eka kerralla muistanut periaatettasi? Vai etkö vaan osaa valita? Monesko on jo kierroksessa? Taidat olla kiertopalkinto!?

Minä valitsin heti hyvän. Ei ole tarvinnut katua, liittoa takana liki 45 vuotta.

No sinä vaan et tiedä paremmasta kun oot ollu saman kanssa koko ikäsi. Olethan jo mummo iässä. Kerran yks pariskunta kertoi Kreetalla minulle että tää on maailman paras lomapaikka. Eivät olleet koskaan käyneet muualla ja heille se oli 22 kerta, mulle eka etelän loma, mutta vika tuonne. Nyt 23v myöhemmin olen löytänyt monta parempaakin paikkaa. Itse asiassa kaikki muut on olleet parempia. (Olen jättänyt Kreikan, Espanja, Italian ja Portugalin saarineen pois kohteistani) Tuo oli kyllä huonoin kaikista.

Vierailija
32/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä vaan et tiedä paremmasta kun oot ollu saman kanssa koko ikäsi. Olethan jo mummo iässä. Kerran yks pariskunta kertoi Kreetalla minulle että tää on maailman paras lomapaikka. Eivät olleet koskaan käyneet muualla ja heille se oli 22 kerta, mulle eka etelän loma, mutta vika tuonne. Nyt 23v myöhemmin olen löytänyt monta parempaakin paikkaa. Itse asiassa kaikki muut on olleet parempia. (Olen jättänyt Kreikan, Espanja, Italian ja Portugalin saarineen pois kohteistani) Tuo oli kyllä huonoin kaikista.

Sivusta kysyn että nekö, jotka usein vaihtavat puolisoa, tietävät paremmasta?

Minä kyllä kannatan suhteessa kasvamista ja rakkautta ja täytyy sanoa, että mikään ei ole sen parempaa kuin pitkä suhde, jossa on aitoa rakkautta. Eihän se aina ole linnunlaulua, kuten ei elämä yleensäkään, mutta siinä on se ihana tieto, että tuo toinen pysyy rinnalla ja auttaa ja tukee aina, kuten minäkin tiedän miehelleni tekeväni.

Mutta siihen, miksi periaatteita ei tuo ihminen noudattanut, ei tullut vastausta.

Miettii 35 vuotta samaa miestä rakastanut ja häntä edelleen rakastava ja haluava vaimo.

Ps. Vielä se, jos suhteessa on lapsia, on perheen ehyenä ja toimimaan pitäminen heidän kannaltaan parasta.

Vierailija
33/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein ainahan se näin on. Harvemmin onnistuu parempaan suuntaa. Itsellä eka exän jälkeen oli ISO pettymys, mutta kolmas on sitten parempi kuin nuo kaksi yhteensä.

Olin kiltti ja nössö nuori nainen, varsinainen kynnysmatto. Kävin kriisit ja terapiat läpi, aloin treenata ja nyt olen paljon terveempi. Tällaisia kasvutarinoita on varmaan muillakin.

Nykyisessä suhteessa ei ole valta-asettelua, en uskonut mitään näin hienoa olevankaan. Eli nykyinen on parempi.

Oikea kysymys on, miksi valitsit huonon, missä oli periaatteesi kun valintaa teit?

Vierailija
34/68 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli. Vituttaa suunnattomasti. Mokasin.

Olit kuitenkin onneton eksäsi kanssa? Et kai sinä ihan huviksesi eronnut? Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. 

Ihmiset ovat välillä onnettomia tai jotenkin hukassa ihan itsensä kanssa mutta laittavat syyn kumppaniin.

Sitten myöhemmin kun asiat vähän selkenee tavalla tai toisella, niin huomataan ettei syy ollutkaan siinä toisessa.

Tämä nyt näin yksinkertaistettuna, eihän nämä ole tietenkään mustavalkoisia yleensä.

Tai sitten tulee joku yleinen elämään kyllästyminen ja kuvitellaan että vaihtamalla kumppani, alkaa uusi mielenkiintoisempi aika.

Niin kuin alkaakin - vähäksi aikaa.

Oikeasti olisi pitänyt etsiä uutta sisältöä elämään muualta kuin vaihtamalla kumppania koska arki tulee suhteeseen aina.

Yms.

Vierailija
35/68 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät yleensä osaa erottaa omia ja parisuhdeongelmia toisistaan.

Vierailija
36/68 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät yleensä osaa erottaa omia ja parisuhdeongelmia toisistaan.

Yleensä ongelmat poistuu, kun poistaa miehen. 

Vierailija
37/68 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rumempi kuin yksikään miehen existä mutta hän onkin luonteen takia

Aina yhtä viihdyttävää, kun joku kehaisee omaa luonnettaan. Mitäpä sä niiden eksien luonteesta tiedät, oikeasti.

Vierailija
38/68 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lapsellinen kommentti noinkin "iäkkäältä" ihmiseltä. Niin minäkin olin valitsevani sen hyvän alunpitäenkin, ennenkuin hän kävi juomaan ja juoksemaan vieraissa. Ihminen ei voi mitään toisen valinnoille, vaikka kuinka rakastaisi. Toisella kierroksella sain paremman kuin exä oli, enkä koe kumminkaan olevani mikään kiertopalkinto.

T. Nainen 55v.

Vierailija
39/68 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, että exäni paljastui muita hyväksikäyttäväksi, juopoksi lortoksi joka valehteli niin pienistä kuin isoistakin asioista, niin todellakin voin sanoa että vaihtamalla parani.

Vierailija
40/68 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on, miksi valitsit huonon, missä oli periaatteesi kun valintaa teit?

Mene muualle jeesustelemaan tylsimys💩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä