Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako joku myöntää että exä oli parempi kuin nykyinen?

Vierailija
28.08.2020 |

ts. nurmikko ei sitten ollutkaan vihreempää aitauksen toisella puolen?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein ainahan se näin on. Harvemmin onnistuu parempaan suuntaa. Itsellä eka exän jälkeen oli ISO pettymys, mutta kolmas on sitten parempi kuin nuo kaksi yhteensä.

Vierailija
2/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälläni oli varmasti yksi Suomen parhaista kyrvistä, niin suuren puute harmittaa. Mikään muu ei sitten sopinutkaan yks yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla usein paranee.

Vierailija
4/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ollut se joka halusi vaihtaa nurmikon.

Vierailija
5/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Vituttaa suunnattomasti. Mokasin.

Vierailija
6/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli nyxää parempi kaikessa muussa paitsi uskollisuudessa.

Vierailija
7/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt huonomman ottaisi? Mulla on periaatteena että vain paras on tarpeeksi hyvä.

Vierailija
8/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli oli aika karsee, mut toisaalta nyksä ei oo vielä nyksä, vaan jotain jonka toivoisin joskus olevan nyksä. Joten näillä mennään...

Vierailija
9/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyisin huonompaan kuin eksä. 

Vierailija
10/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut onnellinen eksän kanssa, joten miten se paremmaksi muuttuisi mahdollisen nykyisen seurustelukumppanin takia. Tosin ei ole nyksää, kun ei ole vielä uutta kumppania löytynyt. 

Vierailija
11/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli. Vituttaa suunnattomasti. Mokasin.

Olit kuitenkin onneton eksäsi kanssa? Et kai sinä ihan huviksesi eronnut? Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. 

Vierailija
12/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli nyksää parempi ainoastaan hieronnassa ja siinäkin eksä oli huono. True story.

Vierailija
13/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että joku hyppäisi eron jälkeen vielä huonompaan suhteeseen ja jopa päättää jäädä siihen, kun tajua tilanteen. Miksi? Läheisriippuvainen?

Vierailija
14/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Olin kovin nuori tehdessäni sen päätöksen, että eroan esikoiseni isästä. Tuntui niin helpolta vain aloittaa puhtaalta pöydältä. Oli jotain kitkaa hänen kanssaan, mutta näin jälkiviisaana voin sanoa, että ei se ollut mitään sellaista, mitä ei olisi voinut selvittää. Paljon pahempaa tuli eteen seuraavan miehen kanssa. No - niin ihminen oppii elämästä.

Vierailija
15/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksälläni oli varmasti yksi Suomen parhaista kyrvistä, niin suuren puute harmittaa. Mikään muu ei sitten sopinutkaan yks yhteen.

Olikohan meillä sama ex.. Ihanan iso, rynkytti mua aina niin kovaa... aaaah. Muuta ei sitten olekaan ikävä.

Vierailija
16/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nyksää juuri siitä syystä, etten osaa rakastua kehenkään kuten eksään. Ei tässä tosin olla oltu kuin vasta kolme vuotta sinkkuna, mutta vähän tuntuu että ihastumiskykyni on kokonaan mennyt.

Vierailija
17/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli parempi kyllä.

Vierailija
18/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on huonot puolensa. Pitää löytää sellainen kumppani, jonka "vikojen" kanssa pystyy elämään. 

Joissakin asioissa ex oli parempi kuin nykyinen, mutta en missään tapauksessa tahtoisi takaisin vanhaan suhteeseeni. Itsekkyys ja piheys on pahin turnover mitä on.

Vierailija
19/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla kumppani parempi kuin exät. Tosin edeltävät olikin rikollisia, mielenterveysongelmaisia rimanalituksia

Vierailija
20/68 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi yksi ilta että exällänsä oli paljon kauniimpi hymy kuin minulla ja oli kuulemma ulkoisesti paremmannäköinen kuin minä.

Kyllä sattui nuo sanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme