Uskaltaako joku myöntää että exä oli parempi kuin nykyinen?
ts. nurmikko ei sitten ollutkaan vihreempää aitauksen toisella puolen?
Kommentit (68)
Täällä saman virheen takia tehnyt. Että ottaa aivoon
Nielikö? Kaiken. Joka kerta?
Tykkäskö spermasta?
Luonteeltaan oli, kyllä, ja itse asiassa myös petipuolella. Erotessa olin aika nuori ja tuntui helpommalta aloittaa puhtaalta pöydältä kuin alkaa penkoa ja selvitellä ongelmiamme. Nyksän kanssa on sitten kuitenkin käyty paljon vaikeampi tie, mutta asiat ovat aika hyvin tasapainossa nyt kaiken jälkeen. Eksä on valitettavasti jo edesmennyt (tuli vakava sairaus).
Oli, ja ehkä elämäni suurimpia virheitä oli tuo ero.
Oltiin teineistä asti yhdessä, jossain kohtaa aloin kipuilemaan kuinka koko aikuiselämä mennyt suhteessa ja jäi ne "seikkailut" kokematta sen takia. Tuo ajatus alkoi pyörimään päässä niin paljon että halusin itse erota vaikka mitään kunnollista syytä ei ollut. Oltiin jo säästetty omaa taloa varten, pedattu hyvä tulevaisuus toivottavasti tuleville lapsillemme, kaikki kankkulan kaivoon tuommoisen asian takia. Vaikka ei nykyisessäkään mitään vikaa ole, niin kuitenkaan en koe samanlaista tunnetta kuin ensimmäisessä suhteessa.
Ja ne seikkailut oli nopeasti koettu, yksi kokeilu ja oli niin ällöttävä olo että ei voinut edes miettiä mitään säätöjä.
Molemmissa jotain hyvää ja erojakin toisiinsa verrattuna . En muistele pahalla kumpaakaan
-N 2eronnut-
Ei kyl ollut. No ehkä komeampi oli, nuorena, mutta senkin aika hoiti pois. Exä oksettaa edelleen, vaikka erosta on vuosia, nyxä ei okseta, vaan tuntuu ihanalta, vaikka ihastumisvaiheesta on vuosia.
Miksi ei uskaltaisi? Joissain asioissa eksä oli parempi, mutta ei kaikissa. Ei se ole ihan niin yksinkertaista.
Ex oli sängyssä paljon parempi ja teki kaikenlaisia "temppuja". Nykyinen (vaimoni) taas on luonteeltaan ja huumorintajultaan parempi.
m44v
No kun ei ollut. Nykyinen on se oikea, ollut jo 20 vuotta.
Ero oli välttämättömyys ja siihen painosti erityisesti lastensuojelu.
Suhteemme oli välillä äärimmäisen hauska ja toisinaan pelottava. Välillä on ikävä niitä hyviä hetkiä mutta en tiedä olisiko asiat rauhoittuneet.
olen vaihtanut aina parempaan.nyt tuntuu ettei tarvitse enää vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli. Vituttaa suunnattomasti. Mokasin.
Olit kuitenkin onneton eksäsi kanssa? Et kai sinä ihan huviksesi eronnut? Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.
Ilmeisesti petti ja jäi kiinni. Alkoi sen tai sitä seuraavan kanssa, joka on huonompi kuin se alkuperäinen exä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi exän kanssa oli parempaa. Kaikki muu on 10000x paremmin nyt.
Joten vaikka joskus kaipaus iskeekin, en ikinä vaihtaisi takaisin.
Miten sulla välillä kaipaus kskee jos kerran kaikki on 10000x parempaa nyt? Doesnt make any sense.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt huonomman ottaisi? Mulla on periaatteena että vain paras on tarpeeksi hyvä.
Sittenhän sulla ei ole exää eikä nyxää.
Vierailija kirjoitti:
Oli, ja ehkä elämäni suurimpia virheitä oli tuo ero.
Oltiin teineistä asti yhdessä, jossain kohtaa aloin kipuilemaan kuinka koko aikuiselämä mennyt suhteessa ja jäi ne "seikkailut" kokematta sen takia. Tuo ajatus alkoi pyörimään päässä niin paljon että halusin itse erota vaikka mitään kunnollista syytä ei ollut. Oltiin jo säästetty omaa taloa varten, pedattu hyvä tulevaisuus toivottavasti tuleville lapsillemme, kaikki kankkulan kaivoon tuommoisen asian takia. Vaikka ei nykyisessäkään mitään vikaa ole, niin kuitenkaan en koe samanlaista tunnetta kuin ensimmäisessä suhteessa.
Ja ne seikkailut oli nopeasti koettu, yksi kokeilu ja oli niin ällöttävä olo että ei voinut edes miettiä mitään säätöjä.
Kuulostat ex-vaimoltani, kiitos hänen levottomuutensa minäkään en pysty enää rakastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi yksi ilta että exällänsä oli paljon kauniimpi hymy kuin minulla ja oli kuulemma ulkoisesti paremmannäköinen kuin minä.
Kyllä sattui nuo sanat.
Jos miehellä on ollut paljon naisia niin kyllä se varmaan vertailee edellisten naisten ulkonäköä nykyiseen justa vartaloita ja kasvoja.
En alkaisi seurustella tiettyjen ammattien miesten kanssa, niillä on ihan älyttömät määrät naisia, eroavat, eivät ole kauhean kauaa yhden kanssa.
Seksi exän kanssa oli parempaa. Kaikki muu on 10000x paremmin nyt.
Joten vaikka joskus kaipaus iskeekin, en ikinä vaihtaisi takaisin.