Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkkuni pitää minua jotenkin paheksuttavana kun olen ollut saman miehen kanssa avoliitossa 14 vuotta, itse on ollut naimisissa 4 kertaa

Vierailija
28.08.2020 |

Jokaisissa sukujuhlissa serkku ilmestyy päivittelemään kuinka olen niin tuuliajolla kun en edes naimisiin ole päässyt. Minulla ja miehellä ei ole mitään kiirettä tai pakkoa mennä naimisiin.

Onko se oikeasti ongelma vai tekeekö serkku vaan kiusaa? Aina häissään piruilee minulle ja miehelle "ehkä nuokin joskus onnen löytävät" yms. mistä tulee vaan kiusaantunut olo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kuittaat: Persees on tuuliajolla.

Vierailija
2/11 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot näin: "jos meistä joku on tuuliajolla, niin sinä. Minä olen ankkuroitunut avoliiton onnelliseen satamaan yhden kapteenin kanssa jo 14 vuotta, sinun venettäsi seilaa siinä ajassa jo neljäs perämies."

M54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mikä on optimaali määrä avioliittoja? Kolme? Neljä? Viisi? Jos on päässyt naimisiin viisi kertaa, voittaako silloin jotain? Saako ilmaisen ämpärin? Kysy mitä sun pitäisi tehdä, kun itse asiassa haluaisit vain oman miehen etkä ketään muuta. Voitko mennä hänen kaa viisi kertaa naimisiin? Laskeeko se?

Vierailija
4/11 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksuu sitä, että et ole luonnevikainen? Jo on kummallinen serkku. Muistuta seuraavalla kerralla, että vain luonnehäiriöiset ei pysty pitämään parisuhteitaan ja ajautuu useisiin avioliittoihin.

Vierailija
5/11 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot näin: "jos meistä joku on tuuliajolla, niin sinä. Minä olen ankkuroitunut avoliiton onnelliseen satamaan yhden kapteenin kanssa jo 14 vuotta, sinun venettäsi seilaa siinä ajassa jo neljäs perämies."

M54

Ahahahaha, tämä on loistava!

Vierailija
6/11 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina häissään piruilee..." :D On kyllä kuin jostain suomalaisesta white trash -komediasta.

Naura iloisesti hänen kommenteilleen. Anna hänelle häälahjaksi ja -kortiksi aina samanlainen. Kirjoita "vahingossa" jonkun edellisen miehen sukunimi (jos sukunimi on vaihtunut) jos lähetät postia. Anna häälahjaksi avioehto.

Vierailija
7/11 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mikä on optimaali määrä avioliittoja? Kolme? Neljä? Viisi? Jos on päässyt naimisiin viisi kertaa, voittaako silloin jotain? Saako ilmaisen ämpärin? Kysy mitä sun pitäisi tehdä, kun itse asiassa haluaisit vain oman miehen etkä ketään muuta. Voitko mennä hänen kaa viisi kertaa naimisiin? Laskeeko se?

Sellainen leimapassi olisi kyllä kätevä. 

Vierailija
8/11 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M54

Ihan paras!

Vierailija
9/11 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kateellinen, koska te olette oikeasti yhdessä ja hän pitää vain kulisseja epätoivoisesti yllä aina lyhyiden avioliittojen ajan. Kuulostaa muutenkin todella inhottavalta tyypiltä.

Vierailija
10/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha varmaan kysyä, että miksi ihmeessä ravaat serkkusi lukuisissa häissä... Tietenkin voit onnitella häntä aina sanomalla että "Viides... vai oliko se jo kuudes? No kuitenkin, viides kerta toden sanoo!" Saattaa tulla tuoreelle siipallekin yllätyksenä, että hän onkin vain yksi mies pitkässä pitkässä jonossa entisiä ja tulevia aviomiehiä.

Vierailija
11/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori on todella vaikea laji. Minun mielestäni serkkusi vaikkuttaa ihan hauskasta ja humoristiselta ihmiseltä.Pitääkö kaikki ottaa niin järjettömän tosissaan ja vakavasti ja käpertyä sitten märehtimään, että mitähän toi tarkoitti. Apua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi