Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus: joka ikinen nätti nainen tietää olevansa nätti

Vierailija
27.08.2020 |

He saavat positiivista palautetta aina kun haluavat sitä.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Samoin jokainen ruma (kuten minä) tiedän tasan tarkkaan olevani ruma. Olen siitä koko elämäni kuullut, mua on kohdeltu kuin pskaa, käytetty hyväksi, valehdeltu ja olen ollut koko surkean elämäni sinkkuna. En saa koskaan miehiltä huomiota paitsi kun haluavat kertapanon, sillon kyllä kehuvat, kun sitten saavat haluamansa, ghostaavat.

Mieti itsesäälissä kieriskelysi sijaan sitä, että jos olisit ruma mies, niin kukaan ei haluaisi sinua. Rumana naisena saat silti kokea läheisyyttä ja seksiä ja olla haluttu.

Niin, rumana naisena saat kokea, miten joku haluaa sinut rei´äksi yhdeksi iltaa.

Juuri niin. Joku haluaa sinua fyysisesti ja saat kokea toisen ihmisen lämmön. Olla hyväksytty ja haluttu. Rumana miehenä jäät täysin ilman tuota. Omia etuoikeuksiaan on vaikeaa huomata.

Vierailija
62/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Samoin jokainen ruma (kuten minä) tiedän tasan tarkkaan olevani ruma. Olen siitä koko elämäni kuullut, mua on kohdeltu kuin pskaa, käytetty hyväksi, valehdeltu ja olen ollut koko surkean elämäni sinkkuna. En saa koskaan miehiltä huomiota paitsi kun haluavat kertapanon, sillon kyllä kehuvat, kun sitten saavat haluamansa, ghostaavat.

Mieti itsesäälissä kieriskelysi sijaan sitä, että jos olisit ruma mies, niin kukaan ei haluaisi sinua. Rumana naisena saat silti kokea läheisyyttä ja seksiä ja olla haluttu.

Niin, rumana naisena saat kokea, miten joku haluaa sinut rei´äksi yhdeksi iltaa.

Juuri niin. Joku haluaa sinua fyysisesti ja saat kokea toisen ihmisen lämmön. Olla hyväksytty ja haluttu. Rumana miehenä jäät täysin ilman tuota. Omia etuoikeuksiaan on vaikeaa huomata.

Voi herranen aika. Pitääkö meidän tavata niin yhden illan voit kokea itsesi käveleväksi mulkkutelineeksi? Jos se nyt niin hienoa on sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mieltäylentävää kokea itsensä rei´äksi ja joksikin masturbaatiovälineeksi, lihapalaksi. Itse naisesta ja hänen tunteistaan ei välitetä pätkääkään. Ei se ole mitään läheisyyttä!

Vierailija
64/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää 30 - 35  vuotiaana luokkakokoukseen ja katsokaa nenänvarttanne pitkin ja sen jälkeen vetäkää sama ohjelma lävitse, mitä he tekivät nuorina teille. He ovatkin niitä tyttöjä, jotka  peruskoulussa-lukiossa varasivat itselleen pelimiehen, tekivät muutaman muksun ja sitten rupsahtivat. Eivät rupsahtaneet lasten saamisen vuoksi, vaan koska heidän kehoillaan on lyhyt "kukinta-aika", tosin kuin näillä luontaisesti kauniimmilla ja rumaksi haukkumillaan. 

Jotkut pääsevät kukoistamaan myöhemmin kuin toiset. Toisaalta on hyväkin, että aikaisin kukkivat ovat noukkineet luonteeltaan tylyimmät miehet!

Onhan tuossa perää.

Usein ne kurvikkaat taskuveenukset kukkivat nuorempina ja rupsahtava nopeammin.

Tuohon on syynsä. Esimerkiksi pitkät tytöt joilla on hieman korkeammat testosteronitasot usein saavuttavat hedelmällisyyden vanhempina (tutkittua). Toinen syy on se että nuorena kukkiminen tuo suosiota ja usein johtaa baarielämään, jonka vaikutukset näkyvät kolmekymppisenä.

Laitatko lähteen tutkimukseen. 

Niin se testosteronitasohan ei liity pituuteen mitenkään eikä riipu siitä.

Vierailija
65/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naista hehkuttaa liikaa, hän menettää mielenkiintonsa. Kaikkein kauneimmat naiset saa kuumaksi niin, että käyttäytyy heitä kohtaan mahdollisimman viileästi ja välinpitämättömästi. Ihan kuin kaunotar olisi vain yksi lukemattomista eikä mitenkään kovin erityinen.

Heh, luuletko olevasi omaperäinen?

Kaikki miehethän ovat tylyjä ja välinpitämättömiä nimenomaan kauniille naisille. Moni suoraan haukkuukin heidän ulkonäköään juuri tuosta kuvaamastasi syystä.

Koska 99% miehistä toimii juuri noin, lopoutulos on, että kukaan ei kehu kauniita naisia ja juuri he eivät koskaan saa mitään positiivista palautetta ulkonäöstään, toisin kuin tavikset.

Vierailija
66/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka väittävät muiden ajattelevan vain ulkonäköään, ajattelevat itse koko ajan ulkonäköään.

Vierailija
67/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten selität, että niin monet nätit nuoret tytöt ja naiset ovat hajoamispisteessä, koska kokevat olevansa huonoja ja rumia. 

Naiset ovat henkisesti lapsia ennen eläkeikää.

Voi luoja, nyt jäähylle. Mee nurkkaan häpeämään ja mieti vähän, mitä tuli taas kirjoitettua.

Vierailija
68/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sitten ole nätti ☹ Miks poikaystävä valehtelee mulle?

Vierailija
69/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka väittävät muiden ajattelevan vain ulkonäköään, ajattelevat itse koko ajan ulkonäköään.

Kukaan ei väittänyt kenenkään ajattelevan vain ulkonäköään. Olkiukko.

Ap

Vierailija
70/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naista hehkuttaa liikaa, hän menettää mielenkiintonsa. Kaikkein kauneimmat naiset saa kuumaksi niin, että käyttäytyy heitä kohtaan mahdollisimman viileästi ja välinpitämättömästi. Ihan kuin kaunotar olisi vain yksi lukemattomista eikä mitenkään kovin erityinen.

Heh, luuletko olevasi omaperäinen?

Kaikki miehethän ovat tylyjä ja välinpitämättömiä nimenomaan kauniille naisille. Moni suoraan haukkuukin heidän ulkonäköään juuri tuosta kuvaamastasi syystä.

Koska 99% miehistä toimii juuri noin, lopoutulos on, että kukaan ei kehu kauniita naisia ja juuri he eivät koskaan saa mitään positiivista palautetta ulkonäöstään, toisin kuin tavikset.

Miehet ovat tylyjä ja välinpitämättömiä myös rumille naisille. Rumia naisia ei myöskään koskaan pysäytetä kadulla ja pyydetä malleiksi. Taviksilla ei ole instassa miljoonia seuraajia, ainakaan jos insta on keskittynyt ulkonäön esittelyyn- ei sille nauramiseen.

Rumat naiset eivät pääse jonon ohitse baariin. Kun ruma nainen haukutaan kukaan ei tule "valkoritaroimaan" paikalle.

Rumahko nainen kuulee kehuja ainoastaan kauniilta naisilta- ja ne kehut ovat väkinäisiä ja alentuvia jne.

Vierailija
71/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh että naiset vetävät herneen nokkaan täällä :D

Vierailija
72/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tiedä. Monen kauniin naisen kanssa elämän varrella seurustellut, ja jokaisella ollut huono itsetunto ulkonäkönsä suhteen. Aina jokin vika mukamas. Milloin on jalat liian isot, milloin tissit ei yhtä hyvät kuin jollain toisella, liian lyhyt, liian pitkä etc...

Mutta yksikään näistä ei seurustelisi miehen kanssa joka ei ole komea.

Kyllä nuokin naiset tiesivät tasonsa.

Tämä!

Vierailija
73/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mieltäylentävää kokea itsensä rei´äksi ja joksikin masturbaatiovälineeksi, lihapalaksi. Itse naisesta ja hänen tunteistaan ei välitetä pätkääkään. Ei se ole mitään läheisyyttä!

Tämä on juuri sitä omista etuoikeuksistaan uhriutumista. Voit selitellä asiaa miten vain, mutta kykenetkö edes ajattelemaan asiaa ruman miehen kannalta?

Vierailija
74/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranen aika. Pitääkö meidän tavata niin yhden illan voit kokea itsesi käveleväksi mulkkutelineeksi? Jos se nyt niin hienoa on sinusta.

Okei. Miten saan sinuun yhteyden? Vai oliko tuo vain tyhjää puhetta taas kerran?

Ap

Vierailija
75/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tiedä.

Meidän kulttuuriin kuuluu vähätellä, jopa haukkua hyvää ulkonäköä. Kauniita ei kehuta koska jotenkin mystisesti kuvitellaan heidän tietävän sen itsekin ja oletetaan heillä olevan automaattisesti ulkonäkönsä vuoksi hyvä itsetunto.

Vierailija
76/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mieltäylentävää kokea itsensä rei´äksi ja joksikin masturbaatiovälineeksi, lihapalaksi. Itse naisesta ja hänen tunteistaan ei välitetä pätkääkään. Ei se ole mitään läheisyyttä![/quote]

Tämä on juuri sitä omista etuoikeuksistaan uhriutumista. Voit selitellä asiaa miten vain, mutta kykenetkö edes ajattelemaan asiaa ruman miehen kannalta?[/quote]

En voi. En voi ymmärtää, miten kukaan haluaa tuntea itsensä kertakäyttövälineeksi, jota saatetaan jopa vihata ja halveksua. 

Vierailija
77/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri sitä omista etuoikeuksistaan uhriutumista. Voit selitellä asiaa miten vain, mutta kykenetkö edes ajattelemaan asiaa ruman miehen kannalta?

En voi. En voi ymmärtää, miten kukaan haluaa tuntea itsensä kertakäyttövälineeksi, jota saatetaan jopa vihata ja halveksua. 

Ei kukaan noin ajattelekaan irtoseksistä. Sinä vain vähättelet ja uhriudut, koska et kykene myöntämään valtavaa etuoikeuttasi. Tämä on naisille hyvin tyypillistä. Heidän täytyy aina saada olla uhreja.

Vierailija
78/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tiedä. Monen kauniin naisen kanssa elämän varrella seurustellut, ja jokaisella ollut huono itsetunto ulkonäkönsä suhteen. Aina jokin vika mukamas. Milloin on jalat liian isot, milloin tissit ei yhtä hyvät kuin jollain toisella, liian lyhyt, liian pitkä etc...

Mutta yksikään näistä ei seurustelisi miehen kanssa joka ei ole komea.

Kyllä nuokin naiset tiesivät tasonsa.

Tämä!

Minun kaikki miehet on olleet rumia, ainakin muiden ihmisten mielestä. Osa on pitänyt juuri tätä peliä, että haukutaan rumaksi. Kerrotaan miten kuvottava ja ällöttävä olen ulkonäöltäni ja miten olen vastenmielinen.  Ei niin rumaa miestä ole tehtykään etteikö se nättiä vaimoaan pahoinpitelisi.

Vierailija
79/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ämmä vain pelkkä pano. Kestä se :)

Vierailija
80/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ämmä vain pelkkä pano. Kestä se :)

Ja sinä pelkkä irtom*lkku, kun sitä haluat kaikille naisille niin auliisti tarjota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme