Totuus: joka ikinen nätti nainen tietää olevansa nätti
He saavat positiivista palautetta aina kun haluavat sitä.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on supernätti, mutta alkoi lukiossa seurustella miehen kanssa, joka nitisti häneltä itsetunnon kokonaan pois haukkumalla, mitätöimällä ja vähättelemällä. Tähän päälle väkivaltaisuus. 10 vuotta tuota jatkui, kun ei uskaltanut erota.
Ihastuin sitten tähän naiseen salilla. Juteltiin ensin vain muutamia lauseita ja moikkailtiin, kunnes viikkojen kuluessa hän sitten alkoi jutella enemmän. Kertoi olevansa onnettomassa suhteessa, josta ei ole ulospääsyä. Näinkin muutaman kerran tämän surkimuksen, joka tuli aina ritarillisesti hakemaan tyttöystävänsä salilta.
Eräänä päivänä sitten mittari meni punaiselle, kun huomasin hänellä mustan silmän, jota oli yritetty peittää meikillä. Hetken päästä tuttu auto kaartoi salin pihaan. Kävelin ulos, revin luuserin autosta pihalle ja heittelin pari kertaa salin pihalla. Siihen loppui heidän suhde.
Mutta tämän jälkeen kesti melkein kaksi vuotta, että sain nykyisen vaimoni uskomaan itseensä, uskomaan, ettei hän ole ruma lehmä, ja ymmärtämään, että hän voi olla onnellinen.
No joo, meni plörinäksi, mutta summa summarum, kaikki nätit naiset eivät pidä itseään nätteinä.
Kiva satu, muta miksi esität miestä palstalla?
Voihan tuo mieskin olla. Nykyään noita ämmämäisiä miehiä taitaa olla enemmän kuin koskaan ihmiskunnan historiassa.
Ap
Tajusin itse 16-vuotiaana olevani nätti. Elämä on kyllä opettanut sen, että nätillä naamalla pääsee elämässä tiettyyn pisteeseen asti, mutta kyllä kaikki lähtee omasta käytöksestä, kiinnostuksesta muihin, hyvistä käytöstavoista ja hymystä!!
Ei kukaan jaksa nättiä, mutta nalkuttavaa naista. Eikä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkö takia nätit naiset pumppaa itseensä täyteaineita, laittaa hiuslisäkkeitä ja laihduttaa ikuisesti, että tuntevat olevansa nättejä? Vai olisiko nyt toisin päin, että eivät ymmärrä olevansa?
Minä en ole ikinä pumpannut itseeni yhtään mitään aineita, en ole ikinä käyttänyt mitään tuuhennoksia tai pidennyksiä, en värjännyt kulmakarvoja enkä ripsiä enkä mitään.
Ja aina olen saanut kuulla kuinka kaunis ja wow ja kaikkea olen.
-miekkosnainen
Oletko sinä siis "joka ikinen nätti nainen"?
En. Mutta joka ikinen-alkuinen lause on bulls####, koska minä en ole sellainen. Enkä ole ainut laatuani luonnollisuuden vaalimisessa XD. Olen aina halunnut olla niin luonnollinen kuin mahdollista.
Öh, niiin..? Aloituksessahan sanotaan, että joka ikinen nätti nainen tietää olevansa nätti. Tuo edellinen kommentoija esitti tämän kumoavan argumentin, että moni nätti nainen silti pumppaa itseensä täytteitä. Ellet sinä väitä olevasi "joka ikinen nätti nainen", sinun kommenttisi ei liity yhtään mihinkään. Tuo edellinen kommentoija ei väittänytkään, että kaikki nätit naiset pumppaavat täytteitä. Mutta yksikin täytteitä pumppaava nätti nainen kumoaa otsikon väitteen, vaikka sinä sanoisit mitä.
Vierailija kirjoitti:
On niin typerä koko keskustelu, sinänsä toki mielenkiintoinen :)
Aihe olisi kyllä mielenkiintoinen, mutta keskustelu ei. Vain pitkä rivi kommentteja, joissa porukka kehuu tietävänsä, että ovat kauniita ja kehut ärsyttävät. Eikös tälle ilmiölle ollut joku nimikin, en nyt vain muista sitä.
Kuules kun se nätteys on katsojan silmässä.
Saman periaatteen mukaan sinunkin on aivan
turha kertoa olevasi komea. Sen kun päättävät
muut kuin sinä.
Paitsi jos elämäsi sisältö on seistä peilin edessä ihailemassa omaa lättyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tiedä. Monen kauniin naisen kanssa elämän varrella seurustellut, ja jokaisella ollut huono itsetunto ulkonäkönsä suhteen. Aina jokin vika mukamas. Milloin on jalat liian isot, milloin tissit ei yhtä hyvät kuin jollain toisella, liian lyhyt, liian pitkä etc...
Tietää. Kaikilla on jokin piirre itsessään, josta ei tykkää tai haluaisi parantaa, haluaisi erilaisen. Myös niillä kauniilla naisilla.
Eikö se jo kerro, että nainen pitää itseään noin yleisesti kauniina, jos hän viittaa ainoastaan siihen yhteen piirteeseen (haluaisin olla pitempi), josta ei pidä eikä koko ulkonäköönsä ("olen ruma")?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkö takia nätit naiset pumppaa itseensä täyteaineita, laittaa hiuslisäkkeitä ja laihduttaa ikuisesti, että tuntevat olevansa nättejä? Vai olisiko nyt toisin päin, että eivät ymmärrä olevansa?
Minä en ole ikinä pumpannut itseeni yhtään mitään aineita, en ole ikinä käyttänyt mitään tuuhennoksia tai pidennyksiä, en värjännyt kulmakarvoja enkä ripsiä enkä mitään.
-miekkosnainen
En. Mutta joka ikinen-alkuinen lause on bulls####, koska minä en ole sellainen. Enkä ole ainut laatuani luonnollisuuden vaalimisessa XD. Olen aina halunnut olla niin luonnollinen kuin mahdollista.
No okei, lause ei alkanut noilla sanoilla. Mutta sen pointti oli kuitenkin, että KAIKKI tekevät asiaa x.
Mitä sinä nyt selität? Aloittaja puhui joka ikisestä nätistä naisesta, mutta ei tuo, joka puhui täyteaineista ja hiuslisäkkeistä. Sehän hänen pointtinsa nimenomaan olikin, että aloittajan "joka ikinen nätti nainen" ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe olisi kyllä mielenkiintoinen, mutta keskustelu ei. Vain pitkä rivi kommentteja, joissa porukka kehuu tietävänsä, että ovat kauniita ja kehut ärsyttävät. Eikös tälle ilmiölle ollut joku nimikin, en nyt vain muista sitä.
Humble brag
Vierailija kirjoitti:
Tajusin itse 16-vuotiaana olevani nätti. Elämä on kyllä opettanut sen, että nätillä naamalla pääsee elämässä tiettyyn pisteeseen asti, mutta kyllä kaikki lähtee omasta käytöksestä, kiinnostuksesta muihin, hyvistä käytöstavoista ja hymystä!!
Ei kukaan jaksa nättiä, mutta nalkuttavaa naista. Eikä miestä.
Mistä sä tiedät, että "kaikki lähtee lässynlässyn...", jos kerran sinulla itselläsi on kokemusta ainoastaan nätin naisen elämästä? Ei sinulla ole mitään tietoa siitä miten rumaan suhtaudutaan vaikka kuinka irvistelisi (lue: hymyilisi).
Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt. Näin itseni rumana. Minulla oli huono itsetunto. Kehuja pidin joko seksinvonkaamisena (kaveripiirissäni oli yleisesti tiedossa, että jätkät sanoo ihan mitä tahansa lämmitelläkseen) tai kehujan omana huonona itsetuntonsa. Vertaa ala-asteen kuvis tunnit jossa kuului haukkua omaa työtä ja kehua maasta taivaisiin kaverin työtä.
Et ota sitten sitä mahdollisuutta lukuun, että et ole niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-miekkosnainen
No okei, lause ei alkanut noilla sanoilla. Mutta sen pointti oli kuitenkin, että KAIKKI tekevät asiaa x.
Mitä sinä nyt selität? Aloittaja puhui joka ikisestä nätistä naisesta, mutta ei tuo, joka puhui täyteaineista ja hiuslisäkkeistä. Sehän hänen pointtinsa nimenomaan olikin, että aloittajan "joka ikinen nätti nainen" ei pidä paikkaansa.
Ei tuo kumonnut väitettäni millään tavalla. Vahva mies tietää olevansa vahva, mutta treenaa silti ja yrittää olla vahvempi. Nätti nainen tietää olevansa nätti, mutta yrittää silti olla nätimpi.
Ap
Moni ihminen tietää, mutta ei usko. Kun ei ole omaa uskoa, niin harhaista on koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan jaksa nättiä, mutta nalkuttavaa naista. Eikä miestä.Mistä sä tiedät, että "kaikki lähtee lässynlässyn...", jos kerran sinulla itselläsi on kokemusta ainoastaan nätin naisen elämästä? Ei sinulla ole mitään tietoa siitä miten rumaan suhtaudutaan vaikka kuinka irvistelisi (lue: hymyilisi).
Ap
Tarkoituksena oli tuoda esille se, että ei pelkällä nätillä naamalla pärjää tässä elämässä. Ei kukaan jaksa katsoa nättiä naamaa, jos asenne on väärä.
Ulkonäöstä saa kiittää hyvää tuuria geenilotossa. Suomessa on pitkään ollut mentaliteettina se, että ulkonäöllä koreilu on turhaa ja kehut ylpistävät liikaa. Se yhdistettynä huonoon itsetuntoon selittää myös sitä, että muiden mielestä kaunis nainen/mies ei välttämättä itse miellä itseään hyvännäköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten selität, että niin monet nätit nuoret tytöt ja naiset ovat hajoamispisteessä, koska kokevat olevansa huonoja ja rumia.
Naiset ovat henkisesti lapsia ennen eläkeikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten selität, että niin monet nätit nuoret tytöt ja naiset ovat hajoamispisteessä, koska kokevat olevansa huonoja ja rumia.
Naiset ovat henkisesti lapsia ennen eläkeikää.
Miehet ne ovat lapsellisia ja kokevat oikeudekseen arvostella naisia, kauniitakin naisia. Jotkut oikein etsimällä etsivät pieniäkin vikoja, jotka eivät kokonaisuuteen vaikuta. Kyllä se valitettavasti laskee itsetuntoa ainakin ajoittain, osa miehistä tietää tämän. Olen tavannut tällaisia miehiä. Ensin yksi sanoi, että kiva kun olet uhkea ja myöhemmin, on ne isot rinnat tyhmät pallot. Ja sitten taas vaihtaa mieltään. Yksi kehuu hiuksia kauniiksi ja viljanvaaleiksi. Toinen ei tykkää luonnonvaaleista hiuksista, paremmat olisivat joko mustat, valkaistut tai voimakkaan punaiset. Joku kehuu silmiä kauniin sinisiksi ja toinen sanoo "kylmät silmät". Ja tätä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Samoin jokainen ruma (kuten minä) tiedän tasan tarkkaan olevani ruma. Olen siitä koko elämäni kuullut, mua on kohdeltu kuin pskaa, käytetty hyväksi, valehdeltu ja olen ollut koko surkean elämäni sinkkuna. En saa koskaan miehiltä huomiota paitsi kun haluavat kertapanon, sillon kyllä kehuvat, kun sitten saavat haluamansa, ghostaavat.
Mieti itsesäälissä kieriskelysi sijaan sitä, että jos olisit ruma mies, niin kukaan ei haluaisi sinua. Rumana naisena saat silti kokea läheisyyttä ja seksiä ja olla haluttu.
Niin, rumana naisena saat kokea, miten joku haluaa sinut rei´äksi yhdeksi iltaa.
Einstein teki ainutlaatuisen huomion.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on kyllä katsojan silmissä. Moni itseään kauniina pitävä on mun silmissä liian tyrkky ja laitettu. Ei iske. Tykkään iloisista tavallisen näköisistä naisista. Mielellään sellainen vähän pörröinen itsestään taipuva tukka.
Kauneus on tosiaan katsojan silmissä. Tarja Halonen voisi edelleen voittaa kauneuskisat, koska kauneus on katsojan silmissä. On täysin sattumaa, että sarasiepit voittavat kauneuskisat eivätkä tarjahaloset, koska kauneushan on katsojan silmissä.
Tietävät ja eivät tiedä. Harvoin ihmiset myöntävät tai tunnistavat etuoikeutettua asemaansa.
Monet tämänkin ketjun "kauniiden naisten" ongelmista ovat myös itselleni tuttuja, vaikka olenkin rumahko tavis. Eivät siis liity ulkonäköön, vaan joidenkin ihmisten huonoon itsetuntoon.
Tunnen kaksi todella kaunista ihmistä läheltä ja kyllä se maailma on heille todella erilainen kuin meille lopuille ja suurelta osin positiivisessa merkityksessä.
Välillä hymähdyttää ja toisinaan ärysyttääkin supermallien julkiset itsetuntotilitykset, eivät siksi etteivätkö ne olisi heille totta- mutta se kokemus koskee vain harvoja. Me kaikki emme ole lapsesta asti kehuja saaneita malleja, eikä kokemus ulkonäöstämme ole vain itsetunnosta kiinni "kaikki eivät olenä kauniita" osa meistä on rumia ja se on ok.
Rumien ja tavisten näkökulmasta meitä ei ole näteille edes olemassa kuin korkeintaan hyväntekeväisyysohteina.
Kauniit kuten kaikki muutkin vertaavat itseään toisiin kauniisin ja nätteihin, eivät ihmisiin yleensä.