Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt, mitä tyttöjen isä on mennyt tekemään

Vierailija
01.06.2023 |

Tytöt ovat olleet isällään jonkun aikaa. Näin lapsiani tänään, ja heiltä kummaltakin on nyrhäisty hiukset ihan lyhyeksi.
Isommalla tytöllä oli upeat pitkät ja paksut hiukset, ja nyt ne ulottu juuri ja juuri korville.
Tytöt ovat tarkoituksella halunneet kasvattaa hiuksiaan ja tämä vanhempi rakasti pitkiä hiuksiaan.

Uskon että heiltä leikattiin hiukset kun isänsä luona oli sähköt katkottu maksamattomien laskujen takia, ja sinne ei tullut lämmintä vettä. Isänsä ei suostunut antamaan tyttöjä mun luo.
Tiedän että hiukset kasvavat, mutta koska olen varma, että tytöt eivät ole itse halunneet leikata hiuksiaan, se on tehty vain isänsä itsekkyyden takia.

Ja minusta oli ihana tehdä kauniita kampauksia tytöille, nyt en sitäkään voi tehdä pitkään aikaan...itken..

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pienenee vesilasku, kun ei tarvitse pestä pitkiä hiuksia. Lapset suoriutuu suihkusta nopeammin. Onkohan silti provo? Miksi sulle kostaisi, jos on sähköt poikki?

Vierailija
2/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näytä tunteita tuosta lapsille vaan kehu koska ei niitä hiuksia saa nyt takaisin hetkeen. Tärkeintä on että lapsella on hyvä olo. Eli lasten kuullen ei saa arvostella.

Toivottavasti saatte asiat kuntoon. Tsemiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset sanoneet että teki tämän vasten lasten tahtoa.Se on pahoinpitelyä ja pitää tehdä poliisi ilmoitus. 

Vierailija
4/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella outo syy leikata tukkaa.

Vierailija
5/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä näytä tunteita tuosta lapsille vaan kehu koska ei niitä hiuksia saa nyt takaisin hetkeen. Tärkeintä on että lapsella on hyvä olo. Eli lasten kuullen ei saa arvostella.

En tietenkään sano tytöille mitään negatiivista, koska uskon, että heitä harmittaa muutenkin. Yksin suren...ap

Vierailija
6/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaveri lapsena jolla oli ihanat paksut pitkät hiukset ylsivät alaselkää asti, yks päivä oli leikannut omasta tahdostaan lyhyeksi. Joten sinun olettamuksesi on että isä on näin halunnut, etkä ilmeisesti vaivautunut kysymään lapsilta halusivatko leikata vai ei.

Vierailija
7/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä suomalainen?

Vierailija
8/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä lapset itse sanovat asiasta?

Vierailija
9/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapset sanoneet että teki tämän vasten lasten tahtoa.Se on pahoinpitelyä ja pitää tehdä poliisi ilmoitus. 

En ole pystynyt vielä tarkemmin puhumaan tästä tyttöjen kanssa. Isänsä on tosiaan pitänyt tytöt väkisin itsellään, vaikka häntä on lasukin kehottanut antamaan tytöt mulle. Meillä on oikeudenkäynti toivottavasti pian tulossa, olen miettinyt otanko tämän puheeksi siellä...Ap

Vierailija
10/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Isä ei ole tasapainossa jotenkin? Alkoholi vai luonnehäiriö? Voisiko lapset saada sinun luo kokonaan. Sähkötön paikka ei ole ok lapsille myös. Isä käyttää henkistä väkivaltaa ja alistaa tytöt? Kontrolloi. Hiusasia ei kuulu isälle, nyt on poikahiukset heillä. Kauheaa. Pyydä sukusi avuksi ja hoitakaa asiat niin ettei lasten tarvitse kärsiä enää "isästään" ja tämän tempauksista. Ikuinen trauma lapsilla noista.

Vierailija
11/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään sano tytöille mitään negatiivista, koska uskon, että heitä harmittaa muutenkin. Yksin suren...ap

Jos lapsia harmittaisi niin se kyllä näkyisi ja kuuluisi. Jos ehdottomasti eivät olisi halunneet lyhyttä tukkaa niin aivan varmasti reagoisivat.

Vierailija
12/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isä suomalainen?

On

Vierailija
13/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pystynyt vielä tarkemmin puhumaan tästä tyttöjen kanssa. Isänsä on tosiaan pitänyt tytöt väkisin itsellään, vaikka häntä on lasukin kehottanut antamaan tytöt mulle. Meillä on oikeudenkäynti toivottavasti pian tulossa, olen miettinyt otanko tämän puheeksi siellä...Ap

Ota asiat puheeksi. Ja yrittäkää pelastaa lapset turvaan!

Vierailija
14/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä nyt olisin huolissani siitä että miten isä ei ole suostunut luovuttamaan lapsia takaisin sulle ja ne lapset nyt on siellä sähköttömässä kämpässä!!

Vierailija
15/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten kysynyt heitlä kuka leikkasi ne ennenkuin avauduit tänne

Vierailija
16/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pikkutytöt haluavat pitkät hiukset, joten tuo mitä isä on mennyt tekemään on pahoinpitelyä

Vierailija
17/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsia harmittaisi niin se kyllä näkyisi ja kuuluisi. Jos ehdottomasti eivät olisi halunneet lyhyttä tukkaa niin aivan varmasti reagoisivat.

He taitavat vähän pelätä isäänsä. Eivät uskaltaisi varmastikaan sanoa mielipidettään...Olin heidän kevätjuhlassa, ja isänsäkin oli siellä. Nuorempi tytöistä yritti piiloutua tuolissaan, kun kävin halaamassa, hän pelkäs, että isä suuttuu kun näkee minut ..ap

Vierailija
18/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saatte asianne kuntoon nopeasti tyttöjen takia. Kärsivät kovasti.

Vierailija
19/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mä nyt olisin huolissani siitä että miten isä ei ole suostunut luovuttamaan lapsia takaisin sulle ja ne lapset nyt on siellä sähköttömässä kämpässä!!

Hän tekee kiusaa..Siksi odotan että oikeudenkäynti olisi mahd.pian. Hän rikkoo vuoroviikko sopimusta, väittää ettei sellaista ole, vaikka se sopimus on jo oikeuteenkin lähetetty...Tyttöjen takia olen hillinnyt itseni. Mutta he haluavat tulla luokseni, kun puhuin heidän kanssaan. ap

Vierailija
20/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tekin uskotte 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan