Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut on niin naisellisia pienestä pitäen?

Vierailija
26.08.2020 |

Joidenkin tyttöjen käytös on pienestä asti niin äärinaisellista, että sen täytyy olla jotenkin koodattu heihin. Muhun ei oo koodattu minkäänlaista naisellisuutta enkä ajattele kauan mistään luontaisesti kuten naiset yleensä. Auttaisiko tähän joku estrogeenilisä?..

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni mieltää ton naisellisuuden vaatteisiin. Kuka tahansa voi ostaa naiselliset vaatteet. Esim ite puhun sisäsyntysestä naisellisesti luonteesta. 😁

Vierailija
42/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleltä tuli joku dokkari aiheesta muutamia kuukausia sitten.

Siinä kerrottiin että mitä enemmän naisella on testosteroinia kehossa niin sitä enemmän hän kiinnostuu miehisistä asioista, eli toisin sanoen ne naiset toteutti enemmän miehen roolia kuin naisen roolia kenellä oli korkeat testosteroinitasot.

Miehillä taas testosteroinitasot laski esimerkiksi silloin kun hän hoiti lasta.

Ympäristö sääteli testosteroininmäärä todella paljon.

Saksalainen tutkimusryhmä tutki tätä aihetta.

Väittäisin siis että testosteroinin määrä elimistössä vaikuttaa siihen kasvaako naisesta tyttömäinen vai poikamainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vähän kuin Petteri Orpo?

Vierailija
44/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä luontaisella naisellisuudella tee yhtikäs mitään jos on ruma. Parhaiten nykymaailmassa pärjää, jos on reipas poikatyttö mutta on saanut ulkonäön suhteen hyvät geenit.

Totta joka sana. Olen hellä, huolehtivainen ja rauhallinen. Mutta ruma. Jotkut sanovat etten ole ulkomuotoani vuoksi nainen.... jotkut uskovat minun olevan naisiin päin vaikka olen hetero. Vaatetuksella jne. voi auttaa jonkin verran, mutta toisille olen vain kuin iso trans-olento, joka on syntyjään nainen ja haluaa olla myös nainen....

Vierailija
45/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että käyttäytymismalli on matkittu vanhemmalta, isosiskolta tai muulta läheiseltä.

Minä en ole erityisen naisellinen, ulkonäkö ei voisi vähempää kiinnostaa ja moni kiinnostuksenkohdekin aika miehekäs. Ei ole muitakaan läheisiä naisia, jotka olisivat yltiönaisellisia. Ja silti ainoa tyttäreni on ainakin nyt kouluikään tullessa tuijottelee itseään peilistä, haluaa hienoja vaatteita ja meikkejä, haaveilee hevosista ja valittaa minulle kun en pukeudu kauniisti ja on niin vaaleanpunaista ja glitteriä tihkuvan tyttömäinen kuin voi olla. Eli ei ole ainakaan kotoa tai läheisiltä mallia saanut. Jostain lasten videoista ja kirjoista on tuon bongannut, mutta pitää siinä olla jotain geneettistäkin, koska itse en koskaan esim. barbeista innostunut, vaikka niitä tyrkytettiin. 

Uskon, että ainakin osin tuo liittyy visuaaliseen lahjakkuuteen: Mulla on muutama sukulainen, jotka ovat visuaalisesti lahjakkaita (näistä toinen mies), jotka ovat pienestä lähtien olleet hyvin kiinnostuneita esim. vaatteistaan ja sisustuksesta. Ja heillä on näille myös silmää.

Vierailija
46/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseus ja mieheys sukupuoina ovat aivan eri asioita kuin naisellisuus ja miehekkyys ominaisuuksina.

Vierailija
47/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi olla mikään hyvin feminiini nainen. Viihdyn tällaisena vähän äijämäisenä tyyppinä. Aina voi laittautua naisellisesti. Sillä pääsee hyvin pälkähästä, heh heh 😃

Vierailija
48/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin poikatyttö lapsena enkä nuorenakaan välittänyt vaatteista tai tyylistä. Kasvoin naiselliseksi vasta kolmekymppisenä ja aloin käyttämään naisellisia vaatteita.

Eli naisellisuus tarkoittaa sinulle vaatteita ja ulkonäköä.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kait tässä ketjussa on jonkinlainen yhteinen käsitys siitä, millainen on naisellinen nainen? Koko aloitushan lähtee tämän ympäriltä.

Aloituksessa ei puhuta ulkonäöstä ja vaatteista yhtään mitään.

Vierailija
49/50 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ap tarkotin ehkä ennen kaikkea käytöstä ja eleitä. Itse olen siis nyt jo 40 nainen mutta olen aina ollut jotenkin naiseksi "romuluinen" tai jotain. Jo nuorena tyttönä kiinnitin huomiota joihinkin kouluni tyttöihin jotka olivat luonto ja niin ääri naisellisia Mikä näkyi muun muassa kävelytyylissä, eleissä ja koko olemuksessa. Myöskin äärimmäisen myönteisenä suhtautumisena omaan sukupuoleen ja siinä että murrosikä oli heille ilon ja ylpeyden aihe. No, ennen kaikkea rintojen kasvu selvästi. Niitä haluttiin korostaa ja tuoda esille. Itselleni rintojen kasvu oli äärimmäisen hämmentävää ja vastenmielistä. jotenkin olen aina kadehtinut tällaisia tyttöjä joille oma sukupuoli on niin suuri ilon ja ylpeyden aihe. Toki siihen usein tuntuu liittyvän myös kohtalainen ulkonäkö mutta en tiedä onko se välttämättömyys.

Vierailija
50/50 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*siis luontojaan niin äärinaisellisia jne.

Se näyttää vaan siltä että he ovat syntyneet sellaisina, heidät on luotu sellaisiksi, se on kirjoitettu heidän geeneihinsä. en itse ollenkaan osaa edes tarkoituksella tuottaa sellaista tyttömäisyyttä/naisellisuutta. Kiinnostaisi tietää voiko tässä hormonit auttaa... Ehkä ihan uteliaisuudesta tuskin ryhtyisin niitä kuitenkaan syömään