Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti ihmisiä, jotka eivät käy koskaa ravintolassa syömässä tai juomassa?

Vierailija
17.03.2025 |

?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko beekoo?

Vierailija
2/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hep, täällä! Voishan käydä, mut eipä oo tullut lähdettyä, ja toisaalta oon niin lumihiutale, että mua ahdistaa julkiset syömispaikat, sori!

Vierailija
4/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
5/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen vuotta 2010. Nykyään homma on yksinkertaisesti liian kallista eikä enää pilluakaan irtoa samalla tavalla kuin parikymppisenä. Baarikulttuuri on muuttunut ja hinnat on nousseet älyttömästi.

M40

Vierailija
6/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen vielä menee, mutta tässä maassa viinipullo perusviiniä kun maksaa jo sen 50€ niin adjö.Gintonic siihen alkuun niin se on 14€ per lasi. En mitään järkeä noissa hinnoissa. Syön sen ylikalliin 32€ perusannoksen ja juon vettä.

Vierailija
7/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko Hesburger ja paikallinen räkälä?

Vierailija
8/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Suomessa on täyttä roskaa, myös ne ravintolat.

Matkustellaan paljon,  eikä suomalaiset ravintolat kiinnosta yhtään.

Vierailija
9/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti vaikka kuinka paljon. Pitsapullerot tilaa suomipitsaa kotiinsa tai leipovat jättipellillisiä kymmenen sentin täytteellä kotona jotta sohvalla röhnöttäen on jotain naposteltavaa iltapalaksi. Mäkkäri ja hese korvaavat hyvin jonkun ravintolaruoan. Saa ahmia niinku itte tykkää. 

Vierailija
10/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En käy lähes koskaan noilla ryöstöhinnoilla ja laadulla. Varsinkin viinien hinnat ovat loukkaus asiakkaita kohtaan.

Vierailija
11/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti ihmisiä joilla ei ole käteistä ostaa uutta autoa jos siltä tuntuu.

Vierailija
12/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kuin töissä ja sitten makoilen sohvalla kaikki vapaa-aika. Muuta elämää ei ole.

Vierailija
13/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinpaikkakunnan ravintolassa olen syönyt illalla viimeksi 1990-luvun alussa.

Vierailija
14/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ennen vuotta 2010. Nykyään homma on yksinkertaisesti liian kallista eikä enää pilluakaan irtoa samalla tavalla kuin parikymppisenä. Baarikulttuuri on muuttunut ja hinnat on nousseet älyttömästi.

M40

Tai sitten sinä vaan yksinkertaisesti kasvoit ulos siitä ajanvietteestä, eikä sen kummempaa.

Vierailija
15/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööh, kun rahat ei riitä niin en käy.

Vierailija
16/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuli käytyä bailaamassa, mutta ei kyllä nykyään. Kaveriporukat hajaantuneet ja aika ajoi ohi.

Syömässä en kyllä käy. Turha maksaa huonosta ruoasta ja hitaasta palvelusta, kun kotona osaa neljän Michelin-tähden arvoista sapuskaa itse tehtyä.

Laiskat ja lahjattomat niitä ravintoloita harrastaa, äidin passaamiseen tottuneet pullapossut möhömahat.

Vierailija
17/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on.Mekin käytiin vielä jokunen vuosi sitten.Ei enään ja lapsetkin eivät käy muuta kuin meillä syömässä kun teen herkut heille itse.Eihän joka päivä tarvitse ravintola ruokaa syödä voi tehdä itse ja päästä halvemmalla kotiruuassa.Kaikki eivät ole uusavuttomia.

Vierailija
18/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. En käy lähes koskaan noilla ryöstöhinnoilla ja laadulla. Varsinkin viinien hinnat ovat loukkaus asiakkaita kohtaan.

Ja jotkut nerot vielä maksaa tippejä niille 🤮

Vierailija
19/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On , he ovat KÖYHIÄ!

Vierailija
20/70 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ruoka budjetti on 4 euroa per päivä. SIllä ehkä saa yhden siiderin/oluen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän