Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2234)

Vierailija
21/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Always Look on the Bright Side of Life.

Jos kärsii ummetusta ja maailma on musta, pitkä pieru elämälle helpottaa. Ja elämä olla voi valoisampaa.

Vierailija
22/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloituksen hahmo: tapettu kalastaja-murhaaja Tiedän mitä teit viime kesänä elokuvasta. ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ärsyttävistä naapureista! Oma naapurini tulee luokseni milloin sattuu, kun haluaisin kastella kasvimaatani. Ei välitä itse hankkia herkkujaan, tulee vain valmiiseen pöytään ja syö kaiken hunajan. Kerrankin söi niin paljon, ettei päässyt ovesta ulos. Käyttääkö hän minua hyväksi? Olenko läheisriippuvainen?

Vierailija
24/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.

Niisku-Neiti?

No shit Sherlock, mutta väärin meni. Kokeileppa uudestaan tai puren sinua.

Myy

Vierailija
25/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n hahmo on Batman?

Vierailija
26/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ärsyttävistä naapureista! Oma naapurini tulee luokseni milloin sattuu, kun haluaisin kastella kasvimaatani. Ei välitä itse hankkia herkkujaan, tulee vain valmiiseen pöytään ja syö kaiken hunajan. Kerrankin söi niin paljon, ettei päässyt ovesta ulos. Käyttääkö hän minua hyväksi? Olenko läheisriippuvainen?

Kani?

Vierailija
27/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaautha likhaisten varrphaiteni, minullha on limhaisia etanoita varmpaaen välhissä.

Vierailija
28/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[ ... ... ... ]

South Parkin Kenny?

Entäs tämä: Miten laihtua nopeasti 20 kiloa? Tein uudenvuodenlupauksen, että ensi vuonna olen parisuhteessa komeaan rikkaaseen mieheen joka ei ole juoppo, idiootti tai perverssi. Lopetan myös tupakan polton sekä juomisen. (Paitsi huomenna menen kaverini Shazzerin kanssa drinksuille haukkumaan yhteisen tuttumme Magdan puolison idiootti-Jeremyn.)

Aion kirjata edistymiseni päiväkirjaani.

Vierailija
29/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York! Siellä kadut on puhtaasta juustosta. Jokainen hiiri viihtyy ja elää unelmaansa ilma että tarvitsee pelätä vainoa ja kissoja. Tulkaa siis kaikki hiiretja lähtekäämme kohti suurta Amerikkaa!

Vierailija
30/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Always Look on the Bright Side of Life.

Jos kärsii ummetusta ja maailma on musta, pitkä pieru elämälle helpottaa. Ja elämä olla voi valoisampaa.

Brian Life of Brianista!

Vierailija
31/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia koneeseen kohdistuvasta syrjinnästä?

Olen aika primitiivisesti rakennettu. Lähdin kaupunkiin ja jouduin useisiin kiusallisiin tilanteisiin ihmisten julmuuden takia. Mm öljynostoyritykseni johti konfliktiin.

Onko tämä ihan normaalia ja hyväksyttävää ihmisten mielestä?? Mistä voisin löytää paikan, jossa minua ei syrjitä? :'(

Vierailija
32/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tänään unelmieni prinssin! Se oli kuin unta enkä voi koskaa unohtaa sitä. Tahdon heti naimisiin!

Vierailija
33/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalle Puh?

Vierailija
34/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[ ... ... ... ]

South Parkin Kenny?

Entäs tämä: Miten laihtua nopeasti 20 kiloa? Tein uudenvuodenlupauksen, että ensi vuonna olen parisuhteessa komeaan rikkaaseen mieheen joka ei ole juoppo, idiootti tai perverssi. Lopetan myös tupakan polton sekä juomisen. (Paitsi huomenna menen kaverini Shazzerin kanssa drinksuille haukkumaan yhteisen tuttumme Magdan puolison idiootti-Jeremyn.)

Aion kirjata edistymiseni päiväkirjaani.

Bridget Jones

Vierailija
35/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tänään unelmieni prinssin! Se oli kuin unta enkä voi koskaa unohtaa sitä. Tahdon heti naimisiin!

Tapahtuisipa minulle myös näin.

Vierailija
36/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New York! Siellä kadut on puhtaasta juustosta. Jokainen hiiri viihtyy ja elää unelmaansa ilma että tarvitsee pelätä vainoa ja kissoja. Tulkaa siis kaikki hiiretja lähtekäämme kohti suurta Amerikkaa!

Olisiko Basil-hiiri? Siis Basil Mestarietsivä.

Vierailija
37/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kani?

Joo tämä oli Kani ja Nalle Puh. Puolen hehtaarin metsän asukeista saisi muistakin hyviä aloituksia, koska kaikki ovat yhteen luonteenpiirteeseen pelkistettyjä, joten minkä tahansa kahden hahmon välille voi keksiä konfliktin, jota palstalla puitaisiin. -ap

Vierailija
38/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tzick tzick tzick glb. Tzick tzick.

Hjallis Harkimo.

Vierailija
39/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaautha likhaisten varrphaiteni, minullha on limhaisia etanoita varmpaaen välhissä.

Rölli.

Vierailija
40/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisabet Tuura myöh Turhapuro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän