Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2234)
Ap:n aloituksen hahmo: tapettu kalastaja-murhaaja Tiedän mitä teit viime kesänä elokuvasta. ?
Kertokaa ärsyttävistä naapureista! Oma naapurini tulee luokseni milloin sattuu, kun haluaisin kastella kasvimaatani. Ei välitä itse hankkia herkkujaan, tulee vain valmiiseen pöytään ja syö kaiken hunajan. Kerrankin söi niin paljon, ettei päässyt ovesta ulos. Käyttääkö hän minua hyväksi? Olenko läheisriippuvainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.
Niisku-Neiti?
No shit Sherlock, mutta väärin meni. Kokeileppa uudestaan tai puren sinua.
Myy
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ärsyttävistä naapureista! Oma naapurini tulee luokseni milloin sattuu, kun haluaisin kastella kasvimaatani. Ei välitä itse hankkia herkkujaan, tulee vain valmiiseen pöytään ja syö kaiken hunajan. Kerrankin söi niin paljon, ettei päässyt ovesta ulos. Käyttääkö hän minua hyväksi? Olenko läheisriippuvainen?
Kani?
Kaautha likhaisten varrphaiteni, minullha on limhaisia etanoita varmpaaen välhissä.
Vierailija kirjoitti:
[ ... ... ... ]
South Parkin Kenny?
Entäs tämä: Miten laihtua nopeasti 20 kiloa? Tein uudenvuodenlupauksen, että ensi vuonna olen parisuhteessa komeaan rikkaaseen mieheen joka ei ole juoppo, idiootti tai perverssi. Lopetan myös tupakan polton sekä juomisen. (Paitsi huomenna menen kaverini Shazzerin kanssa drinksuille haukkumaan yhteisen tuttumme Magdan puolison idiootti-Jeremyn.)
Aion kirjata edistymiseni päiväkirjaani.
New York! Siellä kadut on puhtaasta juustosta. Jokainen hiiri viihtyy ja elää unelmaansa ilma että tarvitsee pelätä vainoa ja kissoja. Tulkaa siis kaikki hiiretja lähtekäämme kohti suurta Amerikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Always Look on the Bright Side of Life.
Jos kärsii ummetusta ja maailma on musta, pitkä pieru elämälle helpottaa. Ja elämä olla voi valoisampaa.
Brian Life of Brianista!
Kokemuksia koneeseen kohdistuvasta syrjinnästä?
Olen aika primitiivisesti rakennettu. Lähdin kaupunkiin ja jouduin useisiin kiusallisiin tilanteisiin ihmisten julmuuden takia. Mm öljynostoyritykseni johti konfliktiin.
Onko tämä ihan normaalia ja hyväksyttävää ihmisten mielestä?? Mistä voisin löytää paikan, jossa minua ei syrjitä? :'(
Tapasin tänään unelmieni prinssin! Se oli kuin unta enkä voi koskaa unohtaa sitä. Tahdon heti naimisiin!
Vierailija kirjoitti:
Nalle Puh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[ ... ... ... ]
South Parkin Kenny?
Entäs tämä: Miten laihtua nopeasti 20 kiloa? Tein uudenvuodenlupauksen, että ensi vuonna olen parisuhteessa komeaan rikkaaseen mieheen joka ei ole juoppo, idiootti tai perverssi. Lopetan myös tupakan polton sekä juomisen. (Paitsi huomenna menen kaverini Shazzerin kanssa drinksuille haukkumaan yhteisen tuttumme Magdan puolison idiootti-Jeremyn.)
Aion kirjata edistymiseni päiväkirjaani.
Bridget Jones
Vierailija kirjoitti:
Tapasin tänään unelmieni prinssin! Se oli kuin unta enkä voi koskaa unohtaa sitä. Tahdon heti naimisiin!
Tapahtuisipa minulle myös näin.
Vierailija kirjoitti:
New York! Siellä kadut on puhtaasta juustosta. Jokainen hiiri viihtyy ja elää unelmaansa ilma että tarvitsee pelätä vainoa ja kissoja. Tulkaa siis kaikki hiiretja lähtekäämme kohti suurta Amerikkaa!
Olisiko Basil-hiiri? Siis Basil Mestarietsivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kani?
Joo tämä oli Kani ja Nalle Puh. Puolen hehtaarin metsän asukeista saisi muistakin hyviä aloituksia, koska kaikki ovat yhteen luonteenpiirteeseen pelkistettyjä, joten minkä tahansa kahden hahmon välille voi keksiä konfliktin, jota palstalla puitaisiin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Tzick tzick tzick glb. Tzick tzick.
Hjallis Harkimo.
Vierailija kirjoitti:
Kaautha likhaisten varrphaiteni, minullha on limhaisia etanoita varmpaaen välhissä.
Rölli.
Vierailija kirjoitti:
Elisabet Tuura myöh Turhapuro.
Always Look on the Bright Side of Life.
Jos kärsii ummetusta ja maailma on musta, pitkä pieru elämälle helpottaa. Ja elämä olla voi valoisampaa.