Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko täällä niitä 5/2 dieetin aloittaneita?

Vierailija
09.09.2013 |

Mulla tänään eka paastopäivä, ja huh, kun nälättää. 300cal on jo pistelty poskee :(

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, onko lisää pätkäpaastoilijoita?

Vierailija
22/47 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Nyt vk 4 menossa. Tarkka paino ei nyt tiedossa mutta noin 2kg oli viikko 3 jälkeen saldo. Housut lököttää joten kaipa se takamus pienenee.

Mäkin vedän puolivuorokausisysteemillä. Eli aloitan lounaan jälkeen klo 12 ja normiruokaan palaan seuraavana päivänä päivällisellevklo 16. Sitä 36 tuntia ei tule mutta tää onnistuu. Parina päivänä kokeilen normisysteemiä mutta olo oli kurja. Ehkä myöhemmin kokeilen vielä. Mut nyt mennään näin kun tää tuntuu toimivan.

Mä syön salaatteja hapankorppua kasviksia ja kinkkuleikkelettä. Pikavälipalantarpeeseen tuntuu että lämmin vie nälän- kuppikeitto 90kcal on sellanen hätävara joka kulkee helposti mukana. Kasviksien syönti on lisääntynyt selvästi.

Mun ongelma on ollut liian isot annoskoot aina. Nyt tuntuu että vatsalaukku on pienentynyt. Enjaksa vetää enää jättiannoksia kotiruokaa. Olin joskus kiloklubissa mut en jaksanut sitä jatkuvaa ruokien kirjaamista miettimistä. Kuten joku sanoi että pätkiksessä hyvä kun 2 päivää vaan tarttee pysyä kartalla syömisissä. Tosin mulla ovat ne 5 päivää muuttuneet aiempaa terveellisemmiksi syömisten suhteen- tuntuu että paastopäivien kadvispainotteisuus jää päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hurahtavat ohimeneviin muotidieetteihin, siitä vaan. Oikeat asiat pysyy japarenee, niinkuin VHH, ei tarvii sekoilla ruoan kanssa. Ei muuta jatkakaa spedet.

Vierailija
24/47 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia!

Vierailija
25/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee paastoilijat? Mulla 3. viikko menossa. Paastopäivät on muuttuneet helpommiksi koko ajan. Paino pudonnut puolisen kiloa, yksi matka ja sen herkuttelut toi vähän takapakkia.

Vierailija
26/47 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelenpäs tätä nyt sitten yksikseni. Tänään on toinen paastopäivä, ruokavalion olen suunnitellut aika samanlaiseksi kuin maanantainakin:

Aamu: kahvia, tilkka maitoa

Lounas: tomaattimurskaa 200 g, raejuustoa 1 dl, tomaatti

Välipala ennen treeniä: Ehrmann maustamaton rahkajogurtti puoli purkkia, banaani

Ilta: kaurapuuroa, pieni voisilmä, tilkka maitoa

Onko muita? T: 3

Vierailija
27/47 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap,

miksi sä syöt lounaaksi tomaattimurskaa ja tomaatin? Ja vielä raejuustoa mukana? Eli minkälaisen annoksen sä noista valmistat? Noi rahkat ja puurot ymmärrän, vaikka blondi oonkin...

Pakko sitä kai on kohta itekin jollekin dietille alkaa, kun ei kesäkilot hupene. Ehkä juuri tälle 5/2 dietille.

Vierailija
28/47 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, joka syön tomaattimurskaa, en ole tämän ketjun AP. Mutta kuitenkin, pilkon tomaatin murskan sekaan ja lämmitän mikrossa. Se on vähän kuin tomaattikeittoa. Sitten sekoitan raejuuston siihen. T: nro 3

Vierailija
29/47 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vastailee, täällä myös tänään toinen paastopäivä.

Aamulla kahvia

Varhainen lounas kaurapuuro mansikkasurvoksella 180cal

Välipala 3,5 dl pussikanakeittoa 90cal

Illemmalla vielä varmaan esim 2 munaa.

Eilinen päivä kahden paastopäivän välissä meni ehkä vähän syömiseksi, en kylläkään paljoa normaalia enemmän syönyt ja kävin spinnissä kuitenkin. Mutta paastopäivän jälkeisen päivän syömisiin mun pitää kyllä kiinnittää huomiota.

Vierailija
30/47 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma en ymmarra, miksi tossa ei ole enemman vihanneksia? Luulen, etta ne puoli kiloa kasviksia mahtuis helposti tohon kalorimaaraan, ja sais syoda maarallisesti enemman.

Vierailija
31/47 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsun! Parin viikon päästä olis tarkotuksena alottaa vauvakilojen karistaminen, nyt on ylppäri kirjotukset ja niistä ei selvii ilman suklaata ;) :P Joten sitte kirjotusten jälkeen. Kiva lukee esimerkkejä paastopäivien aterioista, laittakaa lisää :) Vettä varmaan pitää kovasti juoda? Olikos siinä vielä joku semmonen että mah. protskupitoista pitäs olla paastopäivinä ruuan? 

Vierailija
32/47 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä toka viikko menossa ja ihan hyvältä tuntuu. Paastopäivänä aamupala vasta 11 maissa: purkki rahkaa, vähän marjoja ja keitetty kananmuna. Päivällinen joskus kahdeksan aikaan illalla: 100g kanafilettä, salaattia, kurkkua, tomaattia ja keitetty kananmuna. Päivän aikana runsaasti vettä ja vihreää teetä ilman sokeria. Yritän käydä salilla tai jumpassa paastopäivänä ihan siksi, että olisi tekemistä eikä tule mietittyä koko ajan ruokaa. Jumpatessa ei myöskään tunne nälkää kun keskittyy tekemiseen ja tyhjällä mahalla on kevyt liikkua.

Vierailija
33/47 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa viiskakkosta takana ja uskomatonta mutta:

TASAN PUOLI KILOA katoaa painoa viikossa. Tosi jännä kyllä, että se noin tarkkaan meneekin!

Ihanaa:)

Vierailija
34/47 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuis panee?

Vierailija
35/47 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa pidin paastoa ja eipä pahemmin paino laskenut. Entä muilla?

Vierailija
36/47 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun painoni ei ole pudonnut. KOlmen viikon jlkeen tuli kolme taukoviikkoa reissujen, juhlien yms vuoksi, nyt taas pari menty. Samassa junnaa, syön tai en :(  Todennäköisesti kroppa nappaa kalorit takaisin seuraavana päivänä, vaikka syönkin hyvin kohtuullisesti. SInänsä harmi, koska pystyisin tätä kyllä, vaikka nälkä ja päänsärky onkin. 

Vierailija
37/47 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen viikko menossa, paastopäivä tänään. Söin lounaaksi rahkasmoothien. Nyt tuntuu vaikeammalta kuin viime viikko. Painokaan ei ole pudonnut yhtään.

Vierailija
38/47 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa neljäs viikko ja hyvin toimii! Voin todella hyvin ja paino on pudonnut 2,5-3 kg. Kilo vielä, max 2 ja sitten olen tavoitteessani. En ole ennen laihduttanut, mutta tämä on yllättänyt helppoudellaan. Ei ole nälkä, vointi on loistava ja paino putoaa. 

Tausta: esikoisen vauva-ajan pitkät vaunulenkit ovat vaihtuneet puistoissa seisomiseen ja päiväuniajan pullakahveihin. Väsymys näkyy myös iltaherkutteluna ja varsinaisen urheilun vähyytenä. Liikun kyllä paljon, pyöräilen noin 40-50 km viikossa, kävelen noin 25-30 km viikossa ja leikin lasten kanssa ja punnerran ja venyttelen kotona, mutta silti. Rankkaa liikuntaa en vain 3 pienen kanssa jaksa. Lopputulos: koko 34-36 on nyt 36-38 ja painoa on 55 kg sijasta 59-60 kg. Pituutta 164 eli ihan normaali olen edelleen, mutta haluan puuttua asiaan ennen kuin tilanne on ratkaisevasti huonompi... 

Nyt ollaan siis kolmen viikon jälkeen lukemissa 57 kg ja vanhat farkut ei enää purista. Paastopäivinä olen syönyt seuraavasti: 

Aamulla 

mustaa kahvia

0,5 litraa vettä

2 pientä hapankorppua ja ripaus tuorejuustoa

kiivi

tomaatti

(n. 130 kcal)

Lounaalla: 

0,5 litraa vettä

300 g wokkivihanneksia

1 kananmuna

--> maustan vihannekset chilirouheella ja limetillä, wokkaan ne ja heitän lopuksi munan joukkoon. On  hyvää, lämmintä ja täyttävää. kaloreita 150. 

Iltapäiväkahvit 

mustaa kahvia

2 riisikakkua, päällä pätkä lusikallinen mangososetta purkista

n. 70 kcal

Päivällinen

tomaatti

sipuli

porkkana

50 g kesäkurpitsaa

valkosipulinkynsi

100 g paseerattua tomaattia

sitruunamehua

100 g annospala pakasteseitä

(kuullotan kasvikset ja haudutan kannen alla tomaattimehussa ja sitruunassa, lopuksi heitän kalan joukkoon vartiksi kypsymään. Mausteeksi taas chiliouhetta, pari basilikanlehteä, vähän merisuolaa)

150 kcal

Illalla

100 g maitorahkaa

1 dl kevyttä marjakeittoa

100 g kohmeisia marjoja smoothiena

usein vielä pätkä kurkkua, pari kirsikkatomaattia ja pari miniporkkaanaa 

n. 150 kcal

Kaloreita tulee yhteensä noin 650 mutta toimii minulle -- olen siis aika aktiivinen ja imetän vielä puolitoistavuotiasta kolmostani pari kertaa vuorokaudessa. Tosin yritän kovasti pyristellä tästä irti, mutta lapsi on tosi sinnikäs ja minä laiska -- nukun mieluummin yöt kuin riitelen tissistä :) Juon tosi paljon ja takuulla sitten syön ihan riittävästi muuten. Hiukset, iho & minä voimme kaikki loistavasti. Pätkäpaasto on loistokeksintö. Ajattelin jatkaa paastoamalla joko maanantait tai joka toisaet maanantait sittenkin kun painoa on enää sen 55 kg jäljellä!

Vierailija
39/47 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 27, hyviä vinkkejä ruokailuun! Olen ketjun aloittaja ja tänään piti aloittaa kolmas paastopäivä, mutta krapula sotki suunnitelmat :( Huomenna siis jatkuu paastolla.

Vierailija
40/47 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä myös yksi paastoilija. Olen saanut elokuun alusta 5kg pois. Paastoan aina ma ja to ja olen tarkka ettei 500 kaloria ylity. Syön yleensä kasvissosekeittoa, näkkileipää, marjoja, rahkaa ja mehukeittoa. Muina päivinä syön ihan normaalisti ja herkkujakin kohtuudella. Olen entinen "ikuinen laihduttaja" ja niin onnellinen, että tämä oikeasti toimii! Itsekurini riittää juuri ja juuri kahdelle päivälle viikossa :)