Muiden naisten tuijottaminen, mitä mieltä?
Seurustelin miehen kanssa joka katseli muita naisia. Saattoi jopa kääntyä katsomaan taaksepäin. Ravintolassa kun oltiin syömässä, tämä vilkuili viereisen pöydän naista todella usein. Ikään kuin unohti minun olemassa oloni.
Lopetin tämän suhteen koska mies oli mielestäni täysi moukka. En ole mustasukkainen, vaan oletan mieheltä käytöstapoja.
Nyt olen seurustellut jo pari vuotta miehen kanssa joka tekee tätä samaa. Ei niin pahasti kuin tämä edellinen mutta huomaan kuinka hän jää tuijottamaan kauniita naisia.
Olen hänelle kertonut etten sietänyt ex-miesystäväni moukkamaista käytöstä. Hän on ollut niin ymmärtäväinen ja pitänyt tätä miestä huonokäytöksisenä.
Tuntuu niin kurjalta löytää itsensä taas tästä tilanteesta. Mies on muuten niin ihana mutta tuo käytös tuo niin ikäviä muistoja mieleen.
Ex-aviomieheni kanssa olin lähes 20 vuotta eikä hän koskaan tehnyt tuota eikä käyttäytynyt noin.
Onko muilla kokemusta ja kuinka reagoitte?
Kommentit (71)
Miksi näissä keskusteluissa alkaa aina biologiaöyhötys? Samalla tavalla jos minulle tulee vaikka julkisella paikalla vessahätä, osaan pidättää ja etsiä jostain vessan. En vedä housuja kinttuun ja ruiki nurkkaan, vaikka biologisten tarpeiden mukaan minun kuuluisi heti helpottaa oloa. Miksi näihin naisten tuijottamisiin liittyvissä keskusteluissa biologiset tarpeet ajavat kulttuurin ja sosiaalisten normien yli?
Oma mieheni on tahdikas ja hyväkäytöksinen eikä koskaan tuijota. Kuitenkin huomaan joskus hänen vilkaisevan jotain naista kahdesti tai kurkkaavan peräänsä auton sivupeilistä. Nämä siis kun olemme yhdessä liikkeellä ja keskustellaan. Minua nämä yleensä vain naurattavat ja saatan itse kääntää pääni naisen suuntaan vitsinä. Minkä mies itselleen mahtaa, tarkkailenhan itsekin mielestäni hyvännäköisiä miehiä ja on mieskin jonkun kerran huomannut.
Ainoat kerrat kun tämä on ärsyttänyt on jos tilanne olisi meillä ollut muuten erityisen romanttinen, mutta näköjään miehen ajatukset harhailevat. Reaktioni on ollut unohtaa mahdollisimman nopeasti, ettei päivä turhaan mene pilalle.
Mies taas ei sivuille vilkuilustani sano mitään, mutta muistan kerran kaupungilla esim. oli ostamassa samanlaisen takin kuin miehellä jota olin juuri silmäillyt. Kysyi "näyttääkö hyvältä?" Pakko oli vain nauraa, että paremmalta :D
Katselen mielelläni kauniskasvoisia tai hoikkia miehiä, jos heitä sattuu olemaan jossain paikalla.
Jos seurustelen, en tietenkään katso, koska pitäisi tekoa epäkohteliaana seurustelukumppania kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä keskusteluissa alkaa aina biologiaöyhötys? Samalla tavalla jos minulle tulee vaikka julkisella paikalla vessahätä, osaan pidättää ja etsiä jostain vessan. En vedä housuja kinttuun ja ruiki nurkkaan, vaikka biologisten tarpeiden mukaan minun kuuluisi heti helpottaa oloa. Miksi näihin naisten tuijottamisiin liittyvissä keskusteluissa biologiset tarpeet ajavat kulttuurin ja sosiaalisten normien yli?
Osaisivatpa kaikki etsiä wc:n myös kännipäissään. Minulla on tuskallisen hyvä hajuaisti, joten vältän Helsingin keskustaa viikonloppuaamuina tai maanantaisin, koska siivottomilla kännikusiaisilla on ikävä tapa merkitä reviiriään. Kaamea haju tai kaamea pesuaineen haju, joka yrittää peittää kaamean hajun.
Vierailija kirjoitti:
Rinnastuu piereskelyyn ja röyhtäilyyn. Ihmiset tekee sitä, mutta vain törpöimmät julkisesti. Eikä ikinä käy niin, että törkeitä käytöstapoja olisi vain yksi. Jos on törppö, niin on sen mukaiset tavat.
Siinä tuli hyvä vertaus, eli kaikki tekee mutta tapa vaihtelee. Hassua että viestien mukaan ainoa tapa on toljottaa suu auki.
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisivatpa kaikki etsiä wc:n myös kännipäissään. Minulla on tuskallisen hyvä hajuaisti, joten vältän Helsingin keskustaa viikonloppuaamuina tai maanantaisin, koska siivottomilla kännikusiaisilla on ikävä tapa merkitä reviiriään. Kaamea haju tai kaamea pesuaineen haju, joka yrittää peittää kaamean hajun.
Mitenkään tuota puolustelematta Kerro ihmeessä mistä sieltä löytää wc:n aamuyöllä kun se on päivälläkin työn takana.
Sellainen mies on oikeasti tyhmä, siis yksinkertainen. Ei ymmärrä ollenkaan omaa tasoaan naismarkkinoilla. Varokaa naiset niitä, heidän kanssa kaikki on hankalaa. Riidoista tulee uhmaikäisen vänkätystä ja raivokohtauksia. Aina saa pelätä että mitä töpeksii kun korjailee ja rakentelee kotona. Ihmisten seurassa saa hävetä tyhmiä juttuja. Työpaikalla on hankalaa, työkavereiden kanssa vaikeaa. Jotkut vaan on.
Mulla on mieheni kans suht samanlainen naismaku, ja tietyntyyppiset naisten ollessa samassa tilassa/kulkiessa ohi molemmista meistä ehkä huomaa että sieraimet värähtää mut ei kyl kumpikaan tuijoteta tai olla tyhmiä, tai edes ajatella mitään sen kummempaa. Mut viehättymistä toki tapahtuu ja me kaks kyl toisistamme huomaamme sen, muut tuskin.
Ei ole ollut tällaista ropleemaa minulla... XD
"mun mies rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen" jepjep, niinhän se menee .
En voisi ikinä olla tuollaisen miehen kanssa! Hävettäisi joka kerta kun lähtisi johonkin.