Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sinkkumiehillä on poikamiesboxi, niin mikä naisilla on? Epätoivoisen itsemurhayksiö? Miksi

Vierailija
22.08.2020 |

Miksei sinkkunaisen yksinasuminen voi olla hauskaa ja rentoa kuten sinkkumiehen.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönaisboxi?

Vierailija
2/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma rauha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mielestä nykypäivänä taas sinkkumiehiä pidetään enemmän ressukoina, voi sua raukkaa etkö ole löytänyt ketään tyyppisinä. Sinkkunaiset taas on itsenäisiä ja voimaantuneita.

Vierailija
4/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mun mielestä nykypäivänä taas sinkkumiehiä pidetään enemmän ressukoina, voi sua raukkaa etkö ole löytänyt ketään tyyppisinä. Sinkkunaiset taas on itsenäisiä ja voimaantuneita.

Joo yksikin nainen sanoi että dildo on mennyt rikki ?

Miten se voi mennä rikki?

Vierailija
5/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttönaisboxissa on ainakin hauskaa. Aina on puhdasta, kavereita käy, hyvää ruokaa, ajoittain drinksuja, harrastan aktiviteetteja jne. Ei mikään ällöttävä hikinen, sottainen poikamiesboxi. :)

Vierailija
6/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako "rentous" tässä sitä, että lattiaa ei näe pitsalaatikoilta ja "hauskuus" sitä, että tiskipöydällä on joku huumorimuki?

Vierailija
7/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Missä keskiajalla elät jos luulet parisuhteen olevan jokaisen naisen ainoa elämän tarkoitus?

Vierailija
8/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, minulla ei ainakaan ole tyttönaisboxia. ;) Minulla on sellainen keskiäkäisen naisen buduaari! :D

Vierailija
9/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patterit siitä vaan on loppu.

Vierailija
10/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoluukku

Vierailija
11/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanpiian häpeäluola

Vierailija
12/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin yksin, puhuin poikamiesboxita vaikka olen nainen, ei taida olla järkevää vastinetta poikamiehelle. Tytttönainen kuulostaa noppa nappaa täysi-ikäiseltä, olisi outoa olla kolmekymppinen tytttönainen 🤔

Vierailija
13/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikioma koti.

Vierailija
14/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönaisboksi, naisboksi, sinkkukaksio, neukkukuutio, kaksio, asunto. Sinkuille sopisi hyvin luhtitalo tai pieni ok-talo.

Vierailija
15/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sililonipötkylää on saada rikki, ehkä se on katkennut keskeltä. Jos taas on kyse hieromasauvasta, niin kyllä ne ajan kanssa lakkaavat Suomesta kun niitä tarpeeksi käyttää.

Vierailija
16/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nimi toi tyttönaisboxi. Mullakin on sellainen ja tykkään. Uusi ja pieni asunto keskustan vierestä. Aina puhdasta kun nopea siivota. Merikin vieressä.

Vierailija
17/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamiesboksin olemukseen mielikuvana kuuluu pienuus, boheemi siivoamattomuus, sekalainen miesluolakalustus ja tietynlainen säälittävyys ja yksinäisyys, vaikkakin boksin omistaja saattaa (omasta mielestään) elää villejä, vapaita ja riehakkaita panovuosia ja reippaita ryyppy- ja pelijuhlia kavereiden seurassa.

Vierailija
18/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsytkammio

Vierailija
19/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanpiian häpeäluola

:D