Muiden naisten tuijottaminen, mitä mieltä?
Seurustelin miehen kanssa joka katseli muita naisia. Saattoi jopa kääntyä katsomaan taaksepäin. Ravintolassa kun oltiin syömässä, tämä vilkuili viereisen pöydän naista todella usein. Ikään kuin unohti minun olemassa oloni.
Lopetin tämän suhteen koska mies oli mielestäni täysi moukka. En ole mustasukkainen, vaan oletan mieheltä käytöstapoja.
Nyt olen seurustellut jo pari vuotta miehen kanssa joka tekee tätä samaa. Ei niin pahasti kuin tämä edellinen mutta huomaan kuinka hän jää tuijottamaan kauniita naisia.
Olen hänelle kertonut etten sietänyt ex-miesystäväni moukkamaista käytöstä. Hän on ollut niin ymmärtäväinen ja pitänyt tätä miestä huonokäytöksisenä.
Tuntuu niin kurjalta löytää itsensä taas tästä tilanteesta. Mies on muuten niin ihana mutta tuo käytös tuo niin ikäviä muistoja mieleen.
Ex-aviomieheni kanssa olin lähes 20 vuotta eikä hän koskaan tehnyt tuota eikä käyttäytynyt noin.
Onko muilla kokemusta ja kuinka reagoitte?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joko ex-aviomies on tullut kaapista? Jokainen terve heteromies katselee kauniita naisia. Tyyli voi tietysti vaihdella kyyläyksestä pikaisiin vilkuiluihin.
Kukaan fiksu heteromies ei kyylää eikä vilkuile. Ainoastaan idiootti kyylää tai vilkuilee. Kyllä naisetkin huomaa kauniin ihmisen, miehen tai naisen. Mutta tuijottaminen tai pervo vilkuilu on tosi JUNTTIA.
Yksikään kavereitteni miehistä ei ole tällainen vilkuilija koska ovat älykkäitä.
Juu fiksu ei kyylää mutta kaikki kyllä huomaa ja vilkuilee, osaavat vain tehdä sen niin ettet huomaa, eikä kohdekaan, koska se olisi epäkohteliasta. Ja niin siis naiset pukeutuu vain itseään varten vai miten se meni?
Juuri sanoin että jokainen, nainenkin, huomioi kauniin ihmisen jos sellainen tulee vastaan. Kyllä aivot rekisteröi miljoona yksityiskohtaa yhdellä vilkaisulla. Mutta pervo salavilkuilu on typerää ja lapsellista.
Ja muuten naiset yleensä pukeutuu toisia naisia varten, koska ne on ne jotka arvostaa tyylikkyyttä.
Huomioiminen ja salaa tuijottaminen ovat kaksi eri asiaa, ja jos et nyt tajua tätä kuulut tosiaan niihin tolloihin salavilkuilijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulisitpa mitä eräät ukkomiehet puhuu töissä kun ei ole naisensa kuulemassa, tauolla tsiikaillaan kännykästä kaikenmaailman hottisbeibiprofiileja ja isoon ääneen naureskellaan miten vois vaikka vaihtaa. Myöskin avoimesti puolihuumorilla vitsaillaan työkaverinaisiin sekaantumisesta. Se on se miehen luonne.
Yök.
Kyllä, olen kuullut, työpaikalla aikoinaan oli tosi ohuet seinät. Tämä väsyttävä "miehen luonne" ja "pojat on poikia"-selitys sais jo kadota hittoon, on aika opetella käytöstavat.
Ei se ole mikään selitys, vaan se on biologinen fakta joka ohjailee miesten käytöstä. Miehethän ovat tunnetusti sikoja.
Ei eletä enää kivikaudella, omaa käytöstä pitää osata kontrolloida. Joka ei osaa, on typerä.
Minulla on mies, joka ajaa huoltoautoa. Hän on sanonut minulle, että kevät ja kesä on parasta aikaa, kun, kun näkee vähäpukeisia naisia. Olen nauranut hänelle, että odotan sitä kun ajaa ojaan🤣🤣🤣 Miehet on miehii🤔🤣🤣🙏 Pettämään hän ei ole lähtenyt, ilmeisesti naisia huoltomiehet ei kiinnosta👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joko ex-aviomies on tullut kaapista? Jokainen terve heteromies katselee kauniita naisia. Tyyli voi tietysti vaihdella kyyläyksestä pikaisiin vilkuiluihin.
Kukaan fiksu heteromies ei kyylää eikä vilkuile. Ainoastaan idiootti kyylää tai vilkuilee. Kyllä naisetkin huomaa kauniin ihmisen, miehen tai naisen. Mutta tuijottaminen tai pervo vilkuilu on tosi JUNTTIA.
Yksikään kavereitteni miehistä ei ole tällainen vilkuilija koska ovat älykkäitä.
Voi että, olisipa hupaista nähdä se silmien liikehdintä siellä aurinkolasien alla kesäisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ap:n ex-miehellä oli hyvät käytöstavat. Itse lukeudun näihin jotka ei vaan halua katsella näkyvästi muita naisia. Miksi tekisin tätä ainakaan vaimoni läsnäollessa? Eikö se ole noloa vaimoa kohtaan?
On ikävää puolisoa kohtaan, ja normaali älykäs ihminen nimenomaan ei lapsellisella salasilmällä vilkuile ketään. Tiedoksi kaikille vilkuilijoille, KAIKKI huomaa sen vaikka luulette olevanne jotenkin näkymättömiä. Opetelkaa käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että, olisipa hupaista nähdä se silmien liikehdintä siellä aurinkolasien alla kesäisin :D
Etkö tajua miten paljon ihmiset toisistaan "lukee" vaikka kuinka olisi ne aurinkolasit? Luulet olevasi jotenki piilossa? Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mies, joka ajaa huoltoautoa. Hän on sanonut minulle, että kevät ja kesä on parasta aikaa, kun, kun näkee vähäpukeisia naisia. Olen nauranut hänelle, että odotan sitä kun ajaa ojaan🤣🤣🤣 Miehet on miehii🤔🤣🤣🙏 Pettämään hän ei ole lähtenyt, ilmeisesti naisia huoltomiehet ei kiinnosta👍
Onpa junttia.
Yrittää uskotella, että olisi hänellä valinnanvaraa. Onko kukaan nainen vilkuillut takaisin? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tajua miten paljon ihmiset toisistaan "lukee" vaikka kuinka olisi ne aurinkolasit? Luulet olevasi jotenki piilossa? Typerys.
Jos pää ei liiku mihinkään ja on täysin tummat aurinkolasit, sinä siis jollain röntgenkatseella näet sieltä lasien alta että pyöriikö silmämunat kuin väkkärät suuntaasi? Melkoinen supersankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä nyt idiootti innostu. Kauhealtahan se nyt tietysti tuntuisi jos paljastuisi että ne kehumasi miehet ovat aivan samanlaisia sikoja kyyläilyineen siellä aurinkolasien alla, denial denial!
Minä olen sitä mieltä, että muiden naisten tuijottelu on ihan luonnollista ja mukavaakin puuhaa. En tosin tuijottele vaan salaa vilkuilen.
Herrasmies vilkaisee aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus katselen itsekin kauniita ja tyylitietoisia naisia ja olen heteronainen. Kauniit asiat ylipäänsä kauniista maisemista taiteeseen jne. lepuuttavat silmiä ja mieltä.
Kyllä jokainen huomaa kauniin ihmisen, mutta on eri asia huomata ja töllöttää. Vaikka olisi yksinkin eikä partnerin seurassa on silti ihan täystolloa avoimesti tuijottaa.
Junttia on, primitiiviaivona töllääminen. Omaa käytöstä pitää osata kontrolloida.
😉Älä nyt hermostu. Jokainen ymmärtää tuon käytöseron. Ja on todella moukkamaista oman naisen tai partnerin seurassa tuijotella vaan muita naisia. Olisiko syytä vaihtaa fiksumpaa tyyppiin ja jättää se töllistelemään itsekseen?
Kampissa naikkonen repi pelihousunsa kun taas muut naiset tuijottelivat hänen väittämäänsä "varaustaan". Kun ei ole sosiaalsita kykyä, ein siitä ikinä tulekkaan mitään. pillu kehinkään ei auttanut. Seurasi "ho.ho.ho."
Mieskään viihdy kattelemassa kotiseinän seinäruusua vaan yrittää pakertaa aikansa työssa ja riennoissa. Hoitakoon mami kersat.
Naisystäväni katselee muita miehiä toisinaan. Tummat ja lihaksikkaat näyttävät olevan mieleen.
Mitäpä tuosta. Minä silmäilen naisia kun laatuyksilö sattuu kohdalle.
Win-win tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pää ei liiku mihinkään ja on täysin tummat aurinkolasit, sinä siis jollain röntgenkatseella näet sieltä lasien alta että pyöriikö silmämunat kuin väkkärät suuntaasi? Melkoinen supersankari.
Joo, itse asiassa olen tosi hyvä lukemaan toisista ihmisistä missä niiden mielenkiinto on. Lähes jokainen ihminen on hyvä tässä, meillä on eläimen vaisto. Mutta jos et ymmärrä niin älä. Tuijottaa voi myös suoraan katsomatta - nämä salatuijottajatyypit vain eivät tajua olevansa täysin läpinäkyviä. Ens kerralla kun sieltä lasiesi takaa toljotat - kaikki huomaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Kampissa naikkonen repi pelihousunsa kun taas muut naiset tuijottelivat hänen väittämäänsä "varaustaan". Kun ei ole sosiaalsita kykyä, ein siitä ikinä tulekkaan mitään. pillu kehinkään ei auttanut. Seurasi "ho.ho.ho."
Mieskään viihdy kattelemassa kotiseinän seinäruusua vaan yrittää pakertaa aikansa työssa ja riennoissa. Hoitakoon mami kersat.
Oletko jotenkin kilahtanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu fiksu ei kyylää mutta kaikki kyllä huomaa ja vilkuilee, osaavat vain tehdä sen niin ettet huomaa, eikä kohdekaan, koska se olisi epäkohteliasta. Ja niin siis naiset pukeutuu vain itseään varten vai miten se meni?
Juuri sanoin että jokainen, nainenkin, huomioi kauniin ihmisen jos sellainen tulee vastaan. Kyllä aivot rekisteröi miljoona yksityiskohtaa yhdellä vilkaisulla. Mutta pervo salavilkuilu on typerää ja lapsellista.
Ja muuten naiset yleensä pukeutuu toisia naisia varten, koska ne on ne jotka arvostaa tyylikkyyttä.
Huomioiminen ja salaa tuijottaminen ovat kaksi eri asiaa, ja jos et nyt tajua tätä kuulut tosiaan niihin tolloihin salavilkuilijoihin.
Kyllä myönnän että kuulun salavilkuilijoihin, so what. Toiset tykkää ihailla vanhoja tauluja ja toiset jotain muuta. Siitä lähdetään katsoa saa muttei koskea (eikä tuijottaa).
Tyylikkyys ja pukeutuminen on kaksi eri asiaa. No mites jos se paljasteleva pukeutuminen ei olekaan viimeisten sometrendien mukainen, silloinhan se ei olekaan tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, itse asiassa olen tosi hyvä lukemaan toisista ihmisistä missä niiden mielenkiinto on. Lähes jokainen ihminen on hyvä tässä, meillä on eläimen vaisto. Mutta jos et ymmärrä niin älä. Tuijottaa voi myös suoraan katsomatta - nämä salatuijottajatyypit vain eivät tajua olevansa täysin läpinäkyviä. Ens kerralla kun sieltä lasiesi takaa toljotat - kaikki huomaa sen.
No tuotko sen jotenkin esiin? Vai voimaannutko hiljaa itseksesi ja olet tyytyväinen ihailevista katseista.
Ainahan me miehet huomataan kauniit naiset. Törkeätä on jäädä nähtesi tuijottamaan toista.
Itse en sellaiseen ole koskaan alentunut, eräs exäni joka oli hyvin mustasukkainen minusta, taasen itse niinä harvoina kertoina kun baarissa kävimme, tuijotti häpeilemättä joitain miehiä. Sinänsä se ei minua haitannut, vaan se haittasi, jos menin röökikoppiin ja satuin istumaan jonkun naisen lähelle. Sitten oli helvetti irti, sain hävetä silmät päästäni kun hän huusi, että noita huoriako sä haluat?? Ei, en halunnut vieraita.
Ei valitettavasti ole keksittyä, kyllä näitä on kuultu.