Muiden naisten tuijottaminen, mitä mieltä?
Seurustelin miehen kanssa joka katseli muita naisia. Saattoi jopa kääntyä katsomaan taaksepäin. Ravintolassa kun oltiin syömässä, tämä vilkuili viereisen pöydän naista todella usein. Ikään kuin unohti minun olemassa oloni.
Lopetin tämän suhteen koska mies oli mielestäni täysi moukka. En ole mustasukkainen, vaan oletan mieheltä käytöstapoja.
Nyt olen seurustellut jo pari vuotta miehen kanssa joka tekee tätä samaa. Ei niin pahasti kuin tämä edellinen mutta huomaan kuinka hän jää tuijottamaan kauniita naisia.
Olen hänelle kertonut etten sietänyt ex-miesystäväni moukkamaista käytöstä. Hän on ollut niin ymmärtäväinen ja pitänyt tätä miestä huonokäytöksisenä.
Tuntuu niin kurjalta löytää itsensä taas tästä tilanteesta. Mies on muuten niin ihana mutta tuo käytös tuo niin ikäviä muistoja mieleen.
Ex-aviomieheni kanssa olin lähes 20 vuotta eikä hän koskaan tehnyt tuota eikä käyttäytynyt noin.
Onko muilla kokemusta ja kuinka reagoitte?
Kommentit (71)
Meillä on tähän asti mennyt niin päin, että minä olen ulkonäöllisesti tasokas, mieheni melko perus. Joskus kehutaan yhdessä jonkun toisen ulkonäköä, itse en jaksa kiinnittää yleensä edes komeisiin miehiin huomiota. Nyt alan rupsahtaa ja mieheni varmaan alkaa kohta katsella nuorempia. Mutta ihan sama, se on biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Voit vangita leijonan häkkiin, mutta et voi sammuttaa leijonan saalistajanvaistoja. Mielestäni turha nillittää miesten käytöstapojen perään kun vallalla on arvorelativismin ja postmodernistisen hömpän ajaminen. Herrasmiehiä löydät viktorian ajan englannista. Heiluri palannee siihen suuntaan mutta ei meidän elämässämme. Ajat nyt ovat tällaisia. Omasta mielestäni tiettyjä hyveitä soisi harjoitettavan seuraelämässä enemmän.
Kuka tahansa mies, joka puhuu saalistajanvaistoista kaipaa estrogeenipiikkiä pakaraan. Taitaa olla käytetty steroideja liikaa.
Naurettavaa.
Kyllä minä ainakin skannaan jokaisen kauniin naisen ylhäältä alas ja alhaalt ylös. Sitten jos pidän näkemstäni, tarkennan katseen tisseihin ja jos on trikoot niin zoomaan myös, onko kamelinvarvasta. Perse luonnollisesti syvskannataan myös.
Jätin sellaisen joka tuijotteli muita ja nykyinen ei tee semmoista.
Jätä se sika! Onpa sulla huono miesmaku kun samanlaisen kyylän löysit.
Olisin mielummin yksin kun tollaisen juntin seurassa.
Mihin te katsotte, jos ette mm. muita ihmisiä kaupungilla? Itse katson niin miehiä kuin naisia iästä riippumatta, eikä kyseessä ole mitään halua tai kiinnostusta eroottisessa mielessä.
Ei oo mun mielestä normaalia, jos mies on ihastunut ja kiinnostunut musta niin ei tuijottele muita. Jos ei seura kelpaa niin pysyköön sinkkuna niin on vapaa katselemaan muita.
En olisi miehen kanssa joka käyttäytyy kuin pikkulapsi ja jota saisin hävetä. Antaa itsestään vajaaälyisen kuvan, jos ei osaa käytöstään kontrolloida.
Vierailija kirjoitti:
Mihin te katsotte, jos ette mm. muita ihmisiä kaupungilla? Itse katson niin miehiä kuin naisia iästä riippumatta, eikä kyseessä ole mitään halua tai kiinnostusta eroottisessa mielessä.
Katsominen ja tuijottaminen on aivan eri asioita.
Ärsyttää kun vaimo aina valittaa muiden katselusta. Jos vaan käännän päätä ja siellä sattuu olemaan joku nainen, ja vaikka en ees kattois sitä, niin heti alkaa valitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsominen ja tuijottaminen on aivan eri asioita.
Ei tunne olevan osalle kommentoijista.
mitä jos olisit itse vähän viehättävämpi ?
onko ylipainoa? meikkaatko ? käytkö salilla ?
Kauniin naisen katsominen on luontoelämys siinä kuin hieno maisema tai lintu. Käyhän jotkut Korkeasaaressakin katselemassa eläimiä. Ei se sen kummempaa ole.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen katsominen on luontoelämys siinä kuin hieno maisema tai lintu. Käyhän jotkut Korkeasaaressakin katselemassa eläimiä. Ei se sen kummempaa ole.
t. mies
Niin on kauniin miehenkin, mutta tuijottaminen on moukkamaista. t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Siis jos olen kumppanini rinnalla niin tiedostan kyllä miten kamalalta ja juntilta pariskuntana Ja ihmisinä vaikutamme molemmat, jos ryhdyn kuolaamaan j tuijottamaan muita. En treffeillä ole sellaisessa moodissa, että katselisin muita. Ihmeellistä että joku voi olla noin nolo, ja nolata samalla kumppaninsa. Miten tällaisen tuijottelun vaikutusta voi olla tiedostamatta???
Rinnastuu piereskelyyn ja röyhtäilyyn. Ihmiset tekee sitä, mutta vain törpöimmät julkisesti. Eikä ikinä käy niin, että törkeitä käytöstapoja olisi vain yksi. Jos on törppö, niin on sen mukaiset tavat.
Miehet on söpöjä kun eivät yhtään osaa peitellä ihastustaan vaan katsoa toljottavat suu auki.
Itse tapailin tuollaista töllistelijää pari kuukautta. Osoittautui muutenkin juntiksi ja yksinkertaiseksi. Ei tykännyt kun maksoin samalla mitalla takaisin eli aloin kehua jonkun random tarjoilijan ulkonäköä. Oikeasti mua ei kiinnosta tuollainen yhtään. Sanomattakin selvää, että jätin kyseisen tyypin. Jos ei 37-vuotiaana ole käytöstapoja, niin en kyllä ala niitä opettamaan.