Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muiden naisten tuijottaminen, mitä mieltä?

Vierailija
22.08.2020 |

Seurustelin miehen kanssa joka katseli muita naisia. Saattoi jopa kääntyä katsomaan taaksepäin. Ravintolassa kun oltiin syömässä, tämä vilkuili viereisen pöydän naista todella usein. Ikään kuin unohti minun olemassa oloni.

Lopetin tämän suhteen koska mies oli mielestäni täysi moukka. En ole mustasukkainen, vaan oletan mieheltä käytöstapoja.

Nyt olen seurustellut jo pari vuotta miehen kanssa joka tekee tätä samaa. Ei niin pahasti kuin tämä edellinen mutta huomaan kuinka hän jää tuijottamaan kauniita naisia.

Olen hänelle kertonut etten sietänyt ex-miesystäväni moukkamaista käytöstä. Hän on ollut niin ymmärtäväinen ja pitänyt tätä miestä huonokäytöksisenä.

Tuntuu niin kurjalta löytää itsensä taas tästä tilanteesta. Mies on muuten niin ihana mutta tuo käytös tuo niin ikäviä muistoja mieleen.

Ex-aviomieheni kanssa olin lähes 20 vuotta eikä hän koskaan tehnyt tuota eikä käyttäytynyt noin.

Onko muilla kokemusta ja kuinka reagoitte?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä jos itse alkaisit avoimesti tuijotella muita miehiä? Huomaisiko mies tätä?

Vaikka toisaalta miksi alentua miehesi tasolle.

Vierailija
2/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni nauraa minulle, jos katselen naisia.

Erityisesti häntä huvittaa, kun yritän olla katsomatta siinä epäonnistuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vangita leijonan häkkiin, mutta et voi sammuttaa leijonan saalistajanvaistoja. Mielestäni turha nillittää miesten käytöstapojen perään kun vallalla on arvorelativismin ja postmodernistisen hömpän ajaminen. Herrasmiehiä löydät viktorian ajan englannista. Heiluri palannee siihen suuntaan mutta ei meidän elämässämme. Ajat nyt ovat tällaisia. Omasta mielestäni tiettyjä hyveitä soisi harjoitettavan seuraelämässä enemmän.

Vierailija
4/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ex-aviomies on tullut kaapista?  Jokainen terve heteromies katselee kauniita naisia. Tyyli voi tietysti vaihdella kyyläyksestä pikaisiin vilkuiluihin.

Vierailija
5/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijota ite ja huuda panisin.

Vierailija
6/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt samanlaisen miehen kanssa.

Moukkamaisuus on kyllä yllättänyt minut.

Pitkä suhde aiemmin ei tuonut koskaan vastaavaa eteeni, nyt olen uudessa suhteessa aika hämmentynyt asiasta.

Mielestäni saa katsoa, mutta kun menee tuijotuksen puolelle, ei häivääkään hienovaraisuudesta, ei kuule ei näe tilanteessa.

En ole edes mustasukkainen luonne, mutta omaan käytöstavat.

Muutaman kerran otin aiheeksi keskustelussa, mutta huomaan ettei mieheni edes tajua miten käyttäytyy.

Suhteemme on hyvä muuten, mutta tämä on melko yököttävä tunne kun liikumme yhdessä. :(

Vierailija
7/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joko ex-aviomies on tullut kaapista?  Jokainen terve heteromies katselee kauniita naisia. Tyyli voi tietysti vaihdella kyyläyksestä pikaisiin vilkuiluihin.

Mielestäni ap:n ex-miehellä oli hyvät käytöstavat. Itse lukeudun näihin jotka ei vaan halua katsella näkyvästi muita naisia. Miksi tekisin tätä ainakaan vaimoni läsnäollessa? Eikö se ole noloa vaimoa kohtaan?

Vierailija
8/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus katselen itsekin kauniita ja tyylitietoisia naisia ja olen heteronainen. Kauniit asiat ylipäänsä kauniista maisemista taiteeseen jne. lepuuttavat silmiä ja mieltä.

Vierailija
9/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulisitpa mitä eräät ukkomiehet puhuu töissä kun ei ole naisensa kuulemassa, tauolla tsiikaillaan kännykästä kaikenmaailman hottisbeibiprofiileja ja isoon ääneen naureskellaan miten vois vaikka vaihtaa. Myöskin avoimesti puolihuumorilla vitsaillaan työkaverinaisiin sekaantumisesta. Se on se miehen luonne.

Yök.

Vierailija
10/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus katselen itsekin kauniita ja tyylitietoisia naisia ja olen heteronainen. Kauniit asiat ylipäänsä kauniista maisemista taiteeseen jne. lepuuttavat silmiä ja mieltä.

Kyllä jokainen huomaa kauniin ihmisen, mutta on eri asia huomata ja töllöttää. Vaikka olisi yksinkin eikä partnerin seurassa on silti ihan täystolloa avoimesti tuijottaa.

Junttia on, primitiiviaivona töllääminen. Omaa käytöstä pitää osata kontrolloida.

Vierailija
11/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulisitpa mitä eräät ukkomiehet puhuu töissä kun ei ole naisensa kuulemassa, tauolla tsiikaillaan kännykästä kaikenmaailman hottisbeibiprofiileja ja isoon ääneen naureskellaan miten vois vaikka vaihtaa. Myöskin avoimesti puolihuumorilla vitsaillaan työkaverinaisiin sekaantumisesta. Se on se miehen luonne.

Yök.

Kyllä, olen kuullut, työpaikalla aikoinaan oli tosi ohuet seinät. Tämä väsyttävä "miehen luonne" ja "pojat on poikia"-selitys sais jo kadota hittoon, on aika opetella käytöstavat.

Vierailija
12/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi muita tuijottavan kanssa koska sellaset ihmiset on joko typeriä tai julmia.

Vierailija
13/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan fiksu heteromies ei kyylää eikä vilkuile. Ainoastaan idiootti kyylää tai vilkuilee. Kyllä naisetkin huomaa kauniin ihmisen, miehen tai naisen. Mutta tuijottaminen tai pervo vilkuilu on tosi JUNTTIA.

Yksikään kavereitteni miehistä ei ole tällainen vilkuilija koska ovat älykkäitä.

Vierailija
14/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomaa mutta ei vilkuile".

Täytyy huomata karsomatta?

Vierailija
15/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
16/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lower your gaze

Vierailija
17/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök.

Kyllä, olen kuullut, työpaikalla aikoinaan oli tosi ohuet seinät. Tämä väsyttävä "miehen luonne" ja "pojat on poikia"-selitys sais jo kadota hittoon, on aika opetella käytöstavat.

Ei se ole mikään selitys, vaan se on biologinen fakta joka ohjailee miesten käytöstä. Miehethän ovat tunnetusti sikoja.

Vierailija
18/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan fiksu heteromies ei kyylää eikä vilkuile. Ainoastaan idiootti kyylää tai vilkuilee. Kyllä naisetkin huomaa kauniin ihmisen, miehen tai naisen. Mutta tuijottaminen tai pervo vilkuilu on tosi JUNTTIA.

Yksikään kavereitteni miehistä ei ole tällainen vilkuilija koska ovat älykkäitä.

Juu fiksu ei kyylää mutta kaikki kyllä huomaa ja vilkuilee, osaavat vain tehdä sen niin ettet huomaa, eikä kohdekaan, koska se olisi epäkohteliasta. Ja niin siis naiset pukeutuu vain itseään varten vai miten se meni?

Vierailija
19/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit pysynyt yhdessä sen ex-aviomiehesi kanssa.

Vierailija
20/71 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksityt miesvihasadut, osa 264629463426342.