Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?
Kommentit (2600)
Vierailija kirjoitti:
Että elämä on ihan liian lyhyt katkeruuteen ja ruikutukseen.
Siitä ohje palstalaisille, ainaisen valituksen ja vastakkain asettelun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Muiden mielipiteellä ei ole väliä
Suurin osa ihmisistä on todella yksinkertaisia
Tyhmät ihmiset pitää viisasta omituisena
Et ole kenellekkään velkaa omasta menestyksestä
Loisijoista ei koskaan pääse yhteiskunta eroon, ilman radikaalia muutosta.
Jos "loisijoista" ei yhteiskunta pääse koskaan eroon ilman radikaalia muutosta, mikähän tämä radikaali muutos sitten olisi? Kuula kalloon kuopan reunalla niille, jotka eivät näytä omin avuin menestyvän?
Kun katsot sinusta otettua valokuvaa kahdenkymmenen vuoden kuluttua, olet aina laihempi ja paremman näköinen kuin kuvaa otettaessa luulit.
Time will tell eli aika näyttää. Etenkin minulle joka olen aina ollut kärsimätön.
Hyväksikäyttäjän kanssa ei tarvitse olla ystävä (liika kiltteys on saattanut minut apulaisen/pelastajan/kustantajan asemaan) N55v
Luonne ja ihmisen teot opettavat. On kahdenlaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kärsivällisyys
Sydämen valo johdattaa
Kaikkea ei pidä sanoa, se riittää, että itse tietää, mitä tuntee
Voi ymmärtää myös vastapuolta, ajatella, miten joku kokee asioita, voi ' katsella tilanteita kaukaa' ja saada sitä kautta lisää hyvää viisautta
Lämpö ja lujuus ihmisessä; erittäin hyvä yhdistelmä
Ole ' lapsi' aina, kun voit, eli pidä ilolla, ylpeänä arvossa leikkisyyttä, heittäytymiskykyä ja ' pilkettä', se saa säilyä ihan loppuun asti.
Anna anteeksi virheesi. Anna ne myös anteeksi muille.
Katso elämääsi myötätunnolla, ole armollinen.
Silitä kolhuja, myös toisten. Älä ole julma.
Anna itsesi rakastua uudelleen, kun se hetki tulee.
❤️Kiitos! Otin screenshotin.
Elämä voi päättyä hyvinkin äkkiä!
Älä ota neuvoja semmoiselta ihmiseltä, joka ei ole saavuttanut sitä mitä sitä sinä haluat saavuttaa. Kun joku sanoo, että jokin on mahdotonta saavuttaa, se on mahdotonta vain heidän omien mittapuiden mukaan.
Pitää yrittää toimia aina oikeudenmukaisesti ja vastuullisesti.
Sananl. 30:8 Väärä oppi ja valhe olkoon minusta kaukana: köyhyyttä ja rikkautta älä minulle anna; vaan anna minun saada määrätty osani ravinnosta.
Vierailija kirjoitti:
..naisiin ei voi pieni poikanen luottaa.
Ja aikuiseksi kasvaminen ei taida olla vaihtoehto.
Kannattaa elää tässä päivässä eikä vasta sitten joskus mielellä. Voi nimittäin käydä että moni asia jää tekemättä.
Korona-aika on opettanut ainakin yhden uuden merkittävän asian: sen kuinka uskomattoman tyhmiä ja itsekkäitä suurin osa ihmisistä on.
Oivalsin 90-luvun alussa seiskaluokalla koulukiusaamiskokemusten myötä erään asian, jonka haluaisin sanoa jokaiselle kiusatuksi joutuneelle poikalapselle. "Poika, tätä sotaasi ei voiteta täällä koulupsykologin huoneessa paskaa puhumalla. Väkivalta lopettaa vittuilun."
Se nimittäin lopetti. Ja äkkiä.
Poista sellaiset ns.ystävät ystävistä, jotka eivät ole aiheuttaneet mitään hyvää, vaan pelkkää negatiivista, he vievät turhaa energiaa hyötymällä, taikka valituksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät pidä yllätyslahjoista niin paljon, kuin kuvittelet.
Tämäkö sinusta oli VIISAIN asia minkä olet oppinut.
No, et ole paljoa oppinut.
Suurin osa ihmisistä on aika tyhmiä. Kun tämän tajuat ja hyväksyt, niin pääset helpommalla.
Olen oppinut, että kuolleisuus on 100%
Älä ikinä luota 100% naiseen