Viesti mun mieheni kännykässä: "Ajattelen sinua vieläkin usein."
Miten mua häiritseekään tuo viesti. Entinen tyttöystävä tai sen tapainen haikailee kai takaisin. Miksi se nyt tuollaisia viestittelee, kun me ollaan menty juuri naimisiin? Vähän on myöhässä liikkeellä.
Enkä muuten ratsannut miehen puhelinta, vaan se on sohvapöydällä ja viesti tupsahti näyttöön. Mies on juoksemassa eikä ole viestiä vielä nähnyt. Mun tekisi mieli poistaa se.
Kommentit (376)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 17:29"]
Kokeile pihdata seksiä ja katso, riittääkö rakkaus.
Kokeile lihoa ja ala vetää röökiä ja katso riittääkö rakkaus.
Sä oot edustusvaimo ja eliittipano, sori vaan. Varmaan kiva sellainen.
[/quote]
Ok, mukava kuulla. Mä olen kylläkin aviovaimo enkä kenenkään pano.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 17:29"]
[/quote]
Ok, mukava kuulla. Mä olen kylläkin aviovaimo enkä kenenkään pano.
ap
[/quote]Olit sä työkaverilles pano eikä siit oo edes kovin kauan.
Etkö mieti voisko sillä toisella naisella olla jotain sellasta annettavaa miehellesi jota sulla ei ole? Esim puhdasta ehdotonta rakkautta? Ilman mitään kytköksiä mihinkään? Tavallisuutta ja yksinkertaisuutta? Mua pelottaisi.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 00:46"]
Mutta kulta-pieni, kun miehesi ei tiedä että olet pettävä ja valehteleva pieni *piip*! Miehesi on kovin rakastunut haavekuvaan, siihen mitä hän toivoo että sinä olisit.
Lähelläsi olevat.. tykkäisikö äitisi jos saisi tietää että olet hiljaa isäsi pettämisistä, koska hyödyt siitä?
Yksi ystävä jo sanoi sinulle että olet liian itsekeskeinen...
Ajattelevatkohan muutkin samoin?
[/quote]
Vastaan vain tähän nyt. En todellakaan vaikene mistään, koska hyödyn siitä, vaan siksi, että suojelen rakkaitani. Mä en hyödy mitään, huonoa omaatuntoa siinä yritetään lievitellä.
ap
Noh, joko rauha ap:n kotosalla, nainen lopettanut viestinnän? en minä ainakaan yksipuoleisesti jaksaisi viestitellä jos minulle ei vastattaisi ;)
on nyt pakko kompata tähän, oli tämä alunperin provo tai ei. omalle miehelleni laittavat viestiä exät, vanhat panot ja muut hänen naispuoliset ystävät. joka ikinen viesti ottaa minua päähän enemmän kuin osaan sanoin kertoa. vaikka luotan (ainakin yritän) mieheeni, minusta on röyhkeää yrittää rikkoa toisten perhettä naurettavilla viesteillä, joilla saa aivan varmasti jonkun surulliseksi.ja jokainen näistä naisista tietää minun olemassaolostani. itse ratsaan mieheni puhelimen tasaisin väliajoin, ja hän tietää sen. teen toki aina etukäteen kertomatta... suurin osa näistä naisista kiinnostui miehestä uudestaan kun minä tulin kuvioihin. exät ovat vihaisia ja katkeria (tai niin voisin päätellä) minulle siitä että meillä on pian viisikuinen pieni prinsessa.
toivon ettei minulle tulla tähän kertomaan miten kaikki miehet pettää, tiedän sen aivan varsin hyvin jo itsekkin. ja pelkään sitä myös jatkuvasti. olen ehkä jonkin verran vainoharhainenkin. yritin myös soittaa mieheni entiselle kihlatulle kysyäkseni että mikä ihme hänen on kun pitää monen vuoden takaista exää alkaa haikailemaan takaisin kun kuulee minun olevan raskaana. tämä "aikuinen" nuori ei kuitenkaan koskaan vastannut minulle, mutta on silti edelleen hyvin kiinnostunut meidän elämästämme minkä voin lähettämistään viesteistä päätellä. ja pahaa tekee.
kuitenkin haluan osoittaa tukeni sinulle ap ja muille suhteessa oleville joiden miehiä vainoavat exät, lieneekö sitten kostonhaluiset tai muuten vain erosta katkerat.
Meillä oli myös melkein samanlainen tilanne kuin ap:lla. Olimme olleet naimisissa jo puolisen vuotta, kun miehen exä soitti(meillä oli silloin lankapuhelin). Jonkun aikaa mies puhelimessa yritti taivuttaa, että sivu on jo käännetty, tiet erkannettu jne. Sitten mies luovutti ja huusi minut puhelimeen. Reilu kymmenen minuuttia siinä sitten puhuttiin puhelimessa. Samoja lohdutus-ja kehotuslauseita käytin kuin mies. Lopulta sitten hän luovutti. Toivotti meille onnea ja sitä rataa, niinkuin myöskin.
Eli, onnistuiko teillä ap. että ottaisitte kyseiseen naiseen yhteyttä ja yrittäisitte saada hänet luopumaan ajatuksistaan ja jatkaisi elämässä eteenpäin uusien ja parempien aikojen(ja miehen) kanssa?
annahan ap kuulua mikä tilanne?
Viestejä ei ole enää tullut. Olen nähnyt viestiketjun, jonka viimeinen viesti oli mieheltäni. Hän pyysi ystävällisesti lopettamaan viestien lähettämisen, kirjoitti, että nainen on aikanaan ylitulkinnut asioita ja toivotti hyvää jatkoa elämään. Tämä sen jälkeen, kun mä en antanut enää vaihtoehtoja. Sanoin, että mies nukkuu seuraavan kerran kotona, kun se lapsellinen viestittely on päättynyt. Ja niin se päättyi.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 22:40"]
eli et ole koskaan tenhyt aborttia, vai et olet tehnyt miehen selän takana?
[/quote]
Miten sen vois edes tehdä miehensä selän takana??
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 22:40"]
eli et ole koskaan tenhyt aborttia, vai et olet tehnyt miehen selän takana?
[/quote]
Miten sen vois edes tehdä miehensä selän takana??
[/quote]
Miten muka ei voisi? Lääkkeellinen keskeytys onnistuu varmasti ilman että miehelle tarvitsee informoida.
Eiköhän sen näkis naisesta, joka on vähän aikaa poissa pelistä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:28"]
Eiköhän sen näkis naisesta, joka on vähän aikaa poissa pelistä.
[/quote]
Kaikki eivät käyttäydy sillä tavalla. Aina voi myös vedota muihin asioihin.
no nythän tämä menee taas mielenkiintoiseksi ;) kertokaahan ap:n taustoja lisäää, on tainnut jotain mennä minulta ohi, ei jaksa koko ketjuja lukea. Ymmärsin että ap olisi itse pettänyt miestään työkaverinsa kanssa, olenko ymmärtänyt oikein? Mites mies tähän suhtautunut? Ja miksi ap nyt moisen metelin jostain miehelle tulleesta viestistä nosti? taidan olla vähän nyt ulkona?
Vastasiko nainen enää miehesi viimeiseen viestiin?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 19:05"]
Hupaisia nää jotka kuvittelee heti kauheet salasuhteet apn miehelle, kun joku nainen on lähetellyt muutaman viestin :D Mitä nyt kuuluu?
[/quote]
No niinpä:) Oikein hyvää kuuluu, yhteinen pieni reissu takana. Mä muuten olen nähnyt kaikki viestit, enkä sitä ihan pommittamiseksi kuitenkaan kutsuisi. joka tapauksessa viestejä ei ole enää tullut enkä aio asiaa enää miettiä. Mulla on ihana mies, kyllä hänestä varmaan joku muukin haaveilee:) Mutta minun hän on.
ap