Kuka on Muru, johon monessa ketjussa viitataan,
Kommentit (13)
AV-mammojen mielikuvituksen tuote, eräänlainen yhteinen harha. Ikinä eivät osaa vastata kysymykseen "kuka on 'muru'" vaan väistelevät kysymyksen.
Laita googleen vaikka murun eka ketju, tai kuk on muru.
kukaan ei jaksa toistuvasti vastata tuohon kysymykseen.
Murulla ei ole blogia.
Muru ilmestyi tänne huhtikuussa 2012, ekassa ketjussaan ihmetteli miksi tuore miesystävä ei ikinä pyydä kotiina. Sai vastauksia että mies on varmasti naimisissa, mutta ei suostunut uskomaan, kunnes täällä sitten myönsi että joo, naimisissahan se on. Tästä alkoi Murun tarina.
Muru oli siis kyllästynyt poikaystävänsä (nykyinen aviomies), ja tapasi uuden, jännittävän miehen (Micke). Jätti poikkiksen, ja alkoi seurustelemaan Micken kanssa. Seksi oli mahtavaa. Kun sai tietää että M oli naimisissa, jätti tämän, mutta suostui kuitenkin vielä kerran seksiin, ja siihen että M ottaa kuvia tästä tapahtumasta muistoksi.
Tämän jälkeen M paljastui varsinaiseksi kakkapyllyksi, kävi Murun luona ja otti Murun väkisin. Tämä jälkeen on kuitenkin vielä kohteliaisuudesta pakko vastata viesteihin aina kun Micke ottaa yhteyttä...
Micke myös lähetti kavereilleen kuvat seksistä Murun kanssa.
Muru palasi yhteen exänsä kanssa, menivät kihloihin, ja kriisejä on pukannut. Miehen best man suuteli Murua, Muru petti miestä ulkomaankommennuksella, kihlattu joutunut sairaalaahoitoon huumeiden yliannostuksen takia.
Muru joskus sanoi että periaatesyista ei valehtele, js on jotain mistä e halua puhua ohittaa vain aiheen, tai sanoo "en kommentoi".
siksi voikin olettaa että Murulle on joskus tehty abortti, koska hän ei ole missään voinut sanoa että sellaista ei ole tehty, ainut kommenti siihen on olut että ole mitään kerrottavaa, mikä ei tarkoita samaa kuin että ei olisi tehty.
Samaa harrastaa miehensäkin kanssa, myönsi vissiin suuseksiä työkemmunksella, mutta jätti kertomatta että olikin yhdynnässä sen miehen kanssa, mutta kertomatta jättäminen ei ole samaa kuin valehteleminen, joten Muru voi taas uskotella itselleen että hän on kiltti ihminen.
Näin, lyhyt tiivistelmä =) pitäkää tämä ylhäällä niin ei tartte aina uusiksi kirjoittaa....
murun eka ketju
http://www.vauva.fi/keskustelu/1606300/ketju/miksi_miesystavani_ei_ole_koskaan_kutsunut_minua_k
muru-hömppää
http://www.vauva.fi/keskustelu/1670161/ketju/vaihdan_kanssasi_ajatuksia_ja_kuulumisia_jos_sattu
Mutta näitä murun juttuja on täällä niin pirusti ettei millään pysty nostamaan niitä, jos muistaisikin kaikki ja jaksaisi niitä etsiä 2 ensimmäistä tivua täyttyisi murun roskalla.
Mä vähän luulen, että tämä muru-hahmon luoja itse tekee näitä "kuka on muru" -aloituksia tänne. Näitähän on täällä lähes joka päivä...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 12:28"]
Mä vähän luulen, että tämä muru-hahmon luoja itse tekee näitä "kuka on muru" -aloituksia tänne. Näitähän on täällä lähes joka päivä...
[/quote]
Niin minäkin luulen, koska kukaan ei ikinä jaka pitää yhtäkään "Kuka on muru"-ketjua ylhäällä, vaikka on muka tosi moni joka olisi kiinnostunut.
Eikö kukaan ikinä edes mistään muru-tiedosta kiittää, se vasta ärsyttääkin eikä ainakaan tee mieli vastata yhteenkään muru-kyselyyn.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 12:36"]
Eikö kukaan ikinä edes mistään muru-tiedosta kiittää, se vasta ärsyttääkin eikä ainakaan tee mieli vastata yhteenkään muru-kyselyyn.
[/quote]