Viesti mun mieheni kännykässä: "Ajattelen sinua vieläkin usein."
Miten mua häiritseekään tuo viesti. Entinen tyttöystävä tai sen tapainen haikailee kai takaisin. Miksi se nyt tuollaisia viestittelee, kun me ollaan menty juuri naimisiin? Vähän on myöhässä liikkeellä.
Enkä muuten ratsannut miehen puhelinta, vaan se on sohvapöydällä ja viesti tupsahti näyttöön. Mies on juoksemassa eikä ole viestiä vielä nähnyt. Mun tekisi mieli poistaa se.
Kommentit (376)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 07:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 03:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:31"]
[/quote]
Helppoa. Jos sinä tiedät että joku on kirjoittanut jotain niin silloin olet lukenut sen viestit.
Ei ole munatonta pitää kiinni oikeuksistaan ja yksityisyydestään. Vai oletko sinä munaton jos soitat poliisille kun mies hakkaa sinua?
Se vaikka toinen pettäisi sinua ei oikeuta sinua lukemaan hänen viestejään.
Se että puhelin on kodissasi ei tee siitä mitenkään erillaista. Et edelleenkään saa lukea viestejä
[/quote]
Niin mutta millä sinä todistat oikeudessa että X tietää asiasta Y jos asia on teidän kahden välinen? Ja että X on koskenut puhelimeesi salaa ja vieläpä ilman lupaasi? Taitaa olla aika sana sanaa vastaan... Kyllä, mielestäni on munatonta jos mies pettää, nainen näkee pöydällä olevasta puhelimesta (tai no mistä vaan) viestin joka ruutuun pamahtaa ja mies jäisi kiinni pettämisestä -> mies vetää naisen oikeuteen kun on nähnyt tämän puhelimesta viestin, tai vaikka olisi ihan vain omin lupineen sitä katsonut.
En minä ainakaan tuntisi huonoa omaatuntoa jos epäilisin vahvasti miehen pettävän, katsoisin puhelinta ja jäisi kiinni. Ihan oikein että pettäjät jää kiinni, mitä sitten jos keino on väärä jos lopputulos on parempi. Siinäpähän yrittäisi tehdä jotain oikeusjuttua josta todennäköisesti jätettäisiin syyttämättäjättämispäätös, jonka jälkeen saisit itse juttua jatkaa ja lopputulos tuskin sinua miellyttäisi.
Ei ole muuten kauan, kun eräässä kaupungissa sosiaalitoimiston täti oli antanut miesystävälleen tietoja miehen tyttären seurustelukumppanista. Ei voitu todistaa asiaa (ylläri kun sosiaalitoimistossa tietävät asiakkaidensa asioita ja toinen työntekijäkin voi koneelta tietoja katsoa) ja nainen muistaakseni sai pitää työnsä. Työssä on kuitenkin vaitiolovelvollisuus jota nainen rikkoi, eikä tainnut tulla seurauksia. Että onnea vaan;)
Ketjun aloittajalle - en jaksa lukea koko ketjua täällä - mutta tarkistitko, oliko oikea numero, josta viesti miehellesi on tullut (esim. fonecta.fi) - höpöhöpö numeroista tulee vaikka mitä viestejä - takstarien massalähetys ei paljoa maksa - ja usein tavoitteena on saada viestin vastaanottaja soittamaan/tekstaamaan johonkin maksulliseen palvaluun.
Yleensäkin kannattaa kieltää liittymistä avattaessa ja myös myöhemmin ns. viihdepalvelut - muuten noista saaduista viesteistä voi jopa joutua maksamaan, jos ei jaksa riitauttaa. Operaattoria ei vähempää kiinnosta noiden selvittely (= lisää liikevaihtoa).
Mulla on puhelimessa 10 vuotta vanhoja numeroita, ei ole tullut siivottua niitä pois. Olen ne aikoinaan tallentanut sim-kortille ja siksi siirtyvät puhelimesta toiseen kortin mukana. Saattaa siellä olla jonkun (tai muutaman) vanhan "tuttavan" numerokin, en ole varma.
lisempää, tämä menee mielenkiintoiseksi ;)
Muru kertoi joskus, että hän palstailee kännykällä, koska kukaan muu ei katso hänen puhelintaan, mutta nyt hän kertookin, että puhelinsalaisuuksia ei ole.
Ap voisi keskittyä kirjoittamaan tuntojaan päiväkirjaan, jos ei hänellä niitä hyviä ystäviä ole.
Lopeta sitten rahoittamasta miehen elämää ja katso riittääkö rakkaus.
Niin, tai kerro miehelle että sittenkin panit sitä tyyppiä työkomennuksella ja katso riittääkö rakkaus....
Siis oliko tämä ap:n kirjoittama? Eihän siitä ole kuin pari kuukautta, kun itse petit miestäsi varatun miehen kanssa! Oletko onnistunut työntämään sen mielestäsi?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 07:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 03:21"]
Noh, huvitti kerran kun eräs nainen baarissa tuli tyrkyttämään itseään miehelleni vaikka itse olin vieressä. Mies ei innostunut "yllättäen", naista kävi kyllä melkein sääliksi toisaalta, taisi olla vähän ressukka kun kuvitteli että mieheni tuosta vaan jättäisi minut siihen istumaan ja lähtisi tämän matkaan:D Tökeröä käytöstä minua kohtaan sekä mieheni aliarviointia, vaikka toki imartelevaa toisaalta huomio häntä kohtaan. Naurettavaa silti:)
[/quote]
No, tuolla kertaa noin, kun olit mukana. Mutta auta armias, kun miehes on yksin liikkeellä baarissa.
"Miestä ylläen kiinnosti". Nämä on niin nähtyjä juttuja!
:D
[/quote]
Itseasiassa miestä ei jostain syystä edes jaksa enää baarit pahemmin kiinnostaa, eikä halua lähteä jos minä en ole lähdössä... Sen verran harvemmin tulee käytyä nykyään, että sitten on kivaa kun on yhteisiä kavereita mukana.. Myöskin satun olemaan aika hyvännäköinen (eihän se toki pettämistä estä) ja tuo itseään tyrkyttämään tullut nainen ei ollut, mutta mistäs toki tietäisin mitä missejä mieheni käy salaa tapaamassa... Mutta ihan miten vain, toki mieheni voi olla petturi siinä missä kaikkien muidenkin naisten miehet. Mutta kuten kirjoitin, en haluaisi itseänikään iskemään jotain miestä jos oma mieheni on vieressä, ja vaikka ei olisikaan niin ei minulla ole kiinnostusta pettää miestäni ja lähteä muiden miesten matkaan vaikka kysyntää olisikin. On minua tultu iskemään useammankin kerran niin että mieheni on vieressä ja se on mielestäni epäkunnioittavaa miestäni kohtaan, sekä minua että joku luulee minun olevan pettäjä ja helppo...
En vain osaa arvostaa tuollaista käytöstä että joku menee iskemään tieten tahtoen varattua, itse en ainakaan haluaisi olla edesauttamassa toisille pahaa mieltä, sillä jokainen meistä varmaan ymmärtää että pettäminen tuntuu pahalle? Miksi siis haluaisi olla mukana sellaisessa toiminnassa ja satuttaa jotakuta? Kun vapaitakin on... Pettäkää vaan muut niin paljon kuin lystää, itselläni nyt sattuu olemaan periaate että jos huomaan että suhde ei vain toimi, mieluummin eroan ensin ja sitten vasta alan suuntaamaan katseen muihin, kuin että pettäisin ja satuttaisin samalla toista pahasti. Miten jotkut edes voivat pettää, saati että nimenomaan yrittävät iskeä varattuja? Mikä tarve on loukata ihmistä jonka kanssa itse vapaaehtoisesti on ja miksi loukata myös sitä pettäjää ja petettyä.. Vaikka nyt saisikin sitten hienosti vampattua itselleen jonkun varatun, niin tuskin se mukavalle tuntuu pettäjästäkään se lopputulos. Saattaapi olla, että jos suhde alkaa pettämällä niin myöhemmin voi ajatella että miksipä ei pettäisi muidenkin kanssa... Mutta joo, tiedostan että ihmisillä ei ole mitään moraalia, harmi vain. Toivoisin että useammat olisivat fiksumpia, säästyisi monta ihmistä pahalta mieleltä...
[/quote]
Tai liho se kilo tai pari, kunnes rintsikan profiili ei ole sileä ja katso riittääkö rakkaus.
Luin koko ketjun...."Ajattelen sinua vieläkin usein."
Olisko niin, että miehelläsi on ollut hyvä suhde tähän naiseen..ei nainen muuten tuollaista viestiä uskaltaisi laittaa. Mies valitsi uran ja rahan= sinut. Ja siksi ehkä vihareaktio kun ei halua häntä muistuttamaan jostain "ihanasta" ?! Ja tämä nainen ikävöi miestäsi edelleen, sillä heillä oli henkisesti hyvä ja todellinen yhteys?! Miehesi välittää naisesta, mutta haluaa nyt itselleen ensin hyvän alustan sinun avulla. Ja mikä parasta, jos olet vielä hyvännäköinen ja ilmeisesti aika nuori.
Kauneus ei kestä ja viim. kun teette lapsia kaikki muuttuu. Voitko luottaa mieheen, että hän pysyy sinun vierelläsi myös niinä aikoina, kun et ole hehkeimmilläsi yövalvomisten, puklujen ja vaipanvaihtojen aikana? Saatikka jos lapsenne on vakavasti sairas. Se on ISO kriisi parisuhteelle, minä sen tiedän. Silloin ei raha enää merkitse mitään..
Toivottavasti miehesi on rehellinen ja todella haluaa olla sinun kanssasi eikä rahojesi tai perheesi rahojen!? Äläkä sinä tyydy tuohon (vaikka myöhäistä se taitaa olla kun olette jo naimisissa). Toivon teille kaikkea hyvää! Toivottavasti ei taas ole tässäkin yksi tilastopari lisää :(
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 22:47"]
Mitä draamaa tässä nyt oli. Ärsyttävä viesti, ärsyttävä nainen, mies reagoi asiaan sopivalla tavalla, loppu hyvin, kaikki hyvin. Kyllä sitä pienempiäkin asioita täällä mietiskellään :) Ikävää olisi vain se, jos nainen jäisi roikkumaan, mutta ei kai nyt sentään. Enkä mä ole itserakas vaan tiedän, että mieheni arvostaa avioliittoamme ja sitä, mitä hän tästä saa, minun lisäkseni :)
ap
[/quote]
No mitä sun miehes saa?
[/quote]
Huolettomuutta, mahdollisuuksia, vapautta keskittyä uraansa, paikan kivassa perheessä ja yhteisössä...
ap
[/quote]
Eli ihan samoja asioita mitä muutkin naiset antavat ja saavat.
[/quote]
Varmaan tavallaan joo. Ihmiset arvostavat erilaisia asioita ja erilaisia mukavuuksia. Niistä sitten neuvotellaan. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta mun mieheni elää kanssani itselleen mieleistä elämää, mieleisempää kuin ennen meidän avioliittoa. Kyllä mä tiedän, ettei se pelkästä rakkaudesta mun kanssani ole, mutta ei se haittaa, koska sitä rakkautta oikeasti on. Ja hänellä on pitkä pinna. Mä arvostan sitä. Kaikki eivät näin haluaisi elää, mutta mä en taida olla niin suuri idealisti.
ap
[/quote]
no hohhoijaa muruseni :) rahallakaan kun ei saa kaikkea. ja aiemmassa viestissä vapautta sanoit miehen saavan, noh, älä nyt sitten niin suurta draamaa vedä yhdestä viestistä :) se nainen vaan on ja tulee olemaan tärkeä miehellesi, et pääse siitä mihinkään, et edes rahan voimalla :) näin on näreet!
illalla naiset lenkille taas, ap:n mies on myös "lenkillä" :) tiedän ;)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 09:24"]
Ap voisi keskittyä kirjoittamaan tuntojaan päiväkirjaan, jos ei hänellä niitä hyviä ystäviä ole.
[/quote] Mutta eihän sellainen sovi, koska muru tarvitsee huomiota. Ilman huomiota hän kuihtuu kuin ruusu varjossa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 16:40"]
illalla naiset lenkille taas, ap:n mies on myös "lenkillä" :) tiedän ;)
[/quote]
Tiedoksi, että tällaiset viestit eivät ärsytä mua, joten hukkaan menee.
Huvitti itseänikin, kun valitukseni ärsyttävästä viestistä kasvoi ketjun aikana avioerotilastoksi :) Ihan niin vakavasta asiasta ei ole kyse. Eikä taida olla kovin isoa koloa miehen sydämessä tälle viestinaiselle. Mä olen ennen meidän vakiintumista kuunnellut vieressä, kun mies minun sängyssäni maatessaan vastasi kyseiselle naiselle ja käski lopettaa soittelun. Hän oli ehkä parin kuukauden satunnaissuhde. Nainen taisi toivoa enemmän, vaikka mies puhui hänelle aika rumastikin, mikä ei tietysti ole kivaa kenellekään. Hänestä ei olisi koskaan voinut tulla oikeaa tyttöystävää saati vaimoa, sikäli kun miehen tunnen. Ja tunnen kyllä, jo vuosien ajalta. Mutta silti, turhat viestit ärsyttävät, onhan se inhimillistä.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 07:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 03:21"]
Noh, huvitti kerran kun eräs nainen baarissa tuli tyrkyttämään itseään miehelleni vaikka itse olin vieressä. Mies ei innostunut "yllättäen", naista kävi kyllä melkein sääliksi toisaalta, taisi olla vähän ressukka kun kuvitteli että mieheni tuosta vaan jättäisi minut siihen istumaan ja lähtisi tämän matkaan:D Tökeröä käytöstä minua kohtaan sekä mieheni aliarviointia, vaikka toki imartelevaa toisaalta huomio häntä kohtaan. Naurettavaa silti:)
[/quote]
No, tuolla kertaa noin, kun olit mukana. Mutta auta armias, kun miehes on yksin liikkeellä baarissa.
"Miestä ylläen kiinnosti". Nämä on niin nähtyjä juttuja!
:D
[/quote]
Itseasiassa miestä ei jostain syystä edes jaksa enää baarit pahemmin kiinnostaa, eikä halua lähteä jos minä en ole lähdössä... Sen verran harvemmin tulee käytyä nykyään, että sitten on kivaa kun on yhteisiä kavereita mukana.. Myöskin satun olemaan aika hyvännäköinen (eihän se toki pettämistä estä) ja tuo itseään tyrkyttämään tullut nainen ei ollut, mutta mistäs toki tietäisin mitä missejä mieheni käy salaa tapaamassa... Mutta ihan miten vain, toki mieheni voi olla petturi siinä missä kaikkien muidenkin naisten miehet. Mutta kuten kirjoitin, en haluaisi itseänikään iskemään jotain miestä jos oma mieheni on vieressä, ja vaikka ei olisikaan niin ei minulla ole kiinnostusta pettää miestäni ja lähteä muiden miesten matkaan vaikka kysyntää olisikin. On minua tultu iskemään useammankin kerran niin että mieheni on vieressä ja se on mielestäni epäkunnioittavaa miestäni kohtaan, sekä minua että joku luulee minun olevan pettäjä ja helppo...
En vain osaa arvostaa tuollaista käytöstä että joku menee iskemään tieten tahtoen varattua, itse en ainakaan haluaisi olla edesauttamassa toisille pahaa mieltä, sillä jokainen meistä varmaan ymmärtää että pettäminen tuntuu pahalle? Miksi siis haluaisi olla mukana sellaisessa toiminnassa ja satuttaa jotakuta? Kun vapaitakin on... Pettäkää vaan muut niin paljon kuin lystää, itselläni nyt sattuu olemaan periaate että jos huomaan että suhde ei vain toimi, mieluummin eroan ensin ja sitten vasta alan suuntaamaan katseen muihin, kuin että pettäisin ja satuttaisin samalla toista pahasti. Miten jotkut edes voivat pettää, saati että nimenomaan yrittävät iskeä varattuja? Mikä tarve on loukata ihmistä jonka kanssa itse vapaaehtoisesti on ja miksi loukata myös sitä pettäjää ja petettyä.. Vaikka nyt saisikin sitten hienosti vampattua itselleen jonkun varatun, niin tuskin se mukavalle tuntuu pettäjästäkään se lopputulos. Saattaapi olla, että jos suhde alkaa pettämällä niin myöhemmin voi ajatella että miksipä ei pettäisi muidenkin kanssa... Mutta joo, tiedostan että ihmisillä ei ole mitään moraalia, harmi vain. Toivoisin että useammat olisivat fiksumpia, säästyisi monta ihmistä pahalta mieleltä...