Viesti mun mieheni kännykässä: "Ajattelen sinua vieläkin usein."
Miten mua häiritseekään tuo viesti. Entinen tyttöystävä tai sen tapainen haikailee kai takaisin. Miksi se nyt tuollaisia viestittelee, kun me ollaan menty juuri naimisiin? Vähän on myöhässä liikkeellä.
Enkä muuten ratsannut miehen puhelinta, vaan se on sohvapöydällä ja viesti tupsahti näyttöön. Mies on juoksemassa eikä ole viestiä vielä nähnyt. Mun tekisi mieli poistaa se.
Kommentit (376)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 20:27"]
Hassu jotenkin tuo itseriittoisuus.Vai ettei miehen KANNATA toista naista ajatella tai ottaa..
Tiedätkö niin ei sillä ulkonäöllä voi ratsastaa koko elämäänsä.
[/quote]
Rahalla voi. Äijä voi olla nainut ittensä rikkaisiin naimisiin.
[/quote]
Eikös näillä oo avioehto kun Murun isä sen vaati että tulee rahoitusta?
Ja siis eihän muru oo ees rikas vaan sen vanhemmat. ei se itsekseen oo mitään. Eli ei sen mies tuu perintöjä näkemään.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 20:33"]
Hassu jotenkin tuo itseriittoisuus.Vai ettei miehen KANNATA toista naista ajatella tai ottaa..
[/quote]
[/quote]
tai sitten toisinpäin :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:40"]
Onko se miehelle oikea koti?
[/quote]
Mikä tämä kysymys nyt on? Tottakai tämä on miehelleni oikea koti. Miksi ei olisi?
ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:45"]
Milloin muutatte? Mitä aiot nyt sitten istuttaa näköesteeksi?
Mitä tarjoilit illanistujaisvierailles?
[/quote]
Tässä ketjussa on kyllä outoja viestejä. Mistä ihmeen näköesteistä on kyse? Ja minne pitäisi muuttaa? Me muutamme, kun perheenlisäys on ajankohtaista, emme sitä ennen ilman hyvää syytä.
ap
[/quote]
Voi se olla muutakin kuin ulkonäköä. Vaikka vaimolla olisi karaten 5 danin musta vyö. Se saa miehen kuin miehen miettimään aika tarkasti siirtojaan ;-)
Sori nyt vaan mut vaikuttaa keksityltä koko juttu. Ärsyttävän itserakas asenne ainakin ap:lla ja täydellinen mies tietty kans.. Voi olla kova pudotus edessä.
Taitaa olla keksitty koko juttu. Ei kai aikuiset ihmiset jaksa kehitellä tällaista draamaa elämäänsä...
Mitä draamaa tässä nyt oli. Ärsyttävä viesti, ärsyttävä nainen, mies reagoi asiaan sopivalla tavalla, loppu hyvin, kaikki hyvin. Kyllä sitä pienempiäkin asioita täällä mietiskellään :) Ikävää olisi vain se, jos nainen jäisi roikkumaan, mutta ei kai nyt sentään. Enkä mä ole itserakas vaan tiedän, että mieheni arvostaa avioliittoamme ja sitä, mitä hän tästä saa, minun lisäkseni :)
ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 22:47"]
Mitä draamaa tässä nyt oli. Ärsyttävä viesti, ärsyttävä nainen, mies reagoi asiaan sopivalla tavalla, loppu hyvin, kaikki hyvin. Kyllä sitä pienempiäkin asioita täällä mietiskellään :) Ikävää olisi vain se, jos nainen jäisi roikkumaan, mutta ei kai nyt sentään. Enkä mä ole itserakas vaan tiedän, että mieheni arvostaa avioliittoamme ja sitä, mitä hän tästä saa, minun lisäkseni :)
ap
[/quote]
No mitä sun miehes saa?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:39"]
ap
[/quote]
No mitä sun miehes saa?
[/quote]
Huolettomuutta, mahdollisuuksia, vapautta keskittyä uraansa, paikan kivassa perheessä ja yhteisössä...
ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:57"]
ap
[/quote]
No mitä sun miehes saa?
[/quote]
Huolettomuutta, mahdollisuuksia, vapautta keskittyä uraansa, paikan kivassa perheessä ja yhteisössä...
ap
[/quote]
Eli ihan samoja asioita mitä muutkin naiset antavat ja saavat.
Niin, mutta kaikki ei sittenkään ole rakkautta.
Sillä se viestin lähettäjä tarjoaa välittämistä, mutta ap vahtimista.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:57"]
ap
[/quote]
No mitä sun miehes saa?
[/quote]
ap
[/quote]
Eli ihan samoja asioita mitä muutkin naiset antavat ja saavat.
[/quote]
Varmaan tavallaan joo. Ihmiset arvostavat erilaisia asioita ja erilaisia mukavuuksia. Niistä sitten neuvotellaan. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta mun mieheni elää kanssani itselleen mieleistä elämää, mieleisempää kuin ennen meidän avioliittoa. Kyllä mä tiedän, ettei se pelkästä rakkaudesta mun kanssani ole, mutta ei se haittaa, koska sitä rakkautta oikeasti on. Ja hänellä on pitkä pinna. Mä arvostan sitä. Kaikki eivät näin haluaisi elää, mutta mä en taida olla niin suuri idealisti.
ap
Äh, pyyhkisin edellisen viestin pois, jos voisin. Unohdetaan se.
ap
eiks oo kiva kun joku sitä ajattelee....
Mutta pyllyä se ei sulta saa =(
Ehkä tuo viestittelijä antaa sitä hänelle? Niin kuin sinä annoit Mickelle?
[/quote]