Viesti mun mieheni kännykässä: "Ajattelen sinua vieläkin usein."
Miten mua häiritseekään tuo viesti. Entinen tyttöystävä tai sen tapainen haikailee kai takaisin. Miksi se nyt tuollaisia viestittelee, kun me ollaan menty juuri naimisiin? Vähän on myöhässä liikkeellä.
Enkä muuten ratsannut miehen puhelinta, vaan se on sohvapöydällä ja viesti tupsahti näyttöön. Mies on juoksemassa eikä ole viestiä vielä nähnyt. Mun tekisi mieli poistaa se.
Kommentit (376)
En käsitä että täällä vaan ihmiset "upittaa" tätä ketjua, kun ketjun alkuperäinen aihe on jo käsitelty ja selvinnyt :D
Ja koko ketjun lukeneena, voi apua kuinka ihmiset on pikkumaisia ja inhottavia, voimia ap:lle näiden urpojen kanssa :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 18:00"]
Vastasiko nainen enää miehesi viimeiseen viestiin?
[/quote]
Vastasi "ok". Hieman erikoinen vastaus, mutta en aio jäädä sitä pohdiskelemaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 00:29"]
En käsitä että täällä vaan ihmiset "upittaa" tätä ketjua, kun ketjun alkuperäinen aihe on jo käsitelty ja selvinnyt :D
Ja koko ketjun lukeneena, voi apua kuinka ihmiset on pikkumaisia ja inhottavia, voimia ap:lle näiden urpojen kanssa :D
[/quote]
koko ketjun lukeneena... pahimmat nipottajat kun on lukenut kaikki murun ketjut viime huhtikuulta alkaen....
Niinpähän sitä voisi luulla, mutta etpä estä jos muut sitä lainailee ;)
[/quote]
No niinpä:) Oikein hyvää kuuluu, yhteinen pieni reissu takana. Mä muuten olen nähnyt kaikki viestit, enkä sitä ihan pommittamiseksi kuitenkaan kutsuisi. joka tapauksessa viestejä ei ole enää tullut enkä aio asiaa enää miettiä. Mulla on ihana mies, kyllä hänestä varmaan joku muukin haaveilee:) Mutta minun hän on.
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 00:29"]
[/quote]
koko ketjun lukeneena... pahimmat nipottajat kun on lukenut kaikki murun ketjut viime huhtikuulta alkaen....
[/quote]
Eii, kyllä tämä murun tarina on alkanut jo ainakin keväällä 2012... ;)
eihän tuo ok nyt niin erikoinen vastaus ole, minä jos ymmärrän asian ja olen samaa mieltä jonkun kanssa niin vastaan yleensä lyhyesti vain ok. ei sen kummempaa. Ap ei taida usko että juttu on ohi miehen ja tämän naisen välillä?
No mitä se miehesi sille laittoi? "Vaimon mielestä ei oo ok et laitellaan viestejä?"
Tietää ainakin tekstata kun ei oo kotona. ;)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:06"]
No mites ap tulit ottaneeksi miehen, joka toteutti "vain viettiään" ...? Sitä saa mitä tilaa.
[/quote]
Nooh, ihan aina miehet eivät ole vaimon haussa. Joskus niitäkin vain panettaa:)
ap
[/quote]
niin, tekee :) vaikka olisi vaimokin. kiitos lainasta taas ap:) hyvää yötä. laitahan mies suihkuun "lenkin" jäljiltä, vietti se on sekin:)
[/quote]
kattonu täs vähänaikaa mitä kirjotat, aika katkera oot. :D t: random
mites ap:lla menee? onko viestejä vielä tullut miehelle?
Sun on nyt vaan aripekka (ap) päästävä tuosta viestistä yli. Miehesi rakastaa toista naista ihan ku kaunareiden Liam.
Guru-Keijo
älkää nyt hätäilkö, antakaa murun nyt rauhassa kehittää jatkoa tarinalle.
Mäkään en ymmärtänyt tuota kotona nukkumista? Siis epäilitkö kuitenkin miehen pettävän vai häh?
en yhtään ihmettele tuon naisen suhtautumista (sinnikkyyttä kylläkin, mutta ehkä oikeesti rakastui mieheen), sillä tuon teidän tauon aikana mies on hyvinkin voinut avautua naiselle siitä sun rumasta tempustasi ja aika luonnollisesti nainen on ihmeissään, että mies otti sut vielä takaisin. En mäkään olisi miehen puolesta ollut ehkä hirveen onnellinen jos ottaisi takaisin tyttöystävän, joka jättää toisen miehen (ja siis seksin) takia - ja sitten ottaakin vielä takaisin. Mut joo, eihän nainen tiedä kaikkea teidän suhteesta vaan sen mitä mies on joskus kertonut.
Jep. Siis sä tehtailet aborttejakin miehen seläntakana...Ja miehelle oot totaalisen ehdoton. :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:43"]
Viestejä ei ole enää tullut. Olen nähnyt viestiketjun, jonka viimeinen viesti oli mieheltäni. Hän pyysi ystävällisesti lopettamaan viestien lähettämisen, kirjoitti, että nainen on aikanaan ylitulkinnut asioita ja toivotti hyvää jatkoa elämään. Tämä sen jälkeen, kun mä en antanut enää vaihtoehtoja. Sanoin, että mies nukkuu seuraavan kerran kotona, kun se lapsellinen viestittely on päättynyt. Ja niin se päättyi.
ap
[/quote]
Missäs se mies siihen saakka nukkui? Sen naisen luonako? En nyt oikein ymmärtänyt asian ydintä varmaankaan. Ja ymmärsin että puolin ja toisin sitä viestittelyä ollut kun kerrot koko viestiketjun lukeneesi, eli se ei ollutkaan yksipuoleista sitten?
[/quote]
Kotona? Jos se totteli heti.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 13:06"]
Jep. Siis sä tehtailet aborttejakin miehen seläntakana...Ja miehelle oot totaalisen ehdoton. :)
[/quote]Missä myöntänyt?
Jopas on osattu käännellä asioita nurinpäin. Joissain maailmoissa näköjään lapset ovat vastuussa vanhempiensa tekemisistä ja heidän pitää osata tulkita vanhempiensa perimmäisiä tarkoituksia. En osannut silloin teinityttönä. Ja kuten eräs arveli, tilanteessa ei ole yhtään aivan avutonta uhria. Pysyn sivussa. Ei muuten liity mitenkään alkuperäiseen aiheeseen...
ap
Up