Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peruin kierukan asennuksen PELON takia! Miksi ei nukutuksessa saa kierukkaa? Oletko saanut?

Vierailija
19.08.2020 |

Luin kauhujuttuja, että asennus sattuu enemmän kuin selän murtuma.
Nyt olen ilman ehkäisyä, 4 lasta, 2 aborttia, 17 vuotiaana ja 32 vuotiaana.
Kondomi kyllästyttää miestä, häntä vitu ttaa sen käyttö. Pillereistä tulin hulluksi, samaa tekee silloin kapseli.
Millä perusteella sen kierukan saa nukutuksessa?
Mami 35

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi käydä nipsauttamassa piuhansa poikki, jos kondomin käyttö niin viduttaa. Lapsiahan teillä jo on.

Mies ei halua. Vetoaa siihen, että jos joskus haluan eron, niin hän on eunukki, eikä saa uutta naista.

Ap

Eunukki?? Ei ne siellä vasektomiassa piliä pois leikkaa sentään.

Vierailija
62/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi alapeukutatte.

Mulla ja monella muulla hormonikierukka vei hormonitoiminnan ihan päälaelleen.

Eikö tuossa tilanteessa vaan ois parempi laittaa piuhat poikki jommalta kummalta?

Alapeukut annoin, koska kunnon w t-meininki. Abortteja 17-vuotiaasta alkaen, ja mies kitisee kortsuista ja tulevan toisen parisuhteensa kohtalosta. W T 100%

Sori, unohdin lainata omaa viestiäni. Eli tarkoitin alspeukkuja tuohon että h.kierukka aiheuttaa samaa kuin pilerit.

Toki joku jo sanoikin että eri merkkisiä nykyään.

Ap, tee sterilisaatio, et sä mitään takaporttia mihinkään tarvi.

4 lasta on hyvä ja 40-vuotiaana voit alkaa keskittyä muuhun kuin lasten tekoon.

Usko pois, silloin on kiva, ihan uus elämä, kun on lapset jo isompia, oli sulla se mies tai ei.

No tuntuu että elämä nyt jo ohi, kun täytti 35v. En halua sitten olla 40v maho..

1800e maksaa nukutuksessa yksityiseklä kierukan laitto :(

Ap

Ällöttävää ja sivistymätöntä moukkajunttia tuo maho-sanan käyttö! Ja rasistista. Oikeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi alapeukutatte.

Eikö tuossa tilanteessa vaan ois parempi laittaa piuhat poikki jommalta kummalta?

Alapeukut annoin, koska kunnon w t-meininki. Abortteja 17-vuotiaasta alkaen, ja mies kitisee kortsuista ja tulevan toisen parisuhteensa kohtalosta. W T 100%

Sori, unohdin lainata omaa viestiäni. Eli tarkoitin alspeukkuja tuohon että h.kierukka aiheuttaa samaa kuin pilerit.

Usko pois, silloin on kiva, ihan uus elämä, kun on lapset jo isompia, oli sulla se mies tai ei.

No tuntuu että elämä nyt jo ohi, kun täytti 35v. En halua sitten olla 40v maho..

Ap

Näytä meillekkin missä se puolimetrinen piikki on, kun olet kerta nähnyt 😀 Kierukka on parin sentin kokoinen. Ja oikeastikko kuvittelit että menee 2-3 sekunttia? Että se vaan survaisee sen sokkona kun melaa mekkoon. Eihän se kestäkään kun pari sekunttia, jahka löytää paikan minne se laitetaan, haloo 🥱

Vierailija
64/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä saa nukutuksessa. Suosittelen lämpimästi.

Ihmettelen suuresti ketjun ilkeilyä ja vähättelyä.

Vierailija
65/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi, jos minusta tuntuu epänaiselta, jos en enää voi saada lapsia! Että se mahdollisuus viedään lopullisesti!

Ap

Vierailija
66/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi, jos minusta tuntuu epänaiselta, jos en enää voi saada lapsia! Että se mahdollisuus viedään lopullisesti!

Ap

Mutä sinä sitä keneltäkään muulta anteeksi pyytelet, oman elämäsihän sinä tässä teet tavattoman vaikeaksi...

Vierailija
67/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Gyne yritti tyrkyttää kierukkaa, onneksi en ottanut. En halua mitään vierasesineitä sisälleni. Vaadin pillerit. No nyt on kys. Gyne kuollut, ja minä senkus vaan porskutan pillereineni. Ei kannata aina uskoa auktoriteetteja.

Vierailija
68/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi alapeukutatte.

Ap

Näytä meillekkin missä se puolimetrinen piikki on, kun olet kerta nähnyt 😀 Kierukka on parin sentin kokoinen. Ja oikeastikko kuvittelit että menee 2-3 sekunttia? Että se vaan survaisee sen sokkona kun melaa mekkoon. Eihän se kestäkään kun pari sekunttia, jahka löytää paikan minne se laitetaan, haloo 🥱

No luulin 25v asti, että kierukka laitetaan nukutuksessa ja ollaan sairaalassa yö.

Äiti oli 90 luvulla sterilisaatiossa, aikuiset puhui kierukasta jne niin olin saanut lapsen aivoilla käsityksen, että äiti oli yön sairaalassa kierukan takia.

Yläasteella ei kerrottu mitään kierukan asetuksista, mainittiin vain ohi mennen "ne on synnyttäneille", ei siinä 13v ala asiaa tutkimaan tarkemmin. Järkytys oli suuri kun asia paljastui.

Ap

Vierailija
69/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pessaaria? Itse aion siirtyä siihen, lopetin hiljattain hormonaalisen ehkäisyn sivuvaikutusten takia eikä mies jaksa kumeja. Olen lukenut paljon hyviä kokemuksia pessaarista.

Vierailija
70/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milka Dikkers kirjoitti:

Palstan äitylit taas luulevat että se nukutus on jotenkin pikkujuttu ja se tehdään ihan noin vaan pyynnöstä. Jokaiseen nukutukseen liittyy pahoja riskejä, jita ei turhaan (ainakaan Suomessa) haluta ottaa. 

Kumma kyllä samoja toimenpiteitä voidaan tehdä ulkomailla nukutuksessa / humautuksessa huoletta...

Vierailija
71/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi käydä nipsauttamassa piuhansa poikki, jos kondomin käyttö niin viduttaa. Lapsiahan teillä jo on.

Mies ei halua. Vetoaa siihen, että jos joskus haluan eron, niin hän on eunukki, eikä saa uutta naista.

Ap

Eunukki?? Ei ne siellä vasektomiassa piliä pois leikkaa sentään.

Ap:n kuvauksen pohjalta saisivat leikatakin - siis poikkeuksellisesti tässä tapauksessa.

Vierailija
72/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele yhtään, jos sanon että minua kierukan laittaminen koski niin kovin että en sen yhden kerran ottamisen jälkeen ole toista kertaa kierukkaa ottanut. Ja vielä se että kaikki sen kuusi vuotta mitä se kierukka sisälläni oli niin tunsin sen. Itsekseen sitten tunki sieltä ulos, oli irronnut.

Vierailija
73/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Gyne yritti tyrkyttää kierukkaa, onneksi en ottanut. En halua mitään vierasesineitä sisälleni. Vaadin pillerit. No nyt on kys. Gyne kuollut, ja minä senkus vaan porskutan pillereineni. Ei kannata aina uskoa auktoriteetteja.

Ne hormonipillerithän eivät tuo mitään vierasta elimistöösi...

Vierailija
74/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aina kerrottu vaihtoehdoista ilman mitään tyrkyttämisiä. Lopulta ratkaisun tekee aina nainen itse, mutta lääkärillä on velvollisuus esitellä muutkin ehkäisykeinot. Suomessa ei kenellekään laiteta kierukkaa vasten omaa tahtoa. Hienoa, että olet löytänyt itsellesi sopivan ehkäisyn. Mietityttämään jäi, miten gynekologisi kuolema liittyy asiaan? Kuoliko hän tyrkyttämänsä kierukan vuoksi?

Vierailija
75/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehesi ei ilmeisesti tiedä mikä on eunukki tai vasektomia.

Vierailija
76/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelle kaverilleni se on laitettu, kaikki kuvailivat kipua järkyttäväksi. Mutta varmasti monella se ei tunnu.

Itselleni taas papa en tunnu yhtään miltään ja joku itkee siinäkin.

Vierailija
77/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa etupylly eläkkeelle ja ottakaa takapylly käyttöön. Niin vanha kansakin teki silloin kun ei ollut e-härveleitä käytössä.

Vierailija
78/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aina kerrottu vaihtoehdoista ilman mitään tyrkyttämisiä. Lopulta ratkaisun tekee aina nainen itse, mutta lääkärillä on velvollisuus esitellä muutkin ehkäisykeinot. Suomessa ei kenellekään laiteta kierukkaa vasten omaa tahtoa. Hienoa, että olet löytänyt itsellesi sopivan ehkäisyn. Mietityttämään jäi, miten gynekologisi kuolema liittyy asiaan? Kuoliko hän tyrkyttämänsä kierukan vuoksi?

Mä oon ehkä katsonut liikaa rikosleffoja, mutta ekana tuli mieleen että tuo kirjoittaja murh asi kierukkaa tyrkyttäneen gynen... Ehkä jopa sillä kierukalla 😂😂 Silleen viinipullon avaajalla kaulaan -tyylisesti. Sitten vain nousi tutkimuspöydältä ja totesi, noh, nyt se gyne on kuollut 😁😁😁.

Vierailija
79/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, ettei aikuinen ihminen osaa psyykata itseään olemaan rauhallinen ja hallitsemaan pelkoaan.

Siitähän tässä on kyse.

Tuleeko sinulle yllätyksenä, että moni aikuinenkin ihminen pelkää jotain?

Ei tule. Mutta kohtuuttomia pelkoja voi hoitaa.

Kyse on mt ongelmasta.

Vierailija
80/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asettaminen ei juurikaan satu vaan kohdun supistelu sen jälkeen. Mutta ei se nyt todellakaan satu enemmän kuin selkämurtuma. Sattuu suunnilleen saman verran kuin abortti. Miten sä olet onnistunut synnyttämään, jos pelkäät kipua noin paljon?