Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruin kierukan asennuksen PELON takia! Miksi ei nukutuksessa saa kierukkaa? Oletko saanut?

Vierailija
19.08.2020 |

Luin kauhujuttuja, että asennus sattuu enemmän kuin selän murtuma.
Nyt olen ilman ehkäisyä, 4 lasta, 2 aborttia, 17 vuotiaana ja 32 vuotiaana.
Kondomi kyllästyttää miestä, häntä vitu ttaa sen käyttö. Pillereistä tulin hulluksi, samaa tekee silloin kapseli.
Millä perusteella sen kierukan saa nukutuksessa?
Mami 35

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttaminen on aivan helv-etin kallista valtiolle. Ei sitä aleta tekemään ihan tuosta noin vain jokaiselle nössölle. Vai haluatteko maksaa lisää veroja?

Vierailija
142/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ensimmäisen kierukan laittaminen sattunut. Kaksi lastakin oli mukana.

Ei sattunut vaihtaminenkaan, mutta olin pyörtyä jälkeenpäin (ei edelleenkään tehnyt kipeää). Se huvitti, ettei ensimmäinen kerta tuntunut missään, johtui varmaan siitä, että oli huoli niistä lapsista. Kun olin yksin, oli aikaa yrittää pyörtyä.

En pökertynyt kuitenkaan vaan istuin vähän aikaa tokenemassa odotushuoneessa, ennen kuin lähdin menemään. KupariT oli kierukkamallini. Ei tuntunut käytössäkään muutoin kuin lisäsi aluksi vuotoja, mutta sekin korjaantui gynen pillereillä.

Rohkeasti vain, ap. Ota pienet lapset mukaan, niin et ehdi jännittää :D

No olen mummo iässä, 35v,ei mulla pieniä lapsia ole :D

Ap

Mutta kuitenkin haluat säilyä lisääntymiskykyisenä, jos sattuisi tulemaan ero nelikymppisenä?

Pitää olla takaportti jos mies jättää 18v teinin vuoksi ja perustaa perheen. Haluan pitää sen mahdollisuuden. Ja mitä on elämä 40 vuotiaana sinkkuna? Turhaa. Sama tehdä lapsi.

Ap

Siis miksi ylipäätään olette yhdessä? Jos noin paljon miettii eroa niin ei kovin vakavissaan suhteessa ole. Kannattaisiko vaan erota niin ei sitä kierukkaakaan tarvitse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota implantaattia nexoplan laitetaan paikallispuudutuksessa käsivarteen. Ehkäsy kesto 3v. Minä en tod ottais mitään härveliä pilluuni ajatus on jo sairas. Eihän miehetkään ota penikseensä mitään eikä niitä varmaan saiskaan ottamaan. Miksi naiset saadaan tekemään aina kehoilleen jotain järjen vastaista?!

Vierailija
144/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pillereistä tulit hulluksi? Mulle ei sopineet pillerit, mutta kapseli oli 15v ongelmitta.

Vierailija
145/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei muka saa naista, jos on steriloitu, hah. Niitähän saa pilvin pimein. Naiset ikionnellisia, kun ei tarvitse pelätä vahinkoraskautta.

Ap, laitata ehkäisykapseli olkavarteen. Maksaa vähemmän, sattuu vähemmän, toimii yhtä varmasti.

Söin 3kk minipillereitä ja olin raivohullu. Samaa tavaraa ehkäisykapselissa eli ei sovi. Kuparikierukan haluisin, mutta ei varaa nukutukseen yksityisellä.

Ap

Vierailija
146/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ensimmäisen kierukan laittaminen sattunut. Kaksi lastakin oli mukana.

Ei sattunut vaihtaminenkaan, mutta olin pyörtyä jälkeenpäin (ei edelleenkään tehnyt kipeää). Se huvitti, ettei ensimmäinen kerta tuntunut missään, johtui varmaan siitä, että oli huoli niistä lapsista. Kun olin yksin, oli aikaa yrittää pyörtyä.

En pökertynyt kuitenkaan vaan istuin vähän aikaa tokenemassa odotushuoneessa, ennen kuin lähdin menemään. KupariT oli kierukkamallini. Ei tuntunut käytössäkään muutoin kuin lisäsi aluksi vuotoja, mutta sekin korjaantui gynen pillereillä.

Ap

Mutta kuitenkin haluat säilyä lisääntymiskykyisenä, jos sattuisi tulemaan ero nelikymppisenä?

Pitää olla takaportti jos mies jättää 18v teinin vuoksi ja perustaa perheen. Haluan pitää sen mahdollisuuden. Ja mitä on elämä 40 vuotiaana sinkkuna? Turhaa. Sama tehdä lapsi.

Ap

Siis miksi ylipäätään olette yhdessä? Jos noin paljon miettii eroa niin ei kovin vakavissaan suhteessa ole. Kannattaisiko vaan erota niin ei sitä kierukkaakaan tarvitse?

Meillä 4 yhteistä lasta. Siksi yhdessä. Ja meillä on mukavaa. Aina pitää kuitenkin varautua.

Vierailija
147/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi käydä nipsauttamassa piuhansa poikki, jos kondomin käyttö niin viduttaa. Lapsiahan teillä jo on.

Mies ei halua. Vetoaa siihen, että jos joskus haluan eron, niin hän on eunukki, eikä saa uutta naista.

Ap

Kiva, mies jo puoliksi syyllistää sinua erolla, jota mahdollisesti tulisit tekemään tulevaisuudessa. Melko paska asenne tässäkin. JSS.

Vierailija
148/152 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Meillä 4 yhteistä lasta. Siksi yhdessä. Ja meillä on mukavaa. Aina pitää kuitenkin varautua.

Kuullostaa siltä, että olette jo toinen jalka suhteesta ulkona. Ei lupaa hyvää. En tod. laittaisi mitään vierasesinettä sisälleni, kun kumia voi käyttää. Jos mies ei suostu, niin voi voi ja mies voi sitten käyttää käsiään.

Vierailija
149/152 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota!

Oli pahempaa kuin synnytys tai ranteen murtuma.

Vierailija
150/152 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi, jos minusta tuntuu epänaiselta, jos en enää voi saada lapsia! Että se mahdollisuus viedään lopullisesti!

Ap

Mutä sinä sitä keneltäkään muulta anteeksi pyytelet, oman elämäsihän sinä tässä teet tavattoman vaikeaksi...

Kyllä se julkinen terveydenhuilto tekee vaikeaksi! Tuo viimeisimmön abortin olisi voinut välttää, jos olisin saanut kierukan aikoinaan nukutuksessa! Mikä siinä niin vaikeaa, taju pois, kierukka sisään. Onnistuu yksityisellä, miksi ei julkisella?

Ap

Sen abortin olis voinu välttää ihan vaan ehkäisyä käyttämällä. Edelleen on se kondomi olemassa. Jos sitä ei käytä niin turha itkeä ja syyttää muita. Te miehesi kanssa sen lapsen alulle laitoitte kun jätitte kumin käyttämättä. Oma syy. Yhteiskunnan ei tarvi paapoa aikuisia ihmisiä. Jos haluat nukutuksen niin mene yksityiselle ja maksa itse. Ei veronmaksajien sitä tarvi sulle tarjota ilmaiseksi. Veronmaksajien vastuuseen kuuluu tarjota perushoito. Kierukan asentamiseen ei kuulu eikä tarvita nukutusta. Ekstrat maksetaan itse.

Kun ei kerran kierukkaa saa nukutuksessa julkisella, niin te muut veronmaksajat maksatte seuraavan abortin, jos kortsu pettää :)

Ap

Vierailija
151/152 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuttaminen on aivan helv-etin kallista valtiolle. Ei sitä aleta tekemään ihan tuosta noin vain jokaiselle nössölle. Vai haluatteko maksaa lisää veroja?

Mikä siinä maksaa? Muutama ihminen häärimään ympärille, unta palloon, kierukka sisään ja heräämöön.

Vierailija
152/152 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah Hah, taas abortti! Miksi sitä ei saa nukutuksessa?? Ap