Peruin kierukan asennuksen PELON takia! Miksi ei nukutuksessa saa kierukkaa? Oletko saanut?
Luin kauhujuttuja, että asennus sattuu enemmän kuin selän murtuma.
Nyt olen ilman ehkäisyä, 4 lasta, 2 aborttia, 17 vuotiaana ja 32 vuotiaana.
Kondomi kyllästyttää miestä, häntä vitu ttaa sen käyttö. Pillereistä tulin hulluksi, samaa tekee silloin kapseli.
Millä perusteella sen kierukan saa nukutuksessa?
Mami 35
Kommentit (152)
naiset, älkää suostuko joka ********:n satuttamiseen ja uhrautumiseen
mies ei tykkää kortsuista, buhuu, kuinkahan moni mies suostuisi vierasesineen kivuliaaseen asentamiseen sisälleen tai elämään hormonipillerien popsimisen kanssa
huoh
Kaikki minulle ilmaiseksi heti! Mikään ei ole oma vika ja vastuuta itsestään ja tekemisistään ei tietenkään tarvitse ottaa.
Oliko se 1 800 e kierukan asennus nukutuksessa yksityisellä? Se on 360 e vuodessa viidelle vuodelle, ei mielestäni paha, jos muuten ei homma onnistu. Jos tuntuu isolta summalta vaihtoehto on 180 e ja 36 e vuodessa, ilman nukutusta. Kuka mitenkin valitsee.
En kestä mitään gynekologista kipua. Synnytkseen sai kaikki puudutukset. Papa koe tuntui kuolemalta.
Pitää kai laittaa se hirviö ehkäisykapseli. Oikeastaan kaikista rokotuksista ja iho puudutus piikistä nautin! :D
Alapäähän en halua mitään muuta kuin mul kun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki minulle ilmaiseksi heti! Mikään ei ole oma vika ja vastuuta itsestään ja tekemisistään ei tietenkään tarvitse ottaa.
Oliko se 1 800 e kierukan asennus nukutuksessa yksityisellä? Se on 360 e vuodessa viidelle vuodelle, ei mielestäni paha, jos muuten ei homma onnistu. Jos tuntuu isolta summalta vaihtoehto on 180 e ja 36 e vuodessa, ilman nukutusta. Kuka mitenkin valitsee.
Kumpikaan ei onnistu. Ei uskalla halvempaan ja oikeaan vaihtoehtoon ei ole varaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi, jos minusta tuntuu epänaiselta, jos en enää voi saada lapsia! Että se mahdollisuus viedään lopullisesti!
ApMutä sinä sitä keneltäkään muulta anteeksi pyytelet, oman elämäsihän sinä tässä teet tavattoman vaikeaksi...
Kyllä se julkinen terveydenhuilto tekee vaikeaksi! Tuo viimeisimmön abortin olisi voinut välttää, jos olisin saanut kierukan aikoinaan nukutuksessa! Mikä siinä niin vaikeaa, taju pois, kierukka sisään. Onnistuu yksityisellä, miksi ei julkisella?
ApSen abortin olis voinu välttää ihan vaan ehkäisyä käyttämällä. Edelleen on se kondomi olemassa. Jos sitä ei käytä niin turha itkeä ja syyttää muita. Te miehesi kanssa sen lapsen alulle laitoitte kun jätitte kumin käyttämättä. Oma syy. Yhteiskunnan ei tarvi paapoa aikuisia ihmisiä. Jos haluat nukutuksen niin mene yksityiselle ja maksa itse. Ei veronmaksajien sitä tarvi sulle tarjota ilmaiseksi. Veronmaksajien vastuuseen kuuluu tarjota perushoito. Kierukan asentamiseen ei kuulu eikä tarvita nukutusta. Ekstrat maksetaan itse.
Hah Hah, meillä oli kumi, vaikka olen lapsellinen, niin en tyhmä. En anna ilman kondomia panna ykköseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän voi käydä nipsauttamassa piuhansa poikki, jos kondomin käyttö niin viduttaa. Lapsiahan teillä jo on.
Mies ei halua. Vetoaa siihen, että jos joskus haluan eron, niin hän on eunukki, eikä saa uutta naista.
Ap
Eli ei siis edes usko teidän suhteeseen ja yhteiseen tulevaisuuteen.
Miksi ees oot sen kans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi, jos minusta tuntuu epänaiselta, jos en enää voi saada lapsia! Että se mahdollisuus viedään lopullisesti!
ApMutä sinä sitä keneltäkään muulta anteeksi pyytelet, oman elämäsihän sinä tässä teet tavattoman vaikeaksi...
Kyllä se julkinen terveydenhuilto tekee vaikeaksi! Tuo viimeisimmön abortin olisi voinut välttää, jos olisin saanut kierukan aikoinaan nukutuksessa! Mikä siinä niin vaikeaa, taju pois, kierukka sisään. Onnistuu yksityisellä, miksi ei julkisella?
ApSen abortin olis voinu välttää ihan vaan ehkäisyä käyttämällä. Edelleen on se kondomi olemassa. Jos sitä ei käytä niin turha itkeä ja syyttää muita. Te miehesi kanssa sen lapsen alulle laitoitte kun jätitte kumin käyttämättä. Oma syy. Yhteiskunnan ei tarvi paapoa aikuisia ihmisiä. Jos haluat nukutuksen niin mene yksityiselle ja maksa itse. Ei veronmaksajien sitä tarvi sulle tarjota ilmaiseksi. Veronmaksajien vastuuseen kuuluu tarjota perushoito. Kierukan asentamiseen ei kuulu eikä tarvita nukutusta. Ekstrat maksetaan itse.
Ei ole rahaa 1800e. Pankin lainalaskurilla saan 500e lainaa. Mistä puuttuva 1200e? Koronan v uoksi loppui työkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän voi käydä nipsauttamassa piuhansa poikki, jos kondomin käyttö niin viduttaa. Lapsiahan teillä jo on.
Mies ei halua. Vetoaa siihen, että jos joskus haluan eron, niin hän on eunukki, eikä saa uutta naista.
ApEli ei siis edes usko teidän suhteeseen ja yhteiseen tulevaisuuteen.
Miksi ees oot sen kans?
Se kysyy viikoittain että enhän jätä sitä, eli kyllä se omasta puolesta uskoo yhdessä oloon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis synnyttänyt neljä kertaa mutta pelkäät muutaman sekunnin kipua? Et sitten synnytyksiä pelännyt kun niissä yleensä kuitenkin sattuu tunteja?
Synnytyksessä ei tungeta teräviä vieras esineitä kohtuun!!
Ap
Olen samaa mieltä kanssasi, olen myös synnyttänyt mutta kierukan laitto oli jotain ihan kamalaa. Luulen että jokainen on tässä erilainen sillä minulla on myös lapsettomia ystäviä jotka ovat sen suht helposti laitattaneet.
Mulle laitettiin niin pian synnytyksen jälkeen kun pystyi eikä se tuntunut missään! Nipisti ihan vähän, mutta todella vähän, ei se melkein edes tuntunut.
Ystäväni (joka ei ole synnyttänyt) sanoi, että sattui aika paljon.
Mutta jos oot synnyttänyt monta kertaa, en usko, että sinulla se tulee sattumaan! Korkeintaan nipistää vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mulle laitettiin niin pian synnytyksen jälkeen kun pystyi eikä se tuntunut missään! Nipisti ihan vähän, mutta todella vähän, ei se melkein edes tuntunut.
Ystäväni (joka ei ole synnyttänyt) sanoi, että sattui aika paljon.
Mutta jos oot synnyttänyt monta kertaa, en usko, että sinulla se tulee sattumaan! Korkeintaan nipistää vähän.
Ystävälläni 5 synnytystä takana, ja sanoi kierukan asennuksen olevan pahinta kipua mitä koskaan kokenut, kuin olisi pistoolilla ammuttu p*lluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi alapeukutatte.
Mulla ja monella muulla hormonikierukka vei hormonitoiminnan ihan päälaelleen.Eikö tuossa tilanteessa vaan ois parempi laittaa piuhat poikki jommalta kummalta?
Alapeukut annoin, koska kunnon w t-meininki. Abortteja 17-vuotiaasta alkaen, ja mies kitisee kortsuista ja tulevan toisen parisuhteensa kohtalosta. W T 100%
Sori, unohdin lainata omaa viestiäni. Eli tarkoitin alspeukkuja tuohon että h.kierukka aiheuttaa samaa kuin pilerit.
Toki joku jo sanoikin että eri merkkisiä nykyään.
Ap, tee sterilisaatio, et sä mitään takaporttia mihinkään tarvi.
4 lasta on hyvä ja 40-vuotiaana voit alkaa keskittyä muuhun kuin lasten tekoon.Usko pois, silloin on kiva, ihan uus elämä, kun on lapset jo isompia, oli sulla se mies tai ei.
No tuntuu että elämä nyt jo ohi, kun täytti 35v. En halua sitten olla 40v maho..
1800e maksaa nukutuksessa yksityiseklä kierukan laitto :(
Ap
Minä olen nyt 53 ja maho
äläpä loukkaa ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
No jos kondomi jatkossa pettää, niin lasku menee veronmaksajille, kun teen abortteja. Pienellä nukutuksella sekin olisi estettävissä.
Ap
Käyt pistämässä putket poikki jos mies ei suostu omiaan nipsauttamaan. Asia hoidettu loppuelämäksi. Itselle tungettiin kahden lapsen jälkeen kuparikierukka ja se oli sellainen kokemus että sen jälkeen olin paniikissa jo papakokeestakin. On käsittämätöntä mitä kipuja naisten oletetaan sietävän. Tuli mieleen ne ajat kun lapsien hampaita ei koskaan puudutettu kun se nyt vaan oli jonninjoutavaa hemmottelua, sen verran pitää oppia kestämään.
Lisäksi sain kierukasta kamalat vuotohäiriöt ja kuukautiskivut kymmenkertaistuivat. Myöhemmin paljastuikin että sairastan endometrioosia. Ennen kuin sain tuotakaan tietää, kävin sterilisaatiossa. Nyt on poistettu onneksi koko kohtu ja kohdunkaula, ei tarvi enää kitua eikä käydä gynellä rääkättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile pessaaria? Itse aion siirtyä siihen, lopetin hiljattain hormonaalisen ehkäisyn sivuvaikutusten takia eikä mies jaksa kumeja. Olen lukenut paljon hyviä kokemuksia pessaarista.
Mistäs hankit? Niitä ei myydä Suomessa, ja vaativat gynen käynnin jossa katsotaan sopivan kokoinen.
Soermisidejäkin pitäisi käyttää sen kanssa jotta toimii kunnolla. Eipä ole niitä tavallisessa kaupassa.
Eli aika mahotonta Suomessa.
Minä huusin kierukkaa asennettaessa kivusta ja lopulta pyörryin, eikä se hiton kierukka edes mennyt paikalleen. Oli luvattu että vähän vain nipistää ja kotona otettu Burana auttaa, kilinkellit! Lisäksi jälkeenpäin valuin verta niin, että meni farkuista läpi ja varmaan sotkin taksinkin, ihme ettei tullut laskua perään..
Toinen yritys sitten tehtiin ns. humautuksessa ja onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ensimmäisen kierukan laittaminen sattunut. Kaksi lastakin oli mukana.
Ei sattunut vaihtaminenkaan, mutta olin pyörtyä jälkeenpäin (ei edelleenkään tehnyt kipeää). Se huvitti, ettei ensimmäinen kerta tuntunut missään, johtui varmaan siitä, että oli huoli niistä lapsista. Kun olin yksin, oli aikaa yrittää pyörtyä.
En pökertynyt kuitenkaan vaan istuin vähän aikaa tokenemassa odotushuoneessa, ennen kuin lähdin menemään. KupariT oli kierukkamallini. Ei tuntunut käytössäkään muutoin kuin lisäsi aluksi vuotoja, mutta sekin korjaantui gynen pillereillä.
Rohkeasti vain, ap. Ota pienet lapset mukaan, niin et ehdi jännittää :D
No olen mummo iässä, 35v,ei mulla pieniä lapsia ole :D
Ap
Mutta kuitenkin haluat säilyä lisääntymiskykyisenä, jos sattuisi tulemaan ero nelikymppisenä?
Sen abortin olis voinu välttää ihan vaan ehkäisyä käyttämällä. Edelleen on se kondomi olemassa. Jos sitä ei käytä niin turha itkeä ja syyttää muita. Te miehesi kanssa sen lapsen alulle laitoitte kun jätitte kumin käyttämättä. Oma syy. Yhteiskunnan ei tarvi paapoa aikuisia ihmisiä. Jos haluat nukutuksen niin mene yksityiselle ja maksa itse. Ei veronmaksajien sitä tarvi sulle tarjota ilmaiseksi. Veronmaksajien vastuuseen kuuluu tarjota perushoito. Kierukan asentamiseen ei kuulu eikä tarvita nukutusta. Ekstrat maksetaan itse.